SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij bent te snel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
* gebrokenglas heeft een minuut nagedacht maar heeft hier even geen passend antwoord op.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter wat langzaam en goed, dan snel en verkeerd. Toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kwaliteit boven kwantiteitquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Beter wat langzaam en goed, dan snel en verkeerd. Toch?
maar het is maar net de vraag wanneer en waarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou, als dat kan, dan ja.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
langzame goede zwemmers redden het niet
snelle slechte zwemmers vaak wel
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ligt eraan hoe goed en hoe slechtquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:48 schreef greysbones het volgende:
langzame goede zwemmers redden het niet
snelle slechte zwemmers vaak wel![]()
![]()
Een langzaam geplaatste bolk die greys bolkt is beter dan een snelle bolk die de verkeerde bolkt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kwaliteit boven kwantiteit
maar het is maar net de vraag wanneer en waar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
maar wel een topicquote:
en ik had ook geen verjaardags TTThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel een topic
en ik had ook geen verjaardags TT![]()
* gebrokenglas duikt nu snel weg voor de armmaai van greysAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar wel een eigen verjaardagstopicquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel een topic
en ik had ook geen verjaardags TT![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel een eigen verjaardagstopic![]()
![]()
Oh, straks krijg ik daar weer een note voor.
Persoonlijke informatie lekken = prima
Teveel achter elkaar posten = FOEI![]()
je hebt geen invloed op wat een ander doet
enkel op hoe je er zelf op reageertThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wijsheden heeft deze vrouw hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
enkel op hoe je er zelf op reageert![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
enkel op hoe je er zelf op reageert![]()
En ik heb het ook niet nodig om anderen zwart te maken om mijzelf goed te voelen. Helaas geldt dit niet voor iedereen![]()
![]()
En soms gaat er wat verstandigs inquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms komt er wat verstandigs uit![]()
![]()
wanneer dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
En soms gaat er wat verstandigs in
waarom veronderstel jij dan dat er soms wat verstandigs ingaatquote:
Zo rol ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom veronderstel jij dan dat er soms wat verstandigs ingaat![]()
![]()
Rol je mee?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones rolt Jus naar KPD![]()
![]()
Nee ik vind Killem gewoon een toffe gastquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zie ik hier een romance ontluiken?![]()
![]()
Ik ben niet te beroerd om dorstige vrouwen een glas water te geven.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zie ik hier een romance ontluiken?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo rol jijquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om dorstige vrouwen een glas water te geven.![]()
wie is dat op je ui?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om dorstige vrouwen een glas water te geven.
edit al gevondenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal jou eens rollenquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones rolt kiwi en jus naar KPD![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
of iedereen naar KPD rolt
puntjes voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
KPDquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones rolt kiwi en jus naar KPD
is je deur nog op slotquote:
is je deur nog op slot
van je krik krak krik doe hem open voor god
quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
is je deur nog op slot
is je deur nog op slot
van je krik krak krik doe hem open voor god![]()
![]()
hoiquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Jezus wat slechtquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
is je deur nog op slot
is je deur nog op slot
van je krik krak krik doe hem open voor god![]()
![]()
Het leven is een toverbalquote:
geen mens weet hoe het worden zal
maar 1 ding dat weet iedereen
je hebt het maar te leen
ofzo![]()
Tijd voor je pilletjesquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het leven is een toverbal
je hebt het maar te leen
ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Die zong ik in de kleuterklasquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
is je deur nog op slot
is je deur nog op slot
van je krik krak krik doe hem open voor god
En deze
Er is een lichtje in mijn hart en dat is krik krak jeeeezus
Lees de bijbel bid elke dag
Dat je groeien mag:')![]()
Man3quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zong ik in de kleuterklas
En deze
Er is een lichtje in mijn hart en dat is krik krak jeeeezus
Lees de bijbel bid elke dag
Dat je groeien mag![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja christelijke basisschool... Altijd die verhalen over Jezus aanhouden. We waren thuis niet eens christelijk.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Je hebt het leven te leenquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het leven is een toverbal
je hebt het maar te leen
ofzo![]()
:')![]()
Pboehhhjhh.
Werken.. The day after...
Gelukkig nu afgesproken dat ik dat thuis doe, maar dan nog...![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Kut. Ben nog lang niet ingeburgerd hier. Ik doe maar aan zoveel mogelijk dingen mee. Maar ik voel me eerlijk gezegd rotter dan thuisquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kapoentje, hoe is het vandaag?:')![]()
Sterkte.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kut. Ben nog lang niet ingeburgerd hier. Ik doe maar aan zoveel mogelijk dingen mee. Maar ik voel me eerlijk gezegd rotter dan thuis![]()
Hoi is het, lang niet meer gezien? Ben je helemaal ontbolktquote:
Heb je ze daar ook verteld?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kut. Ben nog lang niet ingeburgerd hier. Ik doe maar aan zoveel mogelijk dingen mee. Maar ik voel me eerlijk gezegd rotter dan thuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kut. Ben nog lang niet ingeburgerd hier. Ik doe maar aan zoveel mogelijk dingen mee. Maar ik voel me eerlijk gezegd rotter dan thuis![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Dank jequote:Nee niet verteld. Heb er ook niet zoveel behoefte aan. Wat bereik ik daar nu mee... Ik kan wel bij verpleegkundigen terecht om te klagen maar nog niet gedaan.quote:quote:
Maar mij nietquote:![]()
Mja, als de juiste mensen mij maar missen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik mizz je nu zelfsquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar mij niet![]()
Mja, als de juiste mensen mij maar missen![]()
![]()
Zou het toch maar doen, je zit daar voorjezelf. En het is niet de bedoeling dat je je slechter gaat voelenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nee niet verteld. Heb er ook niet zoveel behoefte aan. Wat bereik ik daar nu mee... Ik kan wel bij verpleegkundigen terecht om te klagen maar nog niet gedaan.
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Nee ik doe juist mee met de activiteiten maar ik voel me juist kutterquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het toch maar doen, je zit daar voorjezelf. En het is niet de bedoeling dat je je slechter gaat voelen:')![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar mij niet![]()
Mja, als de juiste mensen mij maar missenquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik doe juist mee met de activiteiten maar ik voel me juist kutter
Is het een kwestie van even wennen? Andere omgeving, andere dingen, ander bed, andere mensen - en een stukje heimwee?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Ik hoop het maar dat ik me straks wel thuis voelquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Is het een kwestie van even wennen? Andere omgeving, andere dingen, ander bed, andere mensen - en een stukje heimwee?:')![]()
Deze man gaat het voor elkaar krijgenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar dat ik me straks wel thuis voel![]()
![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze man gaat het voor elkaar krijgen![]()
![]()
Zo even pauze van werk nu. Even afreageren en lekker knallen in KPD Call of DutyBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:31 schreef StevenHyde het volgende:
Zo even pauze van werk nu. Even afreageren en lekker knallen in KPD Call of Duty![]()
Geniet van je pauze.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:31 schreef StevenHyde het volgende:
Zo even pauze van werk nu. Even afreageren en lekker knallen in KPD Call of Duty![]()
![]()
Wellicht nooit echt thuis, maar wel dat je het idee hebt dat je er wat aan hebt en dat het wat (gunstigs) doetquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar dat ik me straks wel thuis voel![]()
Knufje
![]()
Ben het nu al zat. Het is nu echt heel zwaarquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Wellicht nooit echt thuis, maar wel dat je het idee hebt dat je er wat aan hebt en dat het wat (gunstigs) doet![]()
Knufje:')![]()
Of in wiequote:Op woensdag 22 januari 2025 12:34 schreef Lovely het volgende:
Ligt er maar net aan waar je vanavond zin in hebt![]()
had je wat anders verwacht dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben het nu al zat. Het is nu echt heel zwaar
niet lullig bedoelt hoor
maar je weet dit gaat zwaar wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is ook weer zoquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar daarmee vul je je maag niet![]()
Hihi ook goed hoor. Alleen vies weer hierquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed goed, hoe is t met mijn honingdropje?![]()
![]()
Oh regent het daar?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihi ook goed hoor. Alleen vies weer hier
Hier droog een een heel klein flauw zonnetje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ik had eigenlijk verwacht dat het een stuk minder zou zijn... Keek er zelfs naar uitquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
had je wat anders verwacht dan?
niet lullig bedoelt hoor
maar je weet dit gaat zwaar worden:')![]()
Komt t meer door hoe de sfeer daar is? Je had daar andere verwachtingen van?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat het een stuk minder zou zijn... Keek er zelfs naar uit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben het nu al zat. Het is nu echt heel zwaarWhaddup dan, man?
Vooral de sfeer, of ook de therapieën?![]()
Het komt langzaam richting het Noordenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh regent het daar?
Hier droog een een heel klein flauw zonnetje![]()
![]()
Ja maar pas rond 16:00 volgens de weer app, zal even checken op buienradarquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het komt langzaam richting het Noorden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik had gehoopt op verbinding maar die mist volkomen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt t meer door hoe de sfeer daar is? Je had daar andere verwachtingen van?Er zijn tot nu toe alleen maar bezigheidstherapieën (creatief, sport). Ik heb vandaag al met twee dingen meegedaan maar het hielp niks. Sorry als ik te veel zeurquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]Whaddup dan, man?
Vooral de sfeer, of ook de therapieën?:')![]()
Oh dan kan je daarvoor nog wel een ommetje makenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar pas rond 16:00 volgens de weer app, zal even checken op buienradar![]()
![]()
Dat zijn de beste hoor!quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nokia werkt wel het beste en langste en kan je laten vallen (niet doen hoor). Was toen blij met kraamhulp die bijna met pensioen ging. Erg veel hulp van gehad.
Veel ervaring![]()
![]()
Ook van mijn kant uit dan maar sterkte.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben het nu al zat. Het is nu echt heel zwaar
En tja, het zal vast zwaar zijn, en mss nog zwaarder worden?
Als je echt 'therapie' gaat krijgen? [edit: ik liep beetje achter]
Of is het meer een herstellingsoord?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Normaal gesproken geldt hier 'wie zeurt krijgt een beurt' maar voor jou maken we gewoon een uitzonderingquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik had gehoopt op verbinding maar die mist volkomen.
[..]
Er zijn tot nu toe alleen maar bezigheidstherapieën (creatief, sport). Ik heb vandaag al met twee dingen meegedaan maar het hielp niks. Sorry als ik te veel zeur![]()
Gewoon lekker doorzeuren (al vind ik dat het geen zeuren is), dat lucht misschien wel op
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2025 12:52:46 ]![]()
Misschien komt dat nog wel? Ben jij de enige nieuwe in de groep?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Er zijn tot nu toe alleen maar bezigheidstherapieën (creatief, sport). Ik heb vandaag al met twee dingen meegedaan maar het hielp niks. Sorry als ik te veel zeur
Je zeurt niet hoor, als jij je hart wilt luchten dan kan dat gewoon
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ga ik zo ook nog wel even doen..quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan kan je daarvoor nog wel een ommetje maken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben hier ter observatie voor second opinion. Ben al 2 jaar ziek. Maar er zijn eigenlijk geen therapieën behalve bezigheid.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook van mijn kant uit dan maar sterkte.
En tja, het zal vast zwaar zijn, en mss nog zwaarder worden?
Als je echt 'therapie' gaat krijgen?
Of is het meer een herstellingsoord?:')![]()
Dude, geeft niks; dit zijn oprechte problemen, geen kleinzielig gezeik of zo zonder doel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Er zijn tot nu toe alleen maar bezigheidstherapieën (creatief, sport). Ik heb vandaag al met twee dingen meegedaan maar het hielp niks. Sorry als ik te veel zeur
Deze behandeling is wat je serieus echt nodig hebt en de eerste indruk is dat de boel somber / kil / ongezellig is of zo.
Ik snap dat dat gewoon echt een teleurstelling is.
Zodra de eerste therapieën op gang komen en je hebt 1 of 2 sessies van elke soort gehad, voelt het al echt een stuk anders aan. Dan leer je de mensen ook beter kennen juist door die sessies en krijg je ook meer een klik en meer onderwerpen om met elkaar over te kletsen.
Je hoort iets over hun leven en de problemen waar ze tegenaan lopen en daar herken je dan dingen van jezelf in, en zij op hun beurt bij jou ook.
Ze gaan echt wel ontdooien!![]()
![]()
Verbinding... tussen de mensen onderling?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of in de activiteiten?
En een sfeer kan ook in de inrichting van het gebouw of je kamer zitten natuurlijk.Zeuren is goedquote:[..]
Er zijn tot nu toe alleen maar bezigheidstherapieën (creatief, sport). Ik heb vandaag al met twee dingen meegedaan maar het hielp niks. Sorry als ik te veel zeur![]()
Blijven zeuren!
![]()
Dank je. Het helpt wel om hier zo nu en dan te ventenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Normaal gesproken geldt hier 'wie zeurt krijgt een beurt' maar voor jou maken ee gewoon een uitzondering![]()
Gewoon lekker doorzeuren (al vind ik dat het geen zeuren is), dat lucht misschien wel opBen de enige nieuwe. Het moet straks wel beter gaan anders word ik gek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog wel? Ben jij de enige nieuwe in de groep?
Je zeurt niet hoor, als jij je hart wilt luchten dan kan dat gewoon:')![]()
En anders gewoon aangeven aan degene die daar zittenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dank je. Het helpt wel om hier zo nu en dan te venten
[..]
Ben de enige nieuwe. Het moet straks wel beter gaan anders word ik gek.
Je was in het nieuws!!quote:
Eenzame maanvis in Japans aquarium krijgt gezelschap van kartonnen mensen![]()
Het is koud buiten en ik moet een ommetje lopen.. maar ik heb geen zin in zeur zeurquote:
Wait, whut? Geen therapieën? WTF?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben hier ter observatie voor second opinion. Ben al 2 jaar ziek. Maar er zijn eigenlijk geen therapieën behalve bezigheid.![]()
Aha.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben hier ter observatie voor second opinion. Ben al 2 jaar ziek.
Is er ook al eens bijv. slaaponderzoek gedaan?
En kan me herinneren dat er ook voorgesteld was je bloed te laten onderzoeken op vitamines, en schildklier - was dat aan jou of een andere user? (in R&P)En dat vind jij maar zo-zo... want geen leuke dingen?quote:Maar er zijn eigenlijk geen therapieën behalve bezigheid.
Dus geen gesprekken met je? Of groepsgesprekken?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik snap wel dat je er naar uit keekquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat het een stuk minder zou zijn... Keek er zelfs naar uit
omdat dit een optie voor jou is om uit je depressie te komen
maar neemt niet weg dat dit echt zwaar gaat zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als het alleen ter observatie is voor een second opinion om op basis daarvan een nieuwe analyse te krijgen waarmee ze je uiteindelijk TÓCH een goede therapie kunnen aanbieden is het misschien JUIST goed dat het daar nu niet al te gezellig is. Dan zien ze hoe het werkelijk met jou is.![]()
Begrijp dus dat het niet echt een Behandeling is. Maar meer Bezigheidstherapie?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, geeft niks; dit zijn oprechte problemen, geen kleinzielig gezeik of zo zonder doel.
Deze behandeling is wat je serieus echt nodig hebt en de eerste indruk is dat de boel somber / kil / ongezellig is of zo.
Mss dat @sinterklaaskapoentje er meer op in kan gaan?
(of loop ik al weer achter...)
quote:Ik snap dat dat gewoon echt een teleurstelling is.
Zodra de eerste therapieën op gang komen en je hebt 1 of 2 sessies van elke soort gehad, voelt het al echt een stuk anders aan. Dan leer je de mensen ook beter kennen juist door die sessies en krijg je ook meer een klik en meer onderwerpen om met elkaar over te kletsen.
Je hoort iets over hun leven en de problemen waar ze tegenaan lopen en daar herken je dan dingen van jezelf in, en zij op hun beurt bij jou ook.
Ze gaan echt wel ontdooien!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
Als het alleen ter observatie is voor een second opinion om op basis daarvan een nieuwe analyse te krijgen waarmee ze je uiteindelijk TÓCH een goede therapie kunnen aanbieden is het misschien JUIST goed dat het daar nu niet al te gezellig is. Dan zien ze hoe het werkelijk met jou is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
je hebt de goede voor je (ADV R en P topicquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Begrijp dus dat het niet echt een Behandeling is. Maar meer Bezigheidstherapie?
Mss dat @:sinterklaaskapoentje er meer op in kan gaan?
[..])
Oh, Goede insteek ja.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
Als het alleen ter observatie is voor een second opinion om op basis daarvan een nieuwe analyse te krijgen waarmee ze je uiteindelijk TÓCH een goede therapie kunnen aanbieden is het misschien JUIST goed dat het daar nu niet al te gezellig is. Dan zien ze hoe het werkelijk met jou is.
Volgens mij had ik kapoentje dit keer dan naar DTS / ONZ geloktquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt de goede voor je (ADV R en P topic)
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij had ik kapoentje dit keer dan naar DTS / ONZ gelokt![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij had ik kapoentje dit keer dan naar DTS / ONZ gelokt![]()
![]()
![]()
garpjeeeee
Ja euh. Jij mij - toen.:6quote:
Ik kwam nooooooit in ONZ!
sorry nogmaalsquote:
dat ik je naar dit afvoerputje heb gelokt
Hoe durf je!?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry nogmaals
dat ik je naar dit afvoerputje heb gelokt![]()
![]()
Gelukkig zitten er ook leuke mensen in het afvoerputje
Lol.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry nogmaals
dat ik je naar dit afvoerputje heb gelokt
TOEN was het nog wel leuk
Kan me hele verhandelingen over waterstofcentrales herinneren
@Aapje30quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie heeft jou eigenlijk hierheen gelokt?![]()
![]()
tjaquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan ook zeggen rotte middag maar heb liever een goede middag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben het nu niet allemaal voor het kiezen![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Nee alleen bezigheids shit tot nu toe...quote:Ik heb sinds ik van de venlafaxine af ben geen slaapproblemen meer gelukkig. Bloed is vanmorgen getapt om allerlei waardes te testen. Die tip was inderdaad van een topic van mij. Geen groepsgesprekken niks. Die bezigheidstherapieën leiden me onvoldoende af.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Aha.
Is er ook al eens bijv. slaaponderzoek gedaan?
En kan me herinneren dat er ook voorgesteld was je bloed te laten onderzoeken op vitamines, en schildklier - was dat aan jou of een andere user? (in R&P)
[..]
En dat vind jij maar zo-zo... want geen leuke dingen?
Dus geen gesprekken met je? Of groepsgesprekken?M isschien dat ik vanaf volgende week mijn werk bij de kringloop voortzet vanaf hier. Dat doet me eigenlijk beter dan nu hier zittenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
Als het alleen ter observatie is voor een second opinion om op basis daarvan een nieuwe analyse te krijgen waarmee ze je uiteindelijk TÓCH een goede therapie kunnen aanbieden is het misschien JUIST goed dat het daar nu niet al te gezellig is. Dan zien ze hoe het werkelijk met jou is.:')![]()
Tot nu toe, maar je weet niet wat er nog meer in de planning zou kunnen staan daar?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee alleen bezigheids shit tot nu toe...
[..]
Ik heb sinds ik van de venlafaxine af ben geen slaapproblemen meer gelukkig. Bloed is vanmorgen getapt om allerlei waardes te testen. Die tip was inderdaad van een topic van mij. Geen groepsgesprekken niks. Die bezigheidstherapieën leiden me onvoldoende af.
[..]
M isschien dat ik vanaf volgende week mijn werk bij de kringloop voortzet vanaf hier. Dat doet me eigenlijk beter dan nu hier zitten
Heb je geen schema?![]()
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kijk het even aan Sintquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb sinds ik van de venlafaxine af ben geen slaapproblemen meer gelukkig. Bloed is vanmorgen getapt om allerlei waardes te testen. Die tip was inderdaad van een topic van mij. Geen groepsgesprekken niks. Die bezigheidstherapieën leiden me onvoldoende af.
[..]
M isschien dat ik vanaf volgende week mijn werk bij de kringloop voortzet vanaf hier. Dat doet me eigenlijk beter dan nu hier zitten
is er een plan van aanpak daar?
ben je ervan op de hoogte?Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik zou hier voor drie weken dan geobserveerd worden. Maar ben het nu al zat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
Als het alleen ter observatie is voor een second opinion om op basis daarvan een nieuwe analyse te krijgen waarmee ze je uiteindelijk TÓCH een goede therapie kunnen aanbieden is het misschien JUIST goed dat het daar nu niet al te gezellig is. Dan zien ze hoe het werkelijk met jou is.Je loopt volgens mij niet achter. Enige wat vandaag op de planning nog staat is een tekening waar ik mee bezig was...quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Begrijp dus dat het niet echt een Behandeling is. Maar meer Bezigheidstherapie?
Mss dat @:sinterklaaskapoentje er meer op in kan gaan?
[..]:')![]()
En niet gelijk binnen een week al opgeven joh, dit is nu serieus gewoon echt nodig.
Je kunt niks zeggen over 1 weekje ergens bezig te zijn.
Shit, de nieuwe sportzaal waar ik nu naar toe ga vond ik eerst ook echt kut met peren.
Ben er nog steeds niet heel enthousiast over, maar ik vind het wel minder kut nu.Zo, als dat geen goede peptalk is!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja maar de enige opties vandaag zijn crea en sportquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot nu toe, maar je weet niet wat er nog meer in de planning zou kunnen staan daar?
Heb je geen schema?:')![]()
kill the birdiequote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Afwachten dan maar! En hopelijk is er genoeg getest, want schildklier is wel 5 (of 6 want 1 is ratio) verschillende soorten waarden, en B12 ook een indirecte meting via verschillende soorten waarden, en... D3 is min of meer een veel te laag gestelde ondergrens voor - '80 is prachtig maar 100+ is nog beter' hou ik zelf maar aan (en is ook een orthomoleculaire visie).quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb sinds ik van de venlafaxine af ben geen slaapproblemen meer gelukkig. Bloed is vanmorgen getapt om allerlei waardes te testen. Die tip was inderdaad van een topic van mij.Da's kut.quote:Geen groepsgesprekken niks. Die bezigheidstherapieën leiden me onvoldoende af.
Maar wel BENOEMEN hè?!?!Dat is iets wat ik dan hoopquote:[..]
![]()
Ja ik blijf hier hoor hoe kut het nu ook ff isquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:05 schreef ToT het volgende:
En niet gelijk binnen een week al opgeven joh, dit is nu serieus gewoon echt nodig.
Je kunt niks zeggen over 1 weekje ergens bezig te zijn.
Shit, de nieuwe sportzaal waar ik nu naar toe ga vond ik eerst ook echt kut met peren.
Ben er nog steeds niet heel enthousiast over, maar ik vind het wel minder kut nu.Zo, als dat geen goede peptalk is!
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik blijf hier hoor hoe kut het nu ook ff is![]()
![]()
Deze manquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik blijf hier hoor hoe kut het nu ook ff is![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
kill the birdie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mok nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Je verblijf daar is toch 3 maand?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zou hier voor drie weken dan geobserveerd worden. Maar ben het nu al zat.
Dus 3 weken kijken om te zien wat voor behandeling je nodig hebt.
Als je eerlijk laat merken hoe je je voelt, is het voor hen ook duidelijker wat er aan de hand is.
Serieus man, niet opgeven nu!
Ook geen masker opzetten van "Ik ga dit wel effetjes ownen!" (in tegenstelling tot wat ik zei voor je er naar toe ging).
Laat gewoon zien dat je je eenzaam voelt; dat soort gevoelens zijn waarvoor je daar bent! Die moeten ze juist zien zodat je het over 3 weken kunt aanpakken.
Het is nu 3 weken ff flink afzien, maar je zit al 2 jaar in de shit (en als ik het me goed herinner was ze jaren daarvoor sowieso ook niet altijd even happy.)
Het is nu een relatief korte pittige periode, maar dat is beter dan dat je in de loop van de komende jaren steeds verder en verder en verder afglijdt en in een nog ergere situatie terecht komt dan wat je deze 3 weken gaat meemaken.![]()
Tijdens deze observatieperiode, maar over 3 weken krijg je therapie aangeboden op basis van wat ze de komende 3 weken bij je observeren, toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar de enige opties vandaag zijn crea en sport![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik mok niet
Niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik blijf hier hoor hoe kut het nu ook ff isTOPPER!!!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: