SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent te snel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
* gebrokenglas heeft een minuut nagedacht maar heeft hier even geen passend antwoord op.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter wat langzaam en goed, dan snel en verkeerd. Toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kwaliteit boven kwantiteitquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Beter wat langzaam en goed, dan snel en verkeerd. Toch?
maar het is maar net de vraag wanneer en waarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou, als dat kan, dan ja.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
langzame goede zwemmers redden het niet
snelle slechte zwemmers vaak wel
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ligt eraan hoe goed en hoe slechtquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:48 schreef greysbones het volgende:
langzame goede zwemmers redden het niet
snelle slechte zwemmers vaak wel![]()
![]()
Een langzaam geplaatste bolk die greys bolkt is beter dan een snelle bolk die de verkeerde bolkt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kwaliteit boven kwantiteit
maar het is maar net de vraag wanneer en waar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
maar wel een topicquote:
en ik had ook geen verjaardags TTThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel een topic
en ik had ook geen verjaardags TT![]()
* gebrokenglas duikt nu snel weg voor de armmaai van greysAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar wel een eigen verjaardagstopicquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel een topic
en ik had ook geen verjaardags TT![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel een eigen verjaardagstopic![]()
![]()
Oh, straks krijg ik daar weer een note voor.
Persoonlijke informatie lekken = prima
Teveel achter elkaar posten = FOEI![]()
je hebt geen invloed op wat een ander doet
enkel op hoe je er zelf op reageertThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wijsheden heeft deze vrouw hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
enkel op hoe je er zelf op reageert![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
enkel op hoe je er zelf op reageert![]()
En ik heb het ook niet nodig om anderen zwart te maken om mijzelf goed te voelen. Helaas geldt dit niet voor iedereen![]()
![]()
En soms gaat er wat verstandigs inquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms komt er wat verstandigs uit![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: