Als drie na laatsten dan, als je de automatische qualifiers ook meetelt…quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Kroatië is ook echt een favoriet natuurlijk…
Die zaten eerste helft hequote:Op donderdag 27 maart 2025 20:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Gvd, Portugal wordt hier toch wel flink genaaid hoor
'Nogal aparte opvattingen'? Ik weet niet hoe je dat bedoelt, maar het klinkt alsof je mijn zienswijze raar vindt. Nou ja, dat mag. Verder laat ik het ESF-verhaal rusten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet dat jij er nogal aparte opvattingen op nahoudt omtrent Joost, maar die jongen staat nu in New York voor twee uitverkochte shows. Dat is voor een Nederlandse artiest echt ongekend. Sterker nog, het moet wel de eerste keer ooit zijn dat een Nederlandstalige artiest daar voor een zaal van minimaal 1000 man staat. Hij zingt in het Nederlands! Dat is wat ik bedoel met "cultureel fenomeen".
En ja, dat heeft ook te maken met hoe het liedje in Malmö werd gebracht. Of we het nou een goede staging vonden of niet, blijkbaar was het effectief.
Luxemburg kreeg vorig jaar een leuker welkomst-cadeau van Bjorkman.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welkom terug Montenegro. Volgende keer weer het geld in elektrische auto’s steken.
Cyprus wordt wel gedaan door Sergio Jaen (Ierland vorig jaar, o.a. Finland dit jaar) dus wie weet wat die in petto heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:00 schreef d_elise het volgende:
Prima loting voor Claude lijkt me! Had eigenlijk verwacht dat België of San Marino de eerste semi zouden afsluiten, zou Cyprus dan iets bijzonders gaan doen met de staging? Al dachten we dat vorig jaar van Joost ook en ook al gebeurde dat niet, Europapa was natuurlijk wel een hype dat verdiende om als afsluiter te mogen gaan. Dat heb ik bij Cyrpus totaal niet.
Ik vind dat Claudes loting absoluut slechter had gekund.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:54 schreef silverevlis het volgende:
Voor de mensen die verstand hebben van de running order: zit Claude gunstig?
En we kunnen al redelijk vroeg naar de sauna, zie ik. Bara bada bastu!
Ik ben ook benieuwd hoe Zoë Më's Voyage gaat uitpakken. Op Nordic Eurovision hoorde ik haar niet zo goed en praatte het publiek er ook doorheen
Zoe was daar prachtig. Zeker een outsider voor de top 10. Ik sluit zelfs een dubbele winst niet uit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:54 schreef silverevlis het volgende:
Voor de mensen die verstand hebben van de running order: zit Claude gunstig?
En we kunnen al redelijk vroeg naar de sauna, zie ik. Bara bada bastu!
Ik ben ook benieuwd hoe Zoë Më's Voyage gaat uitpakken. Op Nordic Eurovision hoorde ik haar niet zo goed en praatte het publiek er ook doorheen
Oh verrekquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Nog iets klein opvallends: de twee terugkerende artiesten van dit jaar zitten allebei op de vervloekte 2de positie.
Ik vind het een mooi liedje, maar dit optreden vind ik niet zo bijzonder. Haar stem komt amper boven de backing track uit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zoe was daar prachtig. Zeker een outsider voor de top 10. Ik sluit zelfs een dubbele winst niet uit.
De EBU kan zich echt geen vertrekkende landen meer veroorloven. Het is insane om te bedenken dat we in 2018 nog een ESF hadden met 43 (!) landen. En nu vallen ze bij bosjes. En eigenlijk is het alleen maar Oost-Europa. Dat is ook niet gek als je weer ziet dat er 4 landen in de Reference Group gekozen zijn uit West-Europa, en de 4 Oosterse landen allemaal misgrepen. Het boeit ze op de een of andere manier niet. Maar semis van minder dan 15 deelnemende landen per semi wordt toch ook niemand blij van? Ik vraag me af waar ze mee bezig zijn.quote:
Die Bobanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie was die grote artiest die zich had teruggetrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |