SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
worteltjesbier
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
![]()
![]()
![]()
Hier moet een wortel tussenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Duurt lang
Eerst nog 3 dagen werken en dan 2 dagen weekend![]()
![]()
3 dagen werken en dan tot aan de wortel d'r inquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Duurt lang
Eerst nog 3 dagen werken en dan 2 dagen weekend![]()
![]()
The time wortelsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En.dan trekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
3 dagen werken en dan tot aan de wortel d'r in![]()
![]()
wortelpastaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Beterquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
Hoef nu alleen nog maar in de middag te werken en nog steeds niet op woensdag♡♡♡♡![]()
Ja maar ..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee nog steeds niet want dan zou ik wel weer normaan gaan werken
♡♡♡♡![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Worteltjes taartjes perfecte taartjes![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
KoningWortel
Kwam je af op de worteltjeslucht?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Worteltjes taartjes perfecte taartjes![]()
![]()
![]()
Ik laat het even in het midden of ik weg of naar een bepaalde lucht rendequote:![]()
Woutjerstjesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:37 schreef KoningWouter het volgende:
Ik dacht ik kom weer eens even buurten.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wij als in DTS of wij als ik konijntje en co?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Konijntje
Zijn jullie nog iets leuks aan het doen?
DTS geen idee.
Konijntjes en co, ik ben weer begonnen met werken na mijn winterslaap
In de breedste zin des woordsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij als in DTS of wij als ik konijntje en co?
DTS geen idee.
Konijntjes en co, ik ben weer begonnen met werken na mijn winterslaap![]()
![]()
Ik ben afgelopen maand nauwelijks aanwezig geweest (zowel op FOK! in zijn algemeen alsmede DTS).quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In de breedste zin des woords
Persoonlijk nogal druk geweest met dingen privé en met wat dingen die werk gerelateerd zijn maar niet echt werk zijn. Lastig om uit te leggen openbaar.
Kort verhaal lang, persoonlijk nogal druk geweest afgelopen maand met voornamelijk leuke dingen.
Fijn om te lezen!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maand nauwelijks aanwezig geweest (zowel op FOK! in zijn algemeen alsmede DTS).
Persoonlijk nogal druk geweest met dingen privé en met wat dingen die werk gerelateerd zijn maar niet echt werk zijn. Lastig om uit te leggen openbaar.
Kort verhaal lang, persoonlijk nogal druk geweest afgelopen maand met voornamelijk leuke dingen.![]()
Hoe is het met jou verder dan?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Voornamelijk leuke dingen, dat is een mooi.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maand nauwelijks aanwezig geweest (zowel op FOK! in zijn algemeen alsmede DTS).
Kort verhaal lang, persoonlijk nogal druk geweest afgelopen maand met voornamelijk leuke dingen.![]()
![]()
Gaat zijn gangetje. Ik ga vrijwilligerswerk doen en ben nog steeds lekker bezig met mijn LEGO hobby.quote:![]()
![]()
Vrijwilligers werk is mooi. En lego is sowieso altijd een dikke +450 miljoen miljardquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje. Ik ga vrijwilligerswerk doen en ben nog steeds lekker bezig met mijn LEGO hobby.![]()
Ik doe ook af en toe een pakket. Leuk om te maken en ook mooi om neer te zetten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje. Ik ga vrijwilligerswerk doen en ben nog steeds lekker bezig met mijn LEGO hobby.![]()
Tof! Ik ben nu bezig met een Harry Potter set.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik doe ook af en toe een pakket. Leuk om te maken en ook mooi om neer te zetten.
Wat maak jij zoal?![]()
Gaaf die harry Potter itemsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb the Bookshop gemaakt. Dat was m'n eerste bouwwerk. Daarna nog een boeket bloemen voor in een vaas en de orchidee en heb nog een set liggen, plum blossom.quote:Op woensdag 22 januari 2025 00:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tof! Ik ben nu bezig met een Harry Potter set.
[ afbeelding ]
Wat maak jij zoal?![]()
Ah cool!quote:Op woensdag 22 januari 2025 00:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb the Bookshop gemaakt. Dat was m'n eerste bouwwerk. Daarna nog een boeket bloemen voor in een vaas en de orchidee en heb nog een set liggen, plum blossom.![]()
![]()
Tot laterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Leuk dat je er weer even was KW. Tot later weer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 00:12 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even een rondje wandelen en dan slapen. Tot ziens allemaal!![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 00:12 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even een rondje wandelen en dan slapen. Tot ziens allemaal!
Das behoorlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Snap ik, is een goed mopjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Verder ken ik er nul
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Johan TibbeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Johan tibben van school vroeger.
Zo een andere is tegenwoordig bekende Deventernaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh die ken ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Johan tibben van school vroeger.
Zo een andere is tegenwoordig bekende Deventernaar.♡♡♡♡![]()
Nee beter ook niet.
Zijn zware dagen laatste dagen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeker nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben al dagen moe joh weinig slaap veel overlast en mensen die ik lief heb die mentaal even niet zo goed gaan de laatste weken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohh das naarquote:Op woensdag 22 januari 2025 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben al dagen moe joh weinig slaap veel overlast en mensen die ik lief heb die mentaal even niet zo goed gaan de laatste weken.
Kun je iets voor die mensen doen?♡♡♡♡![]()
Doe mijn best maar lastig moeten zelf knop omzetten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hm.. lastigquote:Op woensdag 22 januari 2025 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe mijn best maar lastig moeten zelf knop omzetten.♡♡♡♡![]()
Ja en best wel slopend soms.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laatste peukjes van de nacht en dan even rust pakken.
R.I.P DTS.![]()
Oef, wat een gezelligheid hier?
Volgens mij is er een post verwijderd dan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Toch altijd fijn als dingen in dm geplaatst worden en uitgevochten worden
Ah. Zo.
Nu heeft niemand meer iemand voor iets uitgemaakt.
(nee, ik was het niet).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Geen idee wat je hiermee bedoelt. Ik krijg nooit sappige verhalen te horen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 01:31 schreef Shii het volgende:
Ik lig er verder ook niet wakker van. Lekker geloven al die roddel en achterklap in je dm.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je hebt een negatieve mening over me en er is net van alles geveegd. Komt niet zomaar uit de lucht vallen. Je bent wel slimmer dan dat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 01:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee bedoelt. Ik krijg nooit sappige verhalen te horen.![]()
Ik ga op mn handen zitten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wanneer was dat? Ik heb die opmerking een paar dagen terug gemaakt. Dus dat er net geveegd is heeft er niks mee te maken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 01:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Je hebt een negatieve mening over me en er is net van alles geveegd. Komt niet zomaar uit de lucht vallen. Je bent wel slimmer dan dat.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kut user in combinatie met die paddenstoelquote:Op woensdag 22 januari 2025 01:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Ik heb die opmerking een paar dagen terug gemaakt. Dus dat er net geveegd is heeft er niks mee te maken.
ja was een paar dagen terug en daar kwam ik net op terug en dat is geveegd![]()
Hij is er snel bij. Had ik nog niet gezien. Ik zit hier bijna altijd op mobiel en dan valt dat minder snel op.quote:Op woensdag 22 januari 2025 01:44 schreef Shii het volgende:
[..]
kut user in combinatie met die paddenstoel
ja was een paar dagen terug en daar kwam ik net op terug en dat is geveegdProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Willen jullie dit serieus laten staan?
Nu hebben jullie allebei gelezen waar het om draaide. (wellicht niet letterlijk).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oei... alweer niet goed geslapen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jawel
Was vroeg gaan slapen (20;30u) e ga vanmiddag nog ff een uurtje of 2
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Gister is de kraamhulp geweest voor een intake, alles was in orde, zo goed als. We moete alleen nog dekentjes halen omdat slaapzakjes te groot zijn voor neborn. En nog wat extra hydrofiele doeken en een thermometer
quote:
Ik hoorde wat gestommel hier dus denk, ga maar even kijken
Bijna klaar voor het grote moment.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:01 schreef _UserName_ het volgende:
Gister is de kraamhulp geweest voor een intake, alles was in orde, zo goed als. We moete alleen nog dekentjes halen omdat slaapzakjes te groot zijn voor neborn. En nog wat extra hydrofiele doeken en een thermometer![]()
![]()
Ja, eigenlijk wel, moet alleen nog plek maken in de auto voor kinderwagen, hopelijk kan de sub er in blijven
Kinderwagen heb je voorlopig niet nodig met zo'n kleintje. Maxi cosi enz.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, eigenlijk wel, moet alleen nog plek maken in de auto voor kinderwagen, hopelijk kan de sub er in blijven![]()
is 3 in een wagen, kan maxi cosi ook opquote:Op woensdag 22 januari 2025 02:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Kinderwagen heb je voorlopig niet nodig met zo'n kleintje. Maxi cosi enz.
Oké ik weet niet wat ze tegenwoordig allemaal hebben, maar klinkt goed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is 3 in een wagen, kan maxi cosi ook op![]()
![]()
Mooi dingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Als ze 3-4 zijn willen ze daar niet meer in, maar vooral achter lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:10 schreef _UserName_ het volgende:
Is ook de bedoeling dat ie een jaar of 3-4 mee gaat![]()
Dan komt er een plankje achter. De eerste 1-2 kilometer willen ze er niet in maar met een dagje dierentuin bv ben je blij dat je er een hebtquote:Op woensdag 22 januari 2025 02:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Als ze 3-4 zijn willen ze daar niet meer in, maar vooral achter lopen.
Zeker weten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan komt er een plankje achter. De eerste 1-2 kilometer willen ze er niet in maar met een dagje dierentuin bv ben je blij dat je er een hebt![]()
![]()
Snap ik. Is ook een geweldige ervaring, zo'n kleintje in je armen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:15 schreef _UserName_ het volgende:
kijk er wel naar uit als Jyske er is![]()
![]()
Dat geloof ik per direct, zal ook blij als de zwangerschap (en daarmee de aanvallen) achter de rug isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Is er alleen tijdens de zwangerschap sprake van de (epilepsie?) aanvallen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:18 schreef _UserName_ het volgende:
Dat geloof ik per direct, zal ook blij als de zwangerschap (en daarmee de aanvallen) achter de rug is
Of is je vrouw er al mee bekend?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ze was er al mee bekend, maar 6 jaar aanvalvrij. Door andere medicatie (bete voor ontwikkeling van de kleine) zijn er nu veel meer aanvallenquote:Op woensdag 22 januari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Is er alleen tijdens de zwangerschap sprake van de (epilepsie?) aanvallen?
Of is je vrouw er al mee bekend?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat snap ik heel goed in jullie situatie. Iedere dag extra voor de baby in de buik is nu toch ook wel mooi meegenomen denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:18 schreef _UserName_ het volgende:
Dat geloof ik per direct, zal ook blij als de zwangerschap (en daarmee de aanvallen) achter de rug is![]()
Ja, dat is altijd het lullige, je moet of van medicijnen af, of andere, of een lagere dosering (sowieso welke medicatie je ook gebruikt; het moet altijd tegen het licht gehouden worden bij zwanger (willen) worden).quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze was er al mee bekend, maar 6 jaar aanvalvrij. Door andere medicatie (bete voor ontwikkeling van de kleine) zijn er nu veel meer aanvallenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Voor de kleine welquote:Op woensdag 22 januari 2025 02:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed in jullie situatie. Iedere dag extra voor de baby in de buik is nu toch ook wel mooi meegenomen denk ik.
Hoe sneller ze er is, hoe sneller ij vrouw op de oude medicatie kan, hoe sneller de aanvallen minder worden en ik een soort van rustige nachtrust kan hebben. Het zwaarste moet nog komen: de kleine, de aanvallen en werk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt, al heeft ze deze ook gehad omdat het beter bij haar epilepsie zou passen, maar dat hebben we nooit kunnen zien omdat ze zwanger was voor ze goed en wel over wasquote:Op woensdag 22 januari 2025 02:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd het lullige, je moet of van medicijnen af, of andere, of een lagere dosering (sowieso welke medicatie je ook gebruikt; het moet altijd tegen het licht gehouden worden bij zwanger (willen) worden).Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik snap het heel goed. Voor je vrouw zou het heel fijn zijn als de aanvallen minder worden. Maar nachtrust kan toch nog wel een uitdaging worden met een kleintje.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor de kleine wel
Hoe sneller ze er is, hoe sneller ij vrouw op de oude medicatie kan, hoe sneller de aanvallen minder worden en ik een soort van rustige nachtrust kan hebben. Het zwaarste moet nog komen: de kleine, de aanvallen en werk.![]()
Maar dat is een stuk minder ernstig dan wanneer je partner buiten westen ligt te shakenquote:Op woensdag 22 januari 2025 02:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Voor je vrouw zou het heel fijn zijn als de aanvallen minder worden. Maar nachtrust kan toch nog wel een uitdaging worden met een kleintje.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey, Mikey, wat gaan we doen vandáág!?
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3087 / +170 / +0 / 10541 / 11278
2. _UserName_ / 1203 / +170 / +9 / 1396 / 1744
3. Harrie / 1105 / +3 / +0 / 2829 / 3209
4. Dr.Mikey / 566 / +26 / +28 / 1040 / 1307
5. KillemWieft / 476 / +12 / +17 / 781 / 1014
6. drakin / 460 / +54 / +3 / 1627 / 1893
7. ToT / 348 / +8 / +0 / 3646 / 3904
8. Lovely / 307 / +35 / +0 / 2567 / 2877
9. kree / 298 / +0 / +0 / 2251 / 2479
10. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
11. HappyCharly / 264 / +34 / +14 / 1756 / 1946
12. hemarookworst / 263 / +15 / +0 / 1260 / 1470
13. AardappelSchotel / 254 / +46 / +0 / 1754 / 1986
14. sinterklaaskapoentje / 251 / +16 / +0 / 2154 / 2410
15. MizzezAmy / 214 / +24 / +0 / 2446 / 2695
16. sp3c / 172 / +24 / +1 / 1055 / 1170
17. maily / 171 / +20 / +0 / 1917 / 2095
18. gebrokenglas / 161 / +5 / +0 / 1712 / 1896
19. roos94 / 144 / +0 / +0 / 420 / 500
20. loveyoulongtime / 120 / +0 / +0 / 1088 / 1171SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja snap ik, dat lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar dat is een stuk minder ernstig dan wanneer je partner buiten westen ligt te shaken![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja snap ik, dat lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
R.I.P DTS.![]()
Inmiddels in bijna elk rapnummer.. i'm a king, a niggakingquote:Op woensdag 22 januari 2025 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/6619310_71f78a58
![]()
Staat weer genoeg op de FP, alsof er ergens een nieuwe president is
We hebben niet eens genoeg spelers voor een compleet middenveld. Had ook gelezen dat we met 10 punten nog 25ste kunnen eindigenquote:
R.I.P DTS.![]()
top 24 geeft recht op doorstroom in een toernooi?quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hebben niet eens genoeg spelers voor een compleet middenveld. Had ook gelezen dat we met 10 punten nog 25ste kunnen eindigenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ze hebben de hele Champions League omgegooid hè sinds dit seizoen. Zou je zien Feyenoord wint van ploegen als Benfica en speelt gelijk tegen Manchester City komen ze niet door op doelsaldo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
top 24 geeft recht op doorstroom in een toernooi?
R.I.P DTS.![]()
Wait, ik meende dat je zelf hockey speelde en je het over je eigen team/toernooi hadquote:Op woensdag 22 januari 2025 02:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hebben de hele Champions League omgegooid hè sinds dit seizoen. Zou je zien Feyenoord wint van ploegen als Benfica en speelt gelijk tegen Manchester City komen ze niet door op doelsaldo.
Maar idd ja, Europees voetbal begint ook weer.. Ik hoop dat de NL clubs op tijd wakker zijn om op zijn minst play offs te halen
quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wait, ik meende dat je zelf hockey speelde en je het over je eigen team/toernooi had
Maar idd ja, Europees voetbal begint ook weer.. Ik hoop dat de NL clubs op tijd wakker zijn om op zijn minst play offs te halenOp doelsaldo 25e worden is wel zuur.quote:In deze ranglijst van 36 clubs plaatsen de teams die eindigen op plekken 1 t/m 8 zich direct voor de knock-outfase. De clubs die eindigen tussen plek 9 en 24 gaan naar een tussenronde, waarin zij twee play-offwedstrijden spelen tegen één tegenstander (uit & thuis) om te bepalen welke acht teams zich bij de laatste 16 voegen. De clubs die zich niet weten te plaatsen voor de knock-outfase stromen vanaf dit jaar ook niet meer door naar de Europa League en liggen dus definitief uit Europees voetbal. Na de tussenronde gaat de Champions League verder in de knock-out fase zoals iedereen hem kent met een kwartfinale, halve finale en de finale.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat ook gewoon gebeuren. We hebben al een tering slecht doelsaldo en dat zal er morgen niet beter op worden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hebben niet eens genoeg spelers voor een compleet middenveld. Had ook gelezen dat we met 10 punten nog 25ste kunnen eindigen
Stel dat we op miraculeuze wijze toch bij de eerste 24 eindigen dan overleven we die tussenronde toch niet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Verschil is 8 goals met de nummer 25 en dan moeten 3 clubs winnen en 5 minimaal gelijk spelen. Die kans is wel heel erg klein.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Op doelsaldo 25e worden is wel zuur.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja zo kut spelen ze de laatste tijd ook wel weer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gaat ook gewoon gebeuren. We hebben al een tering slecht doelsaldo en dat zal er morgen niet beter op worden.
Stel dat we op miraculeuze wijze toch bij de eerste 24 eindigen dan overleven we die tussenronde toch niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, niet iedereen heeft er al 7 gespeeld, kan idd nog link worden..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En ik zie het ook wel gebeuren dat Gimenez naar Milan gaat en Hartman binnen een maand na z’n rentree z’n poot op 2 plaatsen breekt of zo. Wat een dramatisch seizoen is dit toch.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja zo kut spelen ze de laatste tijd ook wel weer.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En dan tegen Bayern moeten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie het eigenlijk somber in, eigenlijk met de wedstrijden die nog gaan komen in de CL.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En Hartman speelt op een positie waar de problemen niet zitten momenteel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En ik zie het ook wel gebeuren dat Gimenez naar Milan gaat en Hartman binnen een maand na z’n rentree z’n poot op 2 plaatsen breekt of zo. Wat een dramatisch seizoen is dit toch.ik ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:59 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zie het eigenlijk somber in, eigenlijk met de wedstrijden die nog gaan komen in de CL.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Part of the job.quote:Op woensdag 22 januari 2025 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
Wij Feyenoorders zien het sowieso altijd somber in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben erookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Feyenoord is het meestal net niet idd, maar niet zo'n irritante club als Ajax en PSV, van de top 3 vind ik Feyenoord de meest bescheiden, vind ik mooi
U bedoelt top 4
Tegenwoordig mag je al van top 5 of zelfs 6 spreken. Maar ik bedoel de traditionele top 3quote:
Ff opslaan dezequote:Op woensdag 22 januari 2025 03:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
The return of the sp3c!![]()
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja ik snapte hem maar ik werk met rotterdammers, bedrijf sponsort Feijenoord etc.quote:Op woensdag 22 januari 2025 03:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je al van top 5 of zelfs 6 spreken. Maar ik bedoel de traditionele top 3
Dan zijn dit soort dingen grappigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soms zit ik in Aalsmeer ... wat heb ik genoten van vorig seizoenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan mis ik de grap gok ik. Top 4 omdat Feyenoord ook vaak niet in de top 3 staat?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ze staan atm vierdeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En belangrijker, onder ajaxOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oooeeeeeeeeh
Betekent dit:quote:
A) Automated Teller Machine
B) At The Moment
C) Ass To MouthProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gaat Feyenoord nog wel top 3 halen? Of anders gezegd; gaat de huidige nr 3 nog verzaken?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
COp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed van welquote:Op woensdag 22 januari 2025 03:19 schreef _UserName_ het volgende:
Gaat Feyenoord nog wel top 3 halen? Of anders gezegd; gaat de huidige nr 3 nog verzaken?
@PaulOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In het centrum hier staat een A (staat ook heel groot ATM), waarbij ik altijd C denk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Betekent dit:
A) Automated Teller Machine
B) At The Moment
C) Ass To MouthTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
LolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 03:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In het centrum hier staat een A (staat ook heel groot ATM), waarbij ik altijd C denk.![]()
Die ATM’s zijn wél 24/7 in gebruik. Weet je nog dat ze zeiden dat we slechts tijdelijk niet meer 24/7 zouden kunnen pinnen bij de Geldmaat pinautomaten?
Dat is wel vakerquote:Op woensdag 22 januari 2025 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Die ATM’s zijn wél 24/7 in gebruik. Weet je nog dat ze zeiden dat we slechts tijdelijk niet meer 24/7 zouden kunnen pinnen bij de Geldmaat pinautomaten?
Binnenlopen met je broek op je enkels en je lange lat in de hand.quote:Op woensdag 22 januari 2025 03:25 schreef _UserName_ het volgende:
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3DProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
"Meneer, dat is buiten. Hier mag u uw broek aan laten"quote:Op woensdag 22 januari 2025 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Binnenlopen met je broek op je enkels en je lange lat in de hand.
Doen!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel een leuke voor een weddenschap tijdens een drankspelletje op zaterdagmiddag 15u ofzoquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 03:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
"Meneer, dat is buiten. Hier mag u uw broek aan laten"
Ik ga dus nooit wat drinken met jou!quote:Op woensdag 22 januari 2025 03:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel een leuke voor een weddenschap tijdens een drankspelletje op zaterdagmiddag 15u ofzo
Wedden van welquote:Op woensdag 22 januari 2025 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga dus nooit wat drinken met jou!
Mijn nichtje is op 12 november om vijf over twaalf middernacht geboren in 2000.quote:Op woensdag 22 januari 2025 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moet je doen op 3 maart 3333.
Als zij 12 uur en 54 minuten eerder geboren was, zou zij op 11-11-2011 11 jaar zijn geworden om 11:11 uur
Ja, is dat verboten? Dit is ook het enige topic in de nacht waar wat te doen is. En ik lees op de frontpage de artikelen, staan ook zo 500+ reacties. Daarbij, vrijwel de hele top10 is hier dagelijks. Dus wat is je punt?
[ Bericht 6% gewijzigd door _UserName_ op 22-01-2025 05:54:43 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je mag best weten, ik had ook liever mijn werk en fatsoenlijke nachtrust nog gehad. Helaas speelt de gezondheid van mijn vrouw en ongeboren kind hier een grote rol in.
[ Bericht 0% gewijzigd door _UserName_ op 22-01-2025 04:39:14 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat kan ik beter aan jou vragen. Je komt binnen metquote:Op woensdag 22 januari 2025 05:19 schreef mario390 het volgende:
wat heb je tegen me? je laat me geen hele punt pakken, maar dat merk ik meIk vertel hoe dat komt en jouw enige reactie is:quote:Daarbij heb je 4 punten gepakt. Wat heb jij tegen mij? Loop je ook zo te klagen over Justin bijvoorbeeld? Het feit dat je zo binnenkomt en zo reageert, geeft jou vanuit mij nu niet bepaald een gunfactor.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh ja, want dat komt alleen door mijquote:
Gast, kap gewoon lekker met hatenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Pak hem maar aanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
User
ik hat jou niet,quote:Op woensdag 22 januari 2025 05:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ja, want dat komt alleen door mij
Gast, kap gewoon lekker met haten![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jank dan ook niet over punten. Speciaal voor jou enkele DTS geboden:
Uiteraard geldt voor DTS sowieso de FOK! User Policy.
Daar bovenop komen de 11 DTS-geboden:
5. Gij zult niet klagen over het spel terwijl gij het speelt; speel het dan niet.
8. Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Aan het beter worden, ik draai me zo daarom weer om.quote:
Hoe is het met je vrouw?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ah, was je ziek? Gelukkig gaat het wat beterquote:Op woensdag 22 januari 2025 05:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Aan het beter worden, ik draai me zo daarom weer om.
Hoe is het met je vrouw?
Mijn vrouw is gister even op het werk geweest, hormonen blijft wel een dingetje maar dat hoort erbij. Angst voor een aanval is er nog wel, zal komende dagen wel weer raak zijn. Maar goed dat ik wakker ben als zij slaaptTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gij zult uw medespelers tot grijze balkjes maken wanneer ze te irritant zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 05:34 schreef _UserName_ het volgende:
Jank dan ook niet over punten. Speciaal voor jou enkele DTS geboden:
Uiteraard geldt voor DTS sowieso de FOK! User Policy.
Daar bovenop komen de 11 DTS-geboden:
5. Gij zult niet klagen over het spel terwijl gij het speelt; speel het dan niet.
8. Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.
Toen ik hier vorig jaar was, was het ook janken om punten.. Speel het dan gewoon niet
Jij bolkt mij ook de knetter soms, dat hoort erbij(of we bolken elkaar de knetter is het dan
)
Ben het nog, maar ziek zijn kan alleen maar minder worden nu ik zoveel thee met honing heb gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, was je ziek? Gelukkig gaat het wat beter
Mijn vrouw is gister even op het werk geweest, hormonen blijft wel een dingetje maar dat hoort erbij. Angst voor een aanval is er nog wel, zal komende dagen wel weer raak zijn. Maar goed dat ik wakker ben als zij slaapt
Dus ik zeg liever dat ik aan het beter worden ben.
Die thee moet een keer helpen en anders is het gewoon lekker.
Ik lees nu wel lekker veel boeken, al 5 uit dit jaar
Thee met honing doet het altijd goed, mits toegevoegd wanneer het lauw is (de thee dan)quote:Op woensdag 22 januari 2025 05:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben het nog, maar ziek zijn kan alleen maar minder worden nu ik zoveel thee met honing heb gehad.
Dus ik zeg liever dat ik aan het beter worden ben.
Die thee moet een keer helpen en anders is het gewoon lekker.
Ik lees nu wel lekker veel boeken, al 5 uit dit jaarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Als mensen zeuren kom ik met mijn smiliediarree. Ik kan niet tegen klagers.quote:Op woensdag 22 januari 2025 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
Toen ik hier vorig jaar was, was het ook janken om punten.. Speel het dan gewoon niet
Jij bolkt mij ook de knetter soms, dat hoort erbij(of we bolken elkaar de knetter is het dan
)
Maar ik draai me weer om, slaap is belangrijker voor me dan punten.
En bolk die Mario
Ik zeur nooitquote:Op woensdag 22 januari 2025 05:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Als mensen zeuren kom ik met mijn smiliediarree. Ik kan niet tegen klagers.
Maar ik draai me weer om, slaap is belangrijker voor me dan punten.
En bolk die Mario![]()
Slaap lekker nog even!
En die krijgt geen enkel punt meer van mij, game on!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja daar denk ik goed om, hete thee doet de werking van honig teniet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Thee met honing doet het altijd goed, mits toegevoegd wanneer het lauw is (de thee dan)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet zo moeilijk doen johquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Net nu ik ga komt spekje eraanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ga toch
Bolkze
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey dot
Hey UNquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vandaag weer echo, doorbloeding meten, staat een driedubbele afspraak (longarts, echo, CTG)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo dan. Druk dus. Waarom een longarts?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die begeleid ons bij het stoppen met roken, niets ernstigsquote:Op woensdag 22 januari 2025 06:02 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan. Druk dus. Waarom een longarts?
Zo dan wat een luxe.quote:Op woensdag 22 januari 2025 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
die begeleid ons bij het stoppen met roken, niets ernstigsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toch, zij plant de afspraken dusdanig zelfs dat zij naar ons komt als we CTG hebben, ideaal!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo beter geregeld. Hier lopen de longartsen zo achter Henk had in sept al naar de longarts gemoeten. Maar door de drukte te weinig personeel nog steeeds geen afspraak.quote:Op woensdag 22 januari 2025 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja toch, zij plant de afspraken dusdanig zelfs dat zij naar ons komt als we CTG hebben, ideaal!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oww.. En dan te bedenken dat het voor hem wellicht dringender is dan voor een koppel dat wil stoppen met roken.. Ik snap de "luxe" uitspraak wel ja..quote:Op woensdag 22 januari 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo beter geregeld. Hier lopen de longartsen zo achter Henk had in sept al naar de longarts gemoeten. Maar door de drukte te weinig personeel nog steeeds geen afspraak.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja het is echt niet normaal hier. Ik ben zo brutaal geweest om zelf te bellen om te zeggen ik wil NU een afspraak. Kom voor controle longkanker. Ik moet niet voor niets terug komen over 9 maanden en niet over 1,5 jaarquote:Op woensdag 22 januari 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oww.. En dan te bedenken dat het voor hem wellicht dringender is dan voor een koppel dat wil stoppen met roken.. Ik snap de "luxe" uitspraak wel ja..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat.. Of gewoon direct inplannen na controle. Doe ik bij tandarts ook.. Tandsteen verwijderen elke 9 maanden, gelijk een nieuwe afspraak plannen in april voor januari als ik ben geweest.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat doen ze niet, omdat als je komt je over 9 maanden terug moet komen en dat is dan weer de kalender voor het nieuwe jaar en die hebben ze nog nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zorgen ze maar voor die kalender. Er zullen wel meer patiënten zijn met hetzelfde probleem. Als je (standaard) afspraken maakt, zorg dan ook dat je ze kan maken. In de google agenda kan je zo tot 2030 doorbladeren, dus waarom va hun probleem een probleem van veel patiënten maken? Lekker kortzichtig..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, ik ga er de volgende keer bij de Longarts ook wat van zeggen. Dit is absurd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
Dan zorgen ze maar voor die kalender. Er zullen wel meer patiënten zijn met hetzelfde probleem. Als je (standaard) afspraken maakt, zorg dan ook dat je ze kan maken. In de google agenda kan je zo tot 2030 doorbladeren, dus waarom va hun probleem een probleem van veel patiënten maken? Lekker kortzichtig..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot gelijk heb je ja.. Stel je hebt elke 12 maande controle kan je dus nooit een afspraak maken.. Tenzij je a in dat jaar zit en dan alsnog een half jaar kan wachten. Op die manier kan je toch ook niet inspelen op je personeel?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is niet alleen dat, ze kampen ook met een personeels tekortquote:Op woensdag 22 januari 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
Groot gelijk heb je ja.. Stel je hebt elke 12 maande controle kan je dus nooit een afspraak maken.. Tenzij je a in dat jaar zit en dan alsnog een half jaar kan wachten. Op die manier kan je toch ook niet inspelen op je personeel?
De manier hoe het vroeger ging vond ik veel beter
Dan kon je na je bezoek aan de arts gelijk een vervolg afspraakmaken bij de balieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: