SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Til schiet. Ingooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Is een tweede in de planning?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:16 schreef ISVV het volgende:
Die corner van Veerman weer, sad.
M'n eerstgeborene moest ervan kotsenWhat can change the nature of a man?![]()
Oke dus net de laatste nieuwe Lays chips smaak Roasted garlic & herbs geproefd en deze geef ik een 8.0!![]()
De eindbeoordelingen van de 3 smaken:
Lays Roasted Garlic & Herbs 8.0/10.0
Lays Chorizo smaak 6.8/10.0
Lays Mac Cheese Flavour 6.5/10.0
Zie review: @Coco @3rr0r @Nober @GGMM @johannes_vermeer @Oriente @RamboDirk @Wereldgozer @DombohetOlifantje1 @Drizzt @Lavenderr @Karina @Tarado @Flitsbezorger @Mortaxx @maxi-musgraag op anoniem![]()
We hadden beter Pec Zwolle europa in kunnen sturen dan dit PSV.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Viesdikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Oke dus net de laatste nieuwe Lays chips smaak Roasted garlic & herbs geproefd en deze geef ik een 8.0!![]()
Zie review: @:Coco @:3rr0r @:Nober @:GGMM @:johannes_vermeer @:Oriente @:RamboDirk @:Wereldgozer @:DombohetOlifantje1 @:Drizzt @:Lavenderr @:Karina @:Tarado @:Flitsbezorger @:Mortaxx @:maxi-mus![]()
Nasi Goreng Pepernoten al geprobeerd?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Zie review: @:Coco @:3rr0r @:Nober @:GGMM @:johannes_vermeer @:Oriente @:RamboDirk @:Wereldgozer @:DombohetOlifantje1 @:Drizzt @:Lavenderr @:Karina @:Tarado @:Flitsbezorger @:Mortaxx @:maxi-musEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Mooie review.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Zie review: @:Coco @:3rr0r @:Nober @:GGMM @:johannes_vermeer @:Oriente @:RamboDirk @:Wereldgozer @:DombohetOlifantje1 @:Drizzt @:Lavenderr @:Karina @:Tarado @:Flitsbezorger @:Mortaxx @:maxi-mus![]()
Jammer dat je mij niet tagt maar ik vind dit uitstekende reviews.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Zie review: @:Coco @:3rr0r @:Nober @:GGMM @:johannes_vermeer @:Oriente @:RamboDirk @:Wereldgozer @:DombohetOlifantje1 @:Drizzt @:Lavenderr @:Karina @:Tarado @:Flitsbezorger @:Mortaxx @:maxi-mus
Ik heb vandaag een bakje van die Chorizo op en ik geef hem een dikke 8.Makkelijk eerste![]()
publiek is de randen van de regels op aan het zoeken, men is volgens de radio commentatoren met sneeuw ballen aan het gooien"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Ik denk dat het niet uitmaakt, zo lang als het maar veul is…quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
[ afbeelding ]![]()
Paaseitjes waren datquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nasi Goreng Pepernoten al geprobeerd?![]()
Sorry de volgende keer neem ik je wel mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet tagt maar ik vind dit uitstekende reviews.
Ik heb vandaag een bakje van die Chorizo op en ik geef hem een dikke 8.graag op anoniem![]()
Erg mooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
WE kunnen het nog.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat ze maar mogen smaken makkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef KingRoland het volgende:
![]()
dat wordt straks met ijsballen gooien vanaf de tribune in plaats van sneeuw"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Het ongelijk van @Mexicanobakker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beste kopper van Europa.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luuk vrij laten koppen is niet zo slim
En wellicht ook van..What can change the nature of a man?![]()
Feyenoord moet morgen gewoon een puntje pakken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rode Ster heeft geen boodschap aan de belangen van Feyenoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleen als we 3 keepers op doel zetten. Misschien wel een idee omdat we toch geen middenvelders meer over hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord moet morgen gewoon een puntje pakken.![]()
De frustratie spat er weer vanaf…quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef CR7 het volgende:
Man man, allemaal door die Afrikaan die niet wilde afgeven.![]()
Wees welkomquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Zulke kopballen zijn wel genieten hoor.graag op anoniem![]()
Ja bedoelde ik. Hoor dat mensen lopen te kotsen ervan.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Is ook alleen voor de aandachtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja bedoelde ik. Hoor dat mensen lopen te kotsen ervan.![]()
Dit is een Nederlands forum.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hebben daar echt 0 research gedaan vooraf, als je net Luuk vrij laat staan lolWhat can change the nature of a man?![]()
'als het snel gaat'
Met De Jong en Til weet je zeker dat dat niet gebeurt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Krijg je tegenwoordig elke 5minuten. Gekmakend. Weer 6x opnieuw laden en dan doet 'ie het.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Teveel verminkte zielen op dit forum.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:23 schreef Caland het volgende:
Niet gewoon ziggo als vaste provider hebben![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit je net als @:Caland en @:Drizzt_do_Urden in Duitsland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TirolGoden![]()
Jodensponsor gespot.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:23 schreef Caland het volgende:
Niet gewoon ziggo als vaste provider hebben![]()
Met deze tussenstanden heb ik alles bij elkaar echt een klotedag en zijn de chipsreviews van @KingRoland het enige lichtpuntje.Makkelijk eerste![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Wat gaan we nu kijken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]Niet off-piste gaan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TirolGoden![]()
we gaan van sneeuwballen naar ijsballen naar bakstenen zo meteen op de tribune. lekker bezig"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Echt hequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:25 schreef Scorpie het volgende:
Misschien moeten ze bij Rode Ster eens de Jong dekken tijdens corners
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Druk met sneeuwballen gooien…quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:25 schreef Scorpie het volgende:
Misschien moeten ze bij Rode Ster eens de Jong dekken tijdens corners![]()
Goal Til jawel![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens de onderliggende data zou PSV helemaal niet voor moeten staan
Een lichtpuntje voor FeyenoordMakkelijk eerste![]()
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd @:mexicanobakker @:de_boswachter en @:coco en alle psvers met deze voorsprongU MAD?![]()
Wordt dit weer eens een Hollandsche week?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens de onderliggende data zou PSV helemaal niet voor moeten staan
Een lichtpuntje voor FeyenoordWhat can change the nature of a man?![]()
Voor de Jong ga je niet naar het stadion. Dat doe je ook niet voor Lewandowski. Maar de Jong is een gruwelijk goeie kopper. Rijtje Dick Nanninga, Ruud Geels en Johnny Bosman. Mooi is dat. Zo'n wapen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Daar schoppen ze nu elkaar kreupelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Naar de malafide sjoemelclub FC Barcelona kijk ik niet. Sorry.
Heel erg mooi.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik mis Joegoslavië.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
34 jaar terug was het toch ietsje beter daar.What can change the nature of a man?![]()
Helaas voetbalt het grootste tienertalent bij die club waardoor ik nooit iets van hem zal meekrijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar schoppen ze nu elkaar kreupel
Heel erg mooi.![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Hoe zat het ook alweer met Brugge - Juve? Die wedstrijd is essentieel voor Feyenoord toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan moet Feyenoord het morgen zelf maar doen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Precies. Echt genieten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Zulke kopballen zijn wel genieten hoor.
Heeft helaas voor hem ook de grillen van een tiener . Hopelijk snel naar de PL .quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Helaas voetbalt het grootste tienertalent bij die club waardoor ik nooit iets van hem zal meekrijgen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Club Brugge en Juventus spelen een salonremise, Stuttgart wint gewoon. Dan is onze hoop vooral dat PSG en Zagreb het verpesten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Wordt dit weer eens een Hollandsche week?Makkelijk eerste![]()
Ja, alleen Fifa spelers vinden dit fijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:30 schreef raptorix het volgende:
Ben ik de enige die het camerawerk irritant vind?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Bakayoko
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
pingel benfica tegen barca
voor deze overtredingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:32 schreef KingRoland het volgende:
voor deze overtredingHeel erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor deze overtredingWie fluit daar, Van Boekel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor deze overtredingBernd Holzenbain zou heel trots zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Makkelie lolquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie fluit daar, Van Boekel?
en 3-1graag op anoniem![]()
Wie hebben hier een woonwijk die De Balkan heet. Het stikt er van de Polen. Corner................quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:29 schreef Karzai het volgende:
het stadion is ook wel voor twee derde leeg dus niet de heksenketel die je verwacht in de balkan
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op basis van de warming up of wat was de ingeving opeens?What can change the nature of a man?![]()
Brugge heeft een slechter doelsaldo dan wij en moet nog naar ManCity die inmiddels wel weer normaal doen. En City heeft wellicht nog punten nodig als ze niet winnen in Parijs.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met Brugge - Juve? Die wedstrijd is essentieel voor Feyenoord toch?Makkelijk eerste![]()
DOELPUNT LIVERPOOL tegen Lille 1-0
wachten op VAR check
edit: VAR check - DOELPUNT GELDIGgraag op anoniem![]()
voor deze overtredingWat een viespeuken overtreding, hou er rekening mee, dat ook de intentie om een speler te raken rood is, daar staat 6 wedstrijden schorsing op, ik hoop dat de UEFA KEIHARD ingrijpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Over Brugge gesproken, we halen de expert erbijquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Brugge heeft een slechter doelsaldo dan wij en moet nog naar ManCity die inmiddels wel weer normaal doen. En City heeft wellicht nog punten nodig als ze niet winnen in Parijs.
@capuchon_jongenWhat can change the nature of a man?![]()
Salah goal*quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:33 schreef KingRoland het volgende:
wachten op VAR checkgraag op anoniem![]()
Je Belgen grap was leuker.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat een viespeuken overtreding, hou er rekening mee, dat ook de intentie om een speler te raken rood is, daar staat 6 wedstrijden schorsing op, ik hoop dat de UEFA KEIHARD ingrijpt.What can change the nature of a man?![]()
Ik jank de kachel wat harder omhoog.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
Krijg je als je met stink Gazprom op je borst speelt🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Die club verlaten is al genoeg voor mij. Niets dat me in het hedendaagse voetbal meer irriteert dan die club.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft helaas voor hem ook de grillen van een tiener . Hopelijk snel naar de PL .![]()
@klaasweetalles.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Over Brugge gesproken, we halen de expert erbij
@:capuchon_jongen🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Mooi. kunnen ze hun under 19 sturen naar Eindhoven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:33 schreef KingRoland het volgende:
wachten op VAR checkEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Stukje Amerikaanse LNGquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik jank de kachel wat harder omhoog.![]()
Dom schot van Boscagli[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rode Ster is extreem slecht. Ik denk dat Carl Hoefkens vanavond vol verbazing voor zijn televisie zit.![]()
Spajic is er aanvoerder, wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rode Ster is extreem slecht. Ik denk dat Carl Hoefkens vanavond vol verbazing voor zijn televisie zit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Salah is 100% meer god dan verheven marketing mannetjes zoals Ronaldo en Messie, die mogen eigenlijk niet eens zijn veters strikken.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Sow big spender in het huis hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik jank de kachel wat harder omhoog.U MAD?![]()
Weet ik veel. Heb me helemaal niet ingelezen op Rode Ster qua team.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Spajic is er aanvoerder, wat had je dan verwacht
Gisteren wel bij de opnames gezeten bij een kort podcastje over die club zelf.![]()
Schouten is echt de beste Nederlandse voetballer momenteel denk ik. Het oogt zo simpel. Maar is in alles effectief.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Salah is 100% meer god dan verheven marketing mannetjes zoals Ronaldo en Messie, die mogen eigenlijk niet eens zijn veters strikken.![]()
![]()
Hier zit een Koos-grap in.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Dit Rode Ster heeft Stuttgart met 5-1 verslagen
het kan gek lopen
Ontzettend vermaakt bij de derby daar tussen het fanatieke publiekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb me helemaal niet ingelezen op Rode Ster qua team.
Gisteren wel bij de opnames gezeten bij een kort podcastje over die club zelf.
Ze schonken er alleen geen alcohol (en mijn airpods waren die nacht gestolen)VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
4 Kuub jaag ik er zo in mijn 51 m2 appartement door heen, intussen neem ik even een paffert.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow big spender in het huis hoor🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik ga deze proberenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Mogen Dinamo Zagreb en Rode Ster elkaar ooit nog loten eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend vermaakt bij de derby daar tussen het fanatieke publiek
Ze schonken er alleen geen alcohol (en mijn airpods waren die nacht gestolen)![]()
Ze had haar best verder wel gedaan tochquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend vermaakt bij de derby daar tussen het fanatieke publiek
Ze schonken er alleen geen alcohol (en mijn airpods waren die nacht gestolen)![]()
Jij bent zo een persoon wier ook even advocado chips probeert???quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dick Advocadoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent zo een persoon wier ook even advocado chips probeert???![]()
Koekoek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
WTF![]()
Einde tijdperk crisis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Afgelopen EK schreven Belgische media hem al richting Manchester City oid.; gelukkig was dat rap voorbij. Hij geloofde er zelf ook in.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit echt heel veel geweestYea, she's on crack.![]()
Dit is vrij geflatteerd ja, maar goed ik klaag niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:45 schreef VEM2012 het volgende:
Zo zie je maar eens wat het een verschil maakt als het meezit…[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Erg jammer.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zag ik Bosz juichen ? Het moet niet veel gekker worden.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is vrij geflatteerd ja,![]()
![]()
@Coco Slechte verliezer gespotquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Zo debiel slecht bij hoekschoppen verwacht ook niemand, zo kan je niet normaal voorspellen![]()
Madquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Zo debiel slecht bij hoekschoppen verwacht ook niemand, zo kan je niet normaal voorspellenWhat can change the nature of a man?![]()
PSV speelt prima hoor maar achterin vind ik het niet groots. Wel handig dat ze Luukgod niet dekken.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voorlopig zit ik er het dichtste bij met m'n 0-2quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Coco Slechte verliezer gespot![]()
Zo toe maar. Jij hebt zeker ook een Mac book en bent ZZPer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:47 schreef raptorix het volgende:
Ik pak nog even een luxe bonenkoffie van mijn espresso machine.What can change the nature of a man?![]()
Kan iemand ter lering ende vermaek even het op naar het PSV topic .GIF plaatsen?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Fluitconcert genot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had ook 0-2.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik er het dichtste bij met m'n 0-2![]()
Mac is sowieso superieur aan Windows-aids.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo toe maar. Jij hebt zeker ook een Mac book en bent ZZPer.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:48 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand ter lering ende vermaek even het op naar het PSV topic .GIF plaatsen?
What can change the nature of a man?![]()
3 puntjes uit 7 wedstrijden hierna. Die zijn heel matig. Maar moet je zelf wel doen wat nodig is en dat gebeurdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:46 schreef amp25 het volgende:
Wat is dat rode ster slecht zeg zelfs Sparta wint hier van![]()
Mantingh vindt het niet geflatteerd.
Dan is het dus geflatteerd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat kan, maar je frustratie toont vooral je domheid aan door de schoonheid van het willekeurige voetbal te ontkennen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik er het dichtste bij met m'n 0-2![]()
En jij kijkt zeker in Ultra HD op de Belg?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mac is sowieso superieur aan Windows-aids.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
treiter spits Silas zou op dit moment willen dat hij nog gewoon bij Stuttgart speelde, inmiddels staat VfB 0-2 voor."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Aha ja jij bent de kenner met zicht erop en anderen zijn dom, wat ben jij uniek zeg!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat kan, maar je frustratie toont vooral je domheid aan door de schoonheid van het willekeurige voetbal te ontkennen.![]()
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jij kijkt zeker in Ultra HD op de Belg?![]()
Ze zien er vooral slecht uit omdat ze erin vliegen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:46 schreef amp25 het volgende:
Wat is dat rode ster slecht zeg zelfs Sparta wint hier van
Maar goed, dit is goed voor het vertrouwen.![]()
Sow @onlogisch haalt uit naar @raptorixquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!![]()
Koekje van eigen deeg ditquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!![]()
Jongens ik heb nog een leuke grap, willen jullie 'm horen?
Inbv nou we zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Alleen als hij over Belgen gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:53 schreef ISVV het volgende:
Jongens ik heb nog een leuke grap, willen jullie 'm horen?
Inbv nou we zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan![]()
Nee helaas, ik gooi 'm tochquote:
Toen Flamingo scoorde zei die: 'zie je nu wat ik met een Balkan?'
Ahhahaah einz!!1!!![]()
Doe dit alsjeblieft nooit meer en log meteen uitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee helaas, ik gooi 'm toch
Toen Flamingo scoorde zei die: 'zie je nu wat ik met een Balkan?'
Ahhahaah einz!!1!!![]()
De (beschamende) tussenstand in de rust:
@:maxi-mus 1-2
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 2-1
@:PicoMMP
@:Scrummie 3-0
@:onlogisch 5-0
@:Mexicanobakker 2-1
@:Tarado 1-3
@:klaasweetalles 0-0
@:3rr0r 0-2
@:Caland 2-1
@:DombohetOlifantje1 1-1
@:R-woud93 2-0
@:tong80 2-2
@:Bezsen
@:Pisces29 2-1
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior 0-2
@:Immerdebestebob 1-1What can change the nature of a man?![]()
Bohhhhhhh leef de leven jongen! Lekker maat! Flappen moeten rollen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
4 Kuub jaag ik er zo in mijn 51 m2 appartement door heen, intussen neem ik even een paffert.U MAD?![]()
Dat is wel iets waar een plak kaas op kan ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een dikke plak krentenbrood met kaas voor de tweede helft voor deze jongen.What can change the nature of a man?![]()
Bedankt voor de bevestiging waar ik niet om vroeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is wel iets waar een plak kaas op kan ja.Yea, she's on crack.![]()
Krentenbrood eet je met pindakaas lieve jongenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een dikke plak krentenbrood met kaas voor de tweede helft voor deze jongen.![]()
Jij bent ziek in je hoofd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Krentenbrood eet je met pindakaas lieve jongenYea, she's on crack.![]()
Koning Salah gaat nooit naar Chelsea, desnoods koop ik hem.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja hij raakt hem net, kun je geven helaas.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is de lichtste rood die ik in jaren heb gezien
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Schandalige overtreding. 10 wedstrijden schorsen.
Jij weet wat lekker is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een dikke plak krentenbrood met kaas voor de tweede helft voor deze jongen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ach, welnee. Dit is een schandalige beslissing.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hij raakt hem net, kun je geven helaas.![]()
Was het dus welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
tsja, dit is niet echt een doorgesproken speler![]()
Dat natuurlijk wel gewoon, want hij is de laatste man.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
tsja, dit is niet echt een doorgesproken speler[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:12 schreef RipCity het volgende:
What can change the nature of a man?![]()
Ik ben het met Mex eens. Je mag hier gewoon rood voor geven. Het is zwaar, maar volgens de regels.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Mwoa, die tweede verdediger stond er bijna naastquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat natuurlijk wel gewoon, want hij is de laatste man.![]()
Ja geen duidelijke fout, maar als ie hem niet geeft dan klaagt niemand.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, welnee. Dit is een schandalige beslissing.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik moet me inhouden. Anders is het opa spreekt............maar op het EK-76........................quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:12 schreef RipCity het volgende:
10 meter verder ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Mwoa, die tweede verdediger stond er bijna naast![]()
![]()
Vrij makkelijk gegeven rode kaart, maar dom dat je je in die positie laat manoeuvreren... hopelijk kunnen ze die 3-1 heel lang uitstellenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Brugge pakt gewoon City.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Over Brugge gesproken, we halen de expert erbij
@:capuchon_jongenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: