Nee helaas, ik gooi 'm tochquote:
Doe dit alsjeblieft nooit meer en log meteen uitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee helaas, ik gooi 'm toch
Toen Flamingo scoorde zei die: 'zie je nu wat ik met een Balkan?'
Ahhahaah einz!!1!!
Bohhhhhhh leef de leven jongen! Lekker maat! Flappen moeten rollen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
4 Kuub jaag ik er zo in mijn 51 m2 appartement door heen, intussen neem ik even een paffert.
Dat is wel iets waar een plak kaas op kan ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een dikke plak krentenbrood met kaas voor de tweede helft voor deze jongen.
Bedankt voor de bevestiging waar ik niet om vroeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is wel iets waar een plak kaas op kan ja.
Krentenbrood eet je met pindakaas lieve jongenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Jij bent ziek in je hoofd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Krentenbrood eet je met pindakaas lieve jongen
Koning Salah gaat nooit naar Chelsea, desnoods koop ik hem.quote:
Jij weet wat lekker is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ach, welnee. Dit is een schandalige beslissing.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hij raakt hem net, kun je geven helaas.
Was het dus welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
tsja, dit is niet echt een doorgesproken speler
Dat natuurlijk wel gewoon, want hij is de laatste man.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
tsja, dit is niet echt een doorgesproken speler
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:12 schreef RipCity het volgende:
Dit is de lichtste rood die ik in jaren heb gezien
Mwoa, die tweede verdediger stond er bijna naastquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat natuurlijk wel gewoon, want hij is de laatste man.
Ja geen duidelijke fout, maar als ie hem niet geeft dan klaagt niemand.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, welnee. Dit is een schandalige beslissing.
Ik moet me inhouden. Anders is het opa spreekt............maar op het EK-76........................quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:12 schreef RipCity het volgende:
Dit is de lichtste rood die ik in jaren heb gezien
10 meter verder ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Mwoa, die tweede verdediger stond er bijna naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |