Afgelopen EK schreven Belgische media hem al richting Manchester City oid.; gelukkig was dat rap voorbij. Hij geloofde er zelf ook in.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit echt heel veel geweest
Dit is vrij geflatteerd ja, maar goed ik klaag niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:45 schreef VEM2012 het volgende:
Zo zie je maar eens wat het een verschil maakt als het meezit…
Erg jammer.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is vrij geflatteerd ja,
@Coco Slechte verliezer gespotquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Zo debiel slecht bij hoekschoppen verwacht ook niemand, zo kan je niet normaal voorspellen
Madquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Zo debiel slecht bij hoekschoppen verwacht ook niemand, zo kan je niet normaal voorspellen
PSV speelt prima hoor maar achterin vind ik het niet groots. Wel handig dat ze Luukgod niet dekken.quote:
Voorlopig zit ik er het dichtste bij met m'n 0-2quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Coco Slechte verliezer gespot
Zo toe maar. Jij hebt zeker ook een Mac book en bent ZZPer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:47 schreef raptorix het volgende:
Ik pak nog even een luxe bonenkoffie van mijn espresso machine.
Ik had ook 0-2.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik er het dichtste bij met m'n 0-2
Mac is sowieso superieur aan Windows-aids.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo toe maar. Jij hebt zeker ook een Mac book en bent ZZPer.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:48 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand ter lering ende vermaek even het op naar het PSV topic .GIF plaatsen?
3 puntjes uit 7 wedstrijden hierna. Die zijn heel matig. Maar moet je zelf wel doen wat nodig is en dat gebeurdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:46 schreef amp25 het volgende:
Wat is dat rode ster slecht zeg zelfs Sparta wint hier van
Dat kan, maar je frustratie toont vooral je domheid aan door de schoonheid van het willekeurige voetbal te ontkennen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik er het dichtste bij met m'n 0-2
En jij kijkt zeker in Ultra HD op de Belg?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mac is sowieso superieur aan Windows-aids.
Aha ja jij bent de kenner met zicht erop en anderen zijn dom, wat ben jij uniek zeg!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat kan, maar je frustratie toont vooral je domheid aan door de schoonheid van het willekeurige voetbal te ontkennen.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jij kijkt zeker in Ultra HD op de Belg?
Ze zien er vooral slecht uit omdat ze erin vliegen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:46 schreef amp25 het volgende:
Wat is dat rode ster slecht zeg zelfs Sparta wint hier van
Sow @onlogisch haalt uit naar @raptorixquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Koekje van eigen deeg ditquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen als hij over Belgen gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:53 schreef ISVV het volgende:
Jongens ik heb nog een leuke grap, willen jullie 'm horen?
Inbv nou we zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |