Die mensen die hun afval in het bos dumpen zijn vaak niet meer te vinden. Mijn hond had een keer bijna een gebruikte condoom opgegeten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hier zitten gewoon boetes aan vast, maar dat weet je zelf ook wel.
Of kijk eens bij de uitrit van een benzinestation langs de snelweg. Dan zie je daar alles liggen waarin de snelle lunch van de bestuurders was verpakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beboet die figuren maar eens in die flats die alles gewoon over het balkon flikkeren.
Gewoon dingen met je adres er op in de papierbak.quote:Op woensdag 22 januari 2025 01:00 schreef Red_85 het volgende:
Je bent een godsvermogen kwijt aan afvalstoffenheffing, daarnaast mag je bij een monopolist alleen je zakken bestellen tegen jackpotprijzen en de supermarkten stoppen je maar vol afval.
Wat is dit voor een uitmelksysteem?
Gewoonweg crimineel.
Soms zitten ze niet eens vol, maar gaat die klep gewoon niet open, blokkeert om wat voor reden dan ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Overigens heeft het naast de container plaatsen van vuilniszakken vaak als oorzaak dat de containers vol zitten. En de oorzaak dáárvan is weer dat die dingen niet vaak genoeg leeggehaald worden. Daar kunnen die bewoners niet zoveel aan doen, ze betalen er immers gewoon riant voor en dan hoort de gemeente het daarmee te regelen.
Natuurlijk is de goedgekeurde methode in zo'n situatie om dan de volle vuilniszak door diverse straten weer terug te slepen naar je huis en voor je deur laten stukbijten door ratten om het een paar dagen later opnieuw te proberen, maar gek genoeg heeft niet iedereen daar zin in.
Spreek voor jezelf clown.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat laat dan precies zien wat een aso de Nederlander eigenlijk is.![]()
Wordt nu eens wakker; wij Nederlanders zijn eigenlijk gewoon een ontzettend asociaal volk.
We hebben geen eer, geen traditie, geen empathie.
Maar wel een grote bek, want niemand weet het beter als wij.
Jij woont duidelijk niet in Nijmegen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:26 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je betaald een godsvermogen aan afvalheffing elk jaar, dan ga ik zeker geen dure afvalzakken kopen.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 01:59 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Nee, die groene/rode gemeentezakken komen niet bovenop de afvalstoffenheffing, dat is in Nijmegen dus de afvalstoffenheffing. Je betaalt niet dubbel.
https://www.nijmegen.nl/diensten/belastingen/afvalstoffenheffing/
Dat is wel beter dan. Volgens mij betaal ik nu meer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Jij woont duidelijk niet in Nijmegen.Zoals ik al zei:
[..]
* 432 stadsduiven vinden dit leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een pan bami op z'n tijd moet kunnen toch?
Jep, want een clubje BOA's in het afval laten grasduinen naar namen en adressen is veel goedkoper dan de vuilniswagen een keertje extra laten rijden om de containers op tijd te legen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus het probleem is gedumpte vuilniszakken naast de container, en de oplossing is controleren op de kleur van die zakken.
Ja die snapte ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus het probleem is gedumpte vuilniszakken naast de container, en de oplossing is controleren op de kleur van die zakken.
Oké duidelijk, begreep ik inderdaad niet zo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 00:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven schreef zijn de gedumpte zakken grijs/zwart, waarmee duidelijk is dat er niet betaald is voor de afvalverwerking.
Wat kennelijk nieuw is, is dat ze die zakken openen om de oorspronkelijke eigenaar van dat afval te achterhalen. Zoals een envelop met je naam en adres erop, een adreslabel van een ontvangen pakketje, of een factuur.
Eigenlijk verbaast het mij dat ze hier nu pas mee komen, want in de Randstad controleerden ze het gedumpte afval jaren geleden al.
Misschien een keer je hond niet meenemen als je naar het seksbos gaat om genomen te worden?quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die mensen die hun afval in het bos dumpen zijn vaak niet meer te vinden. Mijn hond had een keer bijna een gebruikte condoom opgegeten.
Je wilt niet weten wat ik hier allemaal in het bos aantref.
En wat denk je dat er gaat gebeuren als mensen er achter komen dat ze geen groene zak meer hoeven te kopen als ze toch geen boete krijgen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:05 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Jep, want een clubje BOA's in het afval laten grasduinen naar namen en adressen is veel goedkoper dan de vuilniswagen een keertje extra laten rijden om de containers op tijd te legen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |