Je hebt nog niet gehoord dat Trump denkt dat Spanje een lid van brics is. Erg scherp hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij is een stuk scherper dan Biden.
Scherper?quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij is een stuk scherper dan Biden. En volgens velen uit de linkerhoek was er helemaal niets aan de hand met Biden en alle opmerkingen over zijn overduidelijke dementie-achtige momenten slechts 'haat' van rechts. Dit hield men drie jaar lang vol.
Pas na het ontluisterende optreden van Biden in het debat met Trump, wilde men schoorvoetend erkennen dat 'Grandpa Joe' misschien niet de meest geschikte presidentskandidaat was.
Je leidt af van het oorspronkelijke verhaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij is een stuk scherper dan Biden. En volgens velen uit de linkerhoek was er helemaal niets aan de hand met Biden en alle opmerkingen over zijn overduidelijke dementie-achtige momenten slechts 'haat' van rechts. Dit hield men drie jaar lang vol.
Pas na het ontluisterende optreden van Biden in het debat met Trump, wilde men schoorvoetend erkennen dat 'Grandpa Joe' misschien niet de meest geschikte presidentskandidaat was.
Het valt in het niet met de waslijst aan echt zware criminelen die door Biden zijn ontzien van de doodstraf.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:17 schreef Vostok het volgende:
Nog een crimineel op vrije voeten.
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, dat kan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je leidt af van het oorspronkelijke verhaal.
Er kan natuurlijk op zo’n hoge leeftijd van alles gebeuren in 4 jaar.
Correct.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Scherper?
Denkende dat Spanje lid is van de NAVO en BRICS?
Daarnaast is Biden ongeveer 4 jaar ouder dan Trump.
We weten niet hoe scherp Trump nog is over een paar jaar.
Of hij dan überhaupt nog leeft.
Bij Biden dacht men ook dat die zijn termijn niet zou halen.
Dat is wel gelukt. Vraag niet hoe.
Dat zegt verder niets over Trump, maar die is ook al 78.
Een leeftijd waarop de kans groter is dat je iets overkomt dan op je 40e.
Zo gek is het dus niet dat mensen nadenken over hoe de opvolging er uit ziet.
Maar net zo min als dat Biden destijds president is geworden in Kamala om het zadel te helpen denk ik niet dat het de opzet is om Vance via Trump president te maken.
Inderdaad geen goede kerkdienst. Ik weet niet hoe God denkt want ik geloof alleen maar in mijzelf en de wetenschap maar ik kan mij niet voorstellen dat Hij Zijn schepping zo cultureel misbruikt wil zien.quote:Op zijn tweede dag als president van de Verenigde Staten, heeft Donald Trump letterlijk een preek gekregen. "Ontferm u over de mensen in dit land die bang zijn", zei bisschop Mariann Edgar Budde tijdens een gebedsdienst. "Er zijn kinderen die homo, lesbisch of transgender zijn en momenteel voor hun leven vrezen", vervolgde ze.
De Amerikaanse president zat samen met zijn vicepresident J.D. Vance op de eerste rij tijdens de preek van bisschop Mariann Edgar Budde. De gebedsdienst in de Washington National Cathedral was de laatste officiële activiteit rondom zijn inauguratie.
'Geen goede dienst'
Trump zei na afloop van de gebedsdienst dat die 'niet al te opwindend' was. "Ik vond het geen goede dienst", zei hij vanuit het Witte Huis tegen verslaggevers. "Ze kunnen veel beter."
Haha, nou. Trump zal zich zeker ontfermen over migranten. Alles wat illegaal en crimineel is wordt uit het land gezet. En ook bestaat er niet zoiets als kinderen die transgender zijn. Het menselijk geslacht is door de natuur bepaald en onveranderlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:27 schreef Bassie48 het volgende:
Preek voor Trump tijdens gebedsdienst: ontferm u over migranten en lhbtiq+'ers
Bron
[..]
Inderdaad geen goede kerkdienst. Ik weet niet hoe God denkt want ik geloof alleen maar in mijzelf en de wetenschap maar ik kan mij niet voorstellen dat Hij Zijn schepping zo cultureel misbruikt wil zien.
Mwa nee, niet helemaal. Trump kan leuk wat presidentiële regels bedenken, maar als een staat zich beroept op de statelijke wetten gaat het hele feest niet door. Alsof Californië, een staat met de 6e grootste economie ter wereld, zich in de voeten laat schieten door een clown in Washington. Die hebben dat de afgelopen maanden keurig dichtgetimmerd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:40 schreef asco het volgende:
Mooi om te zien dat er vanaf dag 1 besluiten worden genomen en daar ook naar wordt gehandeld.
Dit in tegenstelling tot de EU waar ze jaren hebben vergaderd over hoeveel watt een stofzuiger mag verbruiken.
ticketje naar de hel voor deze vrouwquote:Op woensdag 22 januari 2025 07:27 schreef Bassie48 het volgende:
Preek voor Trump tijdens gebedsdienst: ontferm u over migranten en lhbtiq+'ers
Bron
[..]
Inderdaad geen goede kerkdienst. Ik weet niet hoe God denkt want ik geloof alleen maar in mijzelf en de wetenschap maar ik kan mij niet voorstellen dat Hij Zijn schepping zo cultureel misbruikt wil zien.
Ah, de Europese gedachte, meteen focussen op wat niet kan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa nee, niet helemaal. Trump kan leuk wat presidentiële regels bedenken, maar als een staat zich beroept op de statelijke wetten gaat het hele feest niet door. Alsof Californië, een staat met de 6e grootste economie ter wereld, zich in de voeten laat schieten door een clown in Washington. Die hebben dat de afgelopen maanden keurig dichtgetimmerd.
Als je op basis van oa. arbeidsmigratie een extreem goed lopende economie hebt en er komt iemand die dat wil slopen met deportaties en andere gekkigheid doe je er inderdaad heel verstandig aan om dat een stapje voor te zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:48 schreef asco het volgende:
[..]
Ah, de Europese gedachte, meteen focussen op wat niet kan.![]()
Prachtig.
Dan gaat niet alles lukken, prima joh.
Mijn oma is ook rond de 80, en als we het met haar hebben over haar gezondheid en de toekomst vinden we het ook altijd belangrijk even naar Biden te verwijzen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oftewel, wie transgender is, is onveranderlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, nou. Trump zal zich zeker ontfermen over migranten. Alles wat illegaal en crimineel is wordt uit het land gezet. En ook bestaat er niet zoiets als kinderen die transgender zijn. Het menselijk geslacht is door de natuur bepaald en onveranderlijk.
Volgens mij begrijp je hem niet helemaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:48 schreef asco het volgende:
[..]
Ah, de Europese gedachte, meteen focussen op wat niet kan.![]()
Prachtig.
Dan gaat niet alles lukken, prima joh.
Arbeidsmigratie mag gewoon, alleen niet illegaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je op basis van oa. arbeidsmigratie een extreem goed lopende economie hebt en er komt iemand die dat wil slopen met deportaties en andere gekkigheid doe je er inderdaad heel verstandig aan om dat een stapje voor te zijn.
Het woord 'transgender' geeft juist blijk van een verandering: transgender. En tevens zijn zij niet onveranderlijk, want de groep 'detransitioners' (kortom, iemand die de initieel gewenste veranderingen ongedaan wilt maken) wordt steeds groter.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oftewel, wie transgender is, is onveranderlijk.
Ontzien van de doodstraf maar alsnog levenslang vast blijven zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het valt in het niet met de waslijst aan echt zware criminelen die door Biden zijn ontzien van de doodstraf.
[..]
Ja, dat is heel erg allemaal en daarom moeten we het verbieden, dan is het er niet meer. En we hebben er zoveeeeel last van allemaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Arbeidsmigratie mag gewoon, alleen niet illegaal.
[..]
Het woord 'transgender' geeft juist blijk van een verandering: transgender. En tevens zijn zij niet onveranderlijk, want de groep 'detransitioners' (kortom, iemand die de initieel gewenste veranderingen ongedaan wilt maken) wordt steeds groter.
Dat klopt. Daar ging het ook niet om.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Arbeidsmigratie mag gewoon, alleen niet illegaal.
Waarom zou je dat met hele zware criminelen doen? Het is simpelweg onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ontzien van de doodstraf maar alsnog levenslang vast blijven zitten.
Alleen barbaarse landen als Iran Rusland en China hebben nog een doodstraf en de VS onder Trump.
Met deze opmerking suggereer je dat alleen Trump de doodstraf handhaaft...quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:11 schreef Basp1 het volgende:
Alleen barbaarse landen als Iran Rusland en China hebben nog een doodstraf en de VS onder Trump.
zoveel zelfgenoegzaamheid, very cringequote:Op woensdag 22 januari 2025 08:13 schreef NoXia het volgende:
[..]
Mevrouw is sowieso zelf een homo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |