abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216383331
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Achttien Amerikaanse staten stappen naar de rechter omdat de regering van Donald Trump niet langer automatisch het staatsburgerschap wil verlenen aan kinderen van migranten zonder verblijfsstatus.

Nu.nl.
Ja,ik las het.
Trump lijkt een maas in de wet te hebben gevonden.
Ik ben benieuwd wat het gerechtshof daar over gaat zeggen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216383339
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]
"GEEN MENS IS ILLEGAAL!". Klopt, in 10.000 voor Christus bestond dit concept nog niet. Echter werd je toen gewoon met een bijl in 2en gespleten als je de grot van een ander groepje in liep.
Als we zo dom waren dan hadden we door samenwerking nooit zulke technologische stappen gemaakt dat we verder zouden komen met jou stenen bijl voorbeeld. Juist samenwerking heeft ons veel verder gebracht in technologische ontwikkelingen en in de laatste eeuw met een enorme toename van welvaart door internationale handel.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:31:20 #78
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216383343
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:28 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kun je mij svp vertellen waar ik het woord onschuldig of onbedoeld in mijn post gebruikt heb?
Je vergelijkt Elon Musk met een kind verdorie. :')
Kinderen zijn onschuldig.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216383393
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
Het was gewoon tering autistisch en onhandig van Musk, maar ik geloof echt niet dat hij de intentie had om daadwerkelijk ook een hitlergroet te doen.
Wel joh, voor de ophef, voor de clicks, de nieuwsberichten over hem. Zo'n groot moment heeft hij natuurlijk ook nog nooit gehad in zijn leven, en dan strak van de keta, dat kan je dan toch niet laten.

Paar weken geleden had hij z'n X account avatar nog eventjes veranderd in Pepe(4chan altright-symbool). Maar dat wist hij ook niet wat dat voor staat, dagelijks aan het monologen aan zn Afd-maten, maar dat zegt verder niks

Gewoon een klungelig mannetje die niet weet wat hij doet, maar wel geniaal, echt super slim. :')
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 20:36:06 #80
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216383399
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je kan het weird gedrag noemen.
Maar autisten pik je er doorgaans gelijk uit.

Deze vent heeft meer sociale vaardigheden dan wie dan ook in dit topic.
Heb je veel ervaring met autisten? Want dan zou je weten dat sociale vaardigheden juist een groot probleem zijn bij deze mensen. Sociale vaardgheden die ze hebben zijn niet op een natuurlijke wijze 'gegroeid' zoals bij de normale meerderheid van de bevolking maar zijn vaak afgekeken van anderen en worden gebruikt om te maskeren dat iemand autistisch is. En dan pik je ze er ook niet zo makkelijk meer uit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216383438
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heb je veel ervaring met autisten? Want dan zou je weten dat sociale vaardigheden juist een groot probleem zijn bij deze mensen. Sociale vaardgheden die ze hebben zijn niet op een natuurlijke wijze 'gegroeid' zoals bij de normale meerderheid van de bevolking maar zijn vaak afgekeken van anderen en worden gebruikt om te maskeren dat iemand autistisch is. En dan pik je ze er ook niet zo makkelijk meer uit.
Je doet nu net alsof het een diehard autist is, die zonder begeleiding niet door het leven kan. Of bedoel je in 't algemeen?

Hij heeft licht autistische trekjes, net als Zuck. Maar die gasten hebben wel door hoe hun gekopieerde handelswijze geīnterpreteerd wordt.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 20:41:58 #82
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216383488
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:38 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Je doet nu net alsof het een diehard autist is, die zonder begeleiding niet door het leven kan.
Ik zeg hier echt toch niks onredelijks over autisme. Sociale- en communicatieve vaardigheden zijn een behoorlijk probleem voor deze mensen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:42:04 #83
438527 MissButterflyy
pi_216383493
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:38 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Je doet nu net alsof het een diehard autist is, die zonder begeleiding niet door het leven kan. Of bedoel je in 't algemeen?

Hij heeft licht autistische trekjes, net als Zuck. Maar die gasten hebben wel door hoe hun gekopieerde handelswijze geīnterpreteerd wordt.
Nou nee, zo lees ik het helemaal niet. Hoe intelligenter, hoe beter mensen met autisme kunnen ‘maskeren’ en sociale vaardigheden afkijken en leren. Het kost ze vaak wel veel energie.
Misschien daarom af en toe die woede-uitbarstingen.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 20:42:47 #84
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216383504
.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:43:39 #85
438527 MissButterflyy
pi_216383518
Maar goed. Of hij echt autisme heeft? Geen idee.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 20:44:16 #86
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216383527
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:38 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
algemeen.

quote:
Oh, observeren en patroonherkenning gaat de doorsnee autist juist weer prima af.
pi_216383545
Trump inauguratie topic. En het gaat alleen maar over of Elon een nazi en/of een autist is :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:45:32 #88
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_216383546
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als je dit gebaar gebruikt omdat je het afgekeken hebt van anderen dan zegt dat een hoop over de kringen waarin hij zich beweegt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 20:46:04 #89
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216383551
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar goed. Of hij echt autisme heeft? Geen idee.
Denk het wel. Misschien nog in en comorbiditeit met wat anders.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:47:13 #90
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_216383563
Het voelt alsof iemand hem uitgedaagd heeft om dat te doen.

Zo van "ik doe het, maar probeer het ook nog een beetje te verbergen."
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 20:47:45 #91
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216383572
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:45 schreef over_hedge het volgende:
Trump inauguratie topic. En het gaat alleen maar over of Elon een nazi en/of een autist is :D
Wie is de trekpop van wie he?

En een topic over Schoof zal hier ook over Wilders gaan. ;)
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:49:34 #92
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216383595
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als we zo dom waren dan hadden we door samenwerking nooit zulke technologische stappen gemaakt dat we verder zouden komen met jou stenen bijl voorbeeld. Juist samenwerking heeft ons veel verder gebracht in technologische ontwikkelingen en in de laatste eeuw met een enorme toename van welvaart door internationale handel.
Die stenen bijl is er ook gekomen door samenwerking en dat groepje in de grot werkte ook samen. Naarmate de technologie groeide, kon logischerwijs ook het aantal mensen groeien dat samenwerkte en daarmee weer de technologie.

De oorlogen en het tribalisme bleven echter en namen alleen maar toe in heftigheid en vernuft ten opzichte van duizenden jaren geleden.

We gaan in deze tijd relatief humaan om met vreemden die onze "grot" betreden, juist vanwege het concept van mensenrechten en de wet. Wat ik aangaf met mijn post is dat als men terug wil naar een tijd dat het concept "illegaal" niet bestond men bedrogen uitkomt. Het doel van wetten en regelgeving is juist om deze jungle te voorkomen. Het alternatief is dat de illegaal niet illegaal is omdat de wet niet bestaat maar tegelijkertijd wel met een bijl in 2en wordt gehakt omdat er geen wet bestaat die dit verbiedt. We zijn namelijk nog niet op een niveau dat we zo "juist" leven dat we de wet niet nodig hebben.

Je kan dus niet zoals links Amerika de lusten van de wet plukken en de lasten negeren. De wet beschermt de illegaal tegen een violent mob maar betitelt hem ook als illegaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door Richestorags op 21-01-2025 20:56:38 ]
pi_216383631
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wie is de trekpop van wie he?

En een topic over Schoof zal hier ook over Wilders gaan. ;)
Tja iemand kan in klb een topic maken dat hij zijn teen gestoten heeft en binnen 15 post is het een links vs rechts topic :P Jammer wel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:52:16 #94
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_216383648
Op de socials wat ik een beetje volg, eigenlijk alleen Reddit, en zie ook nog wel wat af en toe van Twitter.
Gelooft men online heilig in dat het een hitlergroet was.
Maar online mensen drangen ook naar drama, die vinden dat heerlijk en kunnen roepen "Zie je wel?!"

Maar offline, ik ben langs meerdere collega's geweest en het erover gehad en het merendeel weten het niet echt, ze vinden het niet 100% een hitlergroet en hebben twijfels, willen de voordeel van de twijfel geven.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:54:34 #95
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216383694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:52 schreef Zoddie het volgende:
Op de socials wat ik een beetje volg, eigenlijk alleen Reddit, en zie ook nog wel wat af en toe van Twitter.
Gelooft men online heilig in dat het een hitlergroet was.
Maar online mensen drangen ook naar drama, die vinden dat heerlijk en kunnen roepen "Zie je wel?!"

Maar offline, ik ben langs meerdere collega's geweest en het erover gehad en het merendeel weten het niet echt, ze vinden het niet 100% een hitlergroet en hebben twijfels, willen de voordeel van de twijfel geven.
Klopt hoor, fascisme is een spectrum. Daar kun je heel genuanceerd in zijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216383737
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:45 schreef over_hedge het volgende:
Inderdaad, we glijden weg.

In de basis vind ik Trump een idioot waar weinig presidentieels aan zit. Eigenlijk meer een straatvechter aan wie opleiding en ontwikkeling grotendeels voorbij gegaan zijn.

Maar hij doet om te beginnen wel wat hij gezegd heeft. En absoluut priceless zoals hij afrekent met die doorgeslagen politiek correct woke shit. Daar kan ik geen genoeg van krijgen.

Het afrekenen met de WHO past ook helemaal bij zijn uitspraken dat hij wil stoppen met het laten meeprofiteren van de VS. Die Tedros ligt volledig aan de ketting van China en de VS betalen de rekening. Daar komt nu echt een einde aan en we gaan zien wat China er nog meer voor terug wil nu ze zich als nieuwe hoofsponsor opwerpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door quo_ op 21-01-2025 23:52:29 ]
-
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:57:23 #97
396550 Richestorags
pi_216383749
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Klopt hoor, fascisme is een spectrum. Daar kun je heel genuanceerd in zijn.
Jij slaat alle discussie dood door over fascisme te spreken.
pi_216383764
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:47 schreef Zoddie het volgende:
Het voelt alsof iemand hem uitgedaagd heeft om dat te doen.

Zo van "ik doe het, maar probeer het ook nog een beetje te verbergen."
Volgende maand bij Joe Rogan.
pi_216383904
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Dit vind ik toch echt zwaar autisme hoor.
Je hebt zeker nog nooit iemand ontmoet met zwaar autisme. Cringe heet dit.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 21:06:46 #100
396550 Richestorags
pi_216383918
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 21:05 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Je hebt zeker nog nooit iemand ontmoet met zwaar autisme. Cringe heet dit.
Zo hebben anderen in dit topic nog nooit een echte fascist of nazi ontmoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')