abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216381818
quote:
Trump beëdigd als president
Donald Trump is voor de tweede keer beëdigd als president van de Verenigde Staten. Hij werd direct daarna gefeliciteerd door nu oud-president Biden. Buiten het Capitol klonken saluutschoten om de machtswisseling te markeren.

Trump gebruikte twee bijbels voor de ceremonie: het exemplaar dat zijn voorganger Lincoln in 1861 bij zich had voor zijn inhuldiging en een die hij van zijn moeder cadeau had gekregen.

Het is pas de tweede keer dat een oud-president weet terug te keren naar het Witte Huis: de eerste keer dat dat gebeurde was in 1893 toen Grover Cleveland terugkeerde in het ambt.
quote:
Wereldleiders reageren op inauguratie Trump
De eerste wereldleiders hebben gereageerd op de beëdiging van Trump.

"Het vrede-door-kracht-beleid dat Trump heeft aangekondigd biedt een kans om het Amerikaanse leiderschap te versterken en een rechtvaardige vrede op de langere termijn te bereiken", schrijft de Oekraïense president Zelensky op X.

De Duitse bondskanselier Scholz feliciteert Trump met zijn tweede ambtstermijn en benadrukt dat de VS een onmisbare bondgenoot is voor Duitsland. "Zoals altijd streven we naar een goede trans-Atlantische relatie. De Europese Unie is met 27 lidstaten en ruim 400 miljoen inwoners een sterke Unie", aldus Scholz.

De Israëlische premier Netanyahu zegt naar de samenwerking met Trump uit te kijken. "Zodat we de resterende gijzelaars terug naar huis kunnen brengen en de militaire capaciteiten van Hamas vernietigen. Dan kan Gaza nooit meer een bedreiging voor Israël vormen", zegt Netanyahu.

Ook NAVO-baas Rutte heeft van zich laten horen. "Veel succes, president Trump. De NAVO kijkt ernaar uit om nauw met u samen te werken en de mondiale aandachtspunten aan te pakken
Samenvatting van de decreten: Meer info vind je hier

Immigratie
-Trump heeft een nationale noodtoestand uitgeroepen als het gaat om illegale immigratie. Door dat te doen, kan hij Amerikaanse troepen naar de grens tussen de Verenigde Staten en Mexico sturen.

-In zijn inauguratiespeech zei Trump ook dat hij zou proberen om alle pogingen van illegale immigranten om binnen te komen zou stoppen. En dat alle migranten die worden betrapt op een illegale oversteek, gearresteerd zouden worden.

-Trump heeft Mexicaanse criminele bendes laten aanmerken als terreurorganisaties.
Ook ontstaat daardoor de mogelijkheid voor het Amerikaanse leger om militaire operaties uit te voeren op Mexicaanse bodem. Onder andere het Sinaloakartel en het Jaliscokartel zijn genoemd als mogelijke doelwitten.

Transgenderrechten en diversiteitsprogramma's
-Het decreet dat Trump maandag in de Oval Office tekende, staat dat in de VS alleen nog mannen en vrouwen worden erkend. Kiezen voor een neutrale optie voor geslacht, zoals een X, bij bijvoorbeeld een paspoortaanvraag wordt onmogelijk.

-De president wil ook het diversiteitsbeleid van de overheid afschaffen. Hij kondigde aan een samenleving te smeden die "kleurenblind is en gebaseerd op verdienste" en wil een eind maken aan het "woke" gedachtengoed.

Energie, gezondheid en klimaat
-Net als op het gebied van immigratie, riep Trump ook een noodtoestand uit op het gebied van energie. Hij ondertekende een decreet dat Amerikaanse energieproductie moet stimuleren, hoewel die productie volgens NBC News al op recordhoogte ligt.

-De energienoodtoestand moet ervoor zorgen dat er weer meer geboord kan worden naar olie en gas.

-De VS gaat zich ook terugtrekken uit het Klimaatakkoord van Parijs
-Trump gaat een overheidsregel zou intrekken die het producenten van elektrische auto's verplicht de uitstoot terug te dringen.
-de VS vertrekt uit de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO).

Gratie voor betogers Capitool en vaker doodstraffen
-Trump verleende, zoals hij al had aangekondigd, gratie aan ongeveer vijftienhonderd bestormers van het Capitool.
-Trump heeft een decreet getekend dat er volgens Amerikaanse media voor moet zorgen dat de doodstraf vaker uitgevoerd kan worden. The Washington Post schrijft dat het ministerie van Justitie de opdracht krijgt om de doodstraf te vragen voor zeer ernstige misdrijven waarbij een overheidsbeambte om het leven is gebracht of de verdachte een persoon is die illegaal in de VS verblijft.

Naamswijzigingen en Panamakanaal
-Trump heeft in zijn eerste uren als president van de VS een decreet getekend dat de Golf van Mexico omdoopt tot Golf van Amerika. Ook de berg Denali in Alaska gaat weer Mount McKinley heten. De naam was in 2015 veranderd toen de Democraat Barack Obama in het Witte Huis zat.

De autoriteiten in de Amerikaanse staat Florida lijken de naam Golf van Amerika in een persbericht over het weer al te hebben omarmd.

Het is niet geheel duidelijk of de Amerikaanse president het recht heeft om internationale wateren te hernoemen.

-Panamakanaal: Trump deed in de inauguratiespeech de belofte om het Panamakanaal in te nemen.
Trump zei dat Panama zich niet houdt aan de afspraken over het kanaal dat de VS aanlegde door het Midden-Amerikaanse land. "We gaan het terugnemen", beloofde hij. Hoe hij dat precies wil doen, met economische druk of militair ingrijpen, zei hij niet.

Importheffingen
De importheffingen van 25 procent die Trump overweegt voor producten uit Mexico en Canada kunnen ingaan op 1 februari. Dat heeft Trump bekendgemaakt na zijn inauguratie maandag.

Overheidsmaatregelen
-Trump flink gaan snijden in het ambtenarenapparaat van de federale regering. Voor die taak wordt Elon Musk verantwoordelijk, die een eigen 'ministerie' (DOGE) krijgt om de overheid efficiënter te maken. In werkelijkheid zal het geen echt ministerie, maar eerder een soort taskforce zijn.

-Op Trumps agenda staat verder het plan om het makkelijker te maken om overheidsmedewerkers die niet partijgebonden zijn te ontslaan. Dat heeft mogelijk gevolgen voor duizenden medewerkers. En Trump wil thuiswerken ontmoedigen.[/q]

Bekijk deze YouTube-video

vanaf 0:54 tot 1:08 MET context

pi_216381834
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.

Laten we eens kijken bij Obama
-Warren Buffett
-Oprah Winfrey
-Bill Gates
-George Soros

Wat deden die daar?
Zomaar wat anders:
Trump zijn minister van financiën komt bij Soros vandaan.
Klein wereldje. :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:42:01 #3
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_216381857
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:39 schreef capricia het volgende:

[..]
Zomaar wat anders:
I know.
Maar ik ga ervan uit dat hij o.a selecteert op loyaliteit.

Maar dat haalt mooi onderuit dat hij wappie zou zijn. Sommigen lijken dat te suggereren.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:44:49 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216381883
quote:

[..]
Zomaar wat anders:
Ziejewel. Trump is ook WEF!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216381884
waar komt dat idee dat Musk een weirdo is IN COMBINATIE MET een hitlersaluut eigenlijk vandaan? Weirdo, dat zou ik zeggen over zo'n Noord-Koreaanse maatregel dat je uit 6 kapsels mag kiezen die je grote leider leuk vindt. Irritant maar redelijk onschadelijk. Een Hitlergroet is een gebaar dat in veel landen verboden is, met een vreselijke geschiedenis erachter (ook voor woke/lhbti, migranten, en sommige politieke en religieuze stromingen). Genoeg andere redenen om Musk een weirdo te vinden zonder dit gebaar als onderbouwing te geven, lijkt mij.
pi_216381886
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze kennen elkaar allemaal.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216381891
quote:

[..]
Ja, van WEF hoor je opeens niets meer..
pi_216381893
Jeetje zeg, strekken jullie nooit je arm ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216381973
misschien kan Groenland ook ergens in de OP?
https://en.belsat.eu/8451(...)e-greenland-newsweek
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:55:40 #10
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_216382002
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:45 schreef Ludachrist het volgende:
Jeetje zeg, strekken jullie nooit je arm ofzo.
Het alleen strekken van de arm zegt weinig.
De vraag is hoe de Hitler groet correct uitgevoerd dient te voeren.
Wie zou dit kunnen duiden?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:56:40 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216382013
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja begint die Hitlergroet dan ook met je hand op je hart?

Nooit zo goed op gelet eigenlijk.
De proudboys doen dit ook. Zie onder een filmpje van de proudboys met een inzetje van Musk. Valt echt niet te ontkennen hoor dit.

twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216382014
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:55 schreef kibo het volgende:

[..]
Niet met je schouders zo scheef als dit. En niet met je hand open naar boven zoals hier. En niet met de woorden: my hearth goes out to you. (of iets in die richting wat die zei)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216382023
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:55 schreef kibo het volgende:

[..]
Verderop is een vergelijking tussen Hitler en Musk geplaatst.
Die van Musk komt heel dichtbij het origineel.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:58:39 #14
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216382035
Deze zou wel kunnen.

dinsdag 21 januari 2025 @ 18:59:32 #15
201761 phpmystyle
pi_216382040
Haha. Ik kijk nog eens goed. Evident dat het geen sociaal-darwinist is ofwel een nazi. Maar hij doet het er wel om.
Hij doet dit bewust zodat de hele wereld om hem babbelt.
pi_216382075
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De proudboys doen dit ook. Zie onder een filmpje van de proudboys met een inzetje van Musk. Valt echt niet te ontkennen hoor dit.

[ x ]
Ik had dit nog niet gezien maar dit is letterlijk dezelfde "proud boys" groet.

Wat hij er bij zegt is niet zo relevant, ben wel benieuwd naar zijn connectie met die groep.
Misschien gaan we meer van zijn ware gezicht zien.
pi_216382077
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ x ]
Bij een nazi-groet (de "Hitlergroet") hoort de rechterarm in een stijve, gestrekte houding omhoog te worden gebracht, meestal in een hoek van ongeveer 45 graden ten opzichte van het lichaam.

🔹 Schouders: Over het algemeen blijven de schouders recht en ontspannen. Er is geen specifieke vereiste dat ze overdreven strak of aangespannen moeten zijn.
🔹 Arm & Hand: De arm is gestrekt, en de hand is recht met de vingers bij elkaar en de duim langs de hand. De palm wijst naar beneden of schuin naar voren.

Hier van je eigen assistente. Dus niet het zelfde. Opgelost. Zo kan je je nu weer druk om iets anders gaan maken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216382078
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
Haha. Ik kijk nog eens goed. Evident dat het geen sociaal-darwinist is ofwel een nazi. Maar hij doet het er wel om.
Hij doet dit bewust zodat de hele wereld om hem babbelt.
Wat een leuke gekkerd is het ook hè?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:03:23 #19
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216382083
quote:

[..]
iedereen is wef, clinton ook en biden is woke , die snuift teveel stikstof
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_216382136
quote:

[..]
Zomaar wat anders:
Link?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216382170
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:58 schreef Tengano het volgende:
Deze zou wel kunnen.

[ afbeelding ]
Zodat iedereen het weet

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:11:12 #22
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216382180
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Bij een nazi-groet (de "Hitlergroet") hoort de rechterarm in een stijve, gestrekte houding omhoog te worden gebracht, meestal in een hoek van ongeveer 45 graden ten opzichte van het lichaam.

🔹 Schouders: Over het algemeen blijven de schouders recht en ontspannen. Er is geen specifieke vereiste dat ze overdreven strak of aangespannen moeten zijn.
🔹 Arm & Hand: De arm is gestrekt, en de hand is recht met de vingers bij elkaar en de duim langs de hand. De palm wijst naar beneden of schuin naar voren.

Hier van je eigen assistente. Dus niet het zelfde. Opgelost. Zo kan je je nu weer druk om iets anders gaan maken
Dit. Dat hier 10 topics aan gewijd worden zeg :')
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 19:11:15 #23
236264 crew  capricia
pi_216382182
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Link?
Serieus? Ik dacht dat het wel algemeen bekend was dat die werelden door elkaar lopen.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Scott_Bessent

https://www.forbes.com/si(...)onfirmation-hearing/

twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:11:35 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216382185
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik had dit nog niet gezien maar dit is letterlijk dezelfde "proud boys" groet.

Wat hij er bij zegt is niet zo relevant, ben wel benieuwd naar zijn connectie met die groep.
Misschien gaan we meer van zijn ware gezicht zien.
Ja. Overduidelijk hoor. Al twijfel ik wel of het proudboys zijn? Deze club heet Blood Tribe. De leider is trouwens een Duitser :')
Fragment komt trouwens uit dit filmpje (vanaf 10:00)

Wel tenenkrommend hoor als je dat hele filmpje kijkt :') Als er iemand langskomt schreeuwen ze NIGGER, FAGGOT of JEW :') :') Veel meer komt er niet uit :')
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:12:55 #25
396550 Richestorags
pi_216382196
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja. Overduidelijk hoor. Al twijfel ik wel of het proudboys zijn? Deze club heet Blood Tribe. De leider is trouwens een Duitser :')
Fragment komt trouwens uit dit filmpje (vanaf 10:00)

Wel tenenkrommend hoor als je dat hele filmpje kijkt :') Als er iemand langskomt schreeuwen ze NIGGER, FAGGOT of JEW :') :') Veel meer komt er niet uit :')
En wat moet Elon met dit clubje?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:13:14 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216382201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:11 schreef Richestorags het volgende:
Dit. Dat hier 10 topics aan gewijd worden zeg :')
Ik ben blij dat ik niet meegelezen heb :{w
pi_216382202
Het was gewoon tering autistisch en onhandig van Musk, maar ik geloof echt niet dat hij de intentie had om daadwerkelijk ook een hitlergroet te doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:14:03 #28
396550 Richestorags
pi_216382206
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:13 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik ben blij dat ik niet meegelezen heb :{w
Het begint echt een soort omgekeerd BNW topic te worden.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:15:19 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216382220
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En wat moet Elon met dit clubje?
Moet je hem vragen. Ik begrijp het ook niet.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:17:14 #30
28033 Pek
je moet wat
pi_216382237
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
Het was gewoon tering autistisch en onhandig van Musk, maar ik geloof echt niet dat hij de intentie had om daadwerkelijk ook een hitlergroet te doen.
:')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:17:20 #31
396550 Richestorags
pi_216382239
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Moet je hem vragen. Ik begrijp het ook niet.
Dat is een aanwijzing dat maybe mensen gewoon 2 compleet losstaande puzzelstukjes met elkaar aan het verbinden zijn. Elon is een megarijk, groot verwend kind dat droomt van zoveel mogelijk tech, ruimte, macht en roem, niet één of andere gemaskerde Nazi uit backwater Alabama.
pi_216382246
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Serieus? Ik dacht dat het wel algemeen bekend was dat die werelden door elkaar lopen.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Scott_Bessent

https://www.forbes.com/si(...)onfirmation-hearing/

[ x ]
Protoge van Soros ook nog.
Take that libtards!!!!
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:18:30 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216382249
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:14 schreef Richestorags het volgende:
:D
pi_216382254
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:14 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nws hoort complot vrij te zijn -O-
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:25:18 #35
396550 Richestorags
pi_216382318
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nws hoort complot vrij te zijn -O-
Heeft Musk het toch voor elkaar dat heel wat wappies van de andere kant worden ontmaskerd. Want als het Musk betreft, mogen we wel met de meest wilde, ongefundeerde claims aan komen.
pi_216382321
Op CNN zie ik wat letterlijk huilende advocaten die dan weer met droge ogen beweren dat het uitzetten van illegalen echt niet oke is. Dat het duur is, gezinnen kapotmaakt etc etc.

Heerlijk.
Graag op anoniem
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:27:00 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216382336
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:25 schreef Confetti het volgende:
Op CNN zie ik wat letterlijk huilende advocaten die dan weer met droge ogen beweren dat het uitzetten van illegalen echt niet oke is. Dat het duur is, gezinnen kapotmaakt etc etc.

Heerlijk.
Heerlijk ja, mensenlevens kapot maken |:( |:( |:(
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:28:01 #38
396550 Richestorags
pi_216382351
quote:

Heerlijk.
Viesmad. Als Europa zich beter had voorbereid op een onafhankelijke koers, was 4 jaar Trump een soort van entertainment geweest. Nu worden we zelf iets te veel met onze eigen laksheid door de oranje buffoon geconfronteerd.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:29:00 #39
201761 phpmystyle
pi_216382365
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wat een leuke gekkerd is het ook hè?
Wij zijn vooral gek dat we er al zo lang over praten.
pi_216382372
quote:

Heerlijk.
Is het dan goedkoop en maakt het gezinnen niet kapot?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:29:33 #41
396550 Richestorags
pi_216382378
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als jij mij op straat gooit als ik jouw huis inkom maak jij mij kapot? Ok.
pi_216382407
Trump to lift pause on 2,000-pound bomb supply to Israel, Walla News reports

https://www.reuters.com/w(...)m_source=chatgpt.com
pi_216382423
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De tranen zijn heerlijk. Dat mensen zo ver heen zijn dat ze het concept van illegaliteit maar niet willen accepteren. Ze halen er uit wanhoop, om maar de oogkleppen niet af te doen, de meest idiote argumenten bij. Het is duur, onmenselijk, het zorgt voor langere wachttijden, meer rechtszaken etc etc etc. Knettergek zijn ze, en het is dan leuk te zien dat ze op televisie gaan huilen omdat ze niet om kunnen gaan met de waarheid dat een illegaal geen enkel recht heeft op verblijf in de VS.
Graag op anoniem
pi_216382464
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Heeft Musk het toch voor elkaar dat heel wat wappies van de andere kant worden ontmaskerd. Want als het Musk betreft, mogen we wel met de meest wilde, ongefundeerde claims aan komen.
Wappies zoals deze bedoel je?

twitter
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:34:46 #45
201761 phpmystyle
pi_216382487
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
Mwah wee nie.
Hij is geen echte autist hoor, dat kleeft een beetje aan hem omdat ie in "tech" zit en slim is. Dit is een mediagenieke man die goed door heeft wat ie doet en hoe krachtig beeld is.

Die rare move -heb zelf even in de spiegel geprobeerd- die oefen je thuis wel voordat je dat in het echt doet.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:35:11 #46
396550 Richestorags
pi_216382495
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:31 schreef Confetti het volgende:

[..]
De tranen zijn heerlijk. Dat mensen zo ver heen zijn dat ze het concept van illegaliteit maar niet willen accepteren. Ze halen er uit wanhoop, om maar de oogkleppen niet af te doen, de meest idiote argumenten bij. Het is duur, onmenselijk, het zorgt voor langere wachttijden, meer rechtszaken etc etc etc. Knettergek zijn ze, en het is dan leuk te zien dat ze op televisie gaan huilen omdat ze niet om kunnen gaan met de waarheid dat een illegaal geen enkel recht heeft op verblijf in de VS.
"GEEN MENS IS ILLEGAAL!". Klopt, in 10.000 voor Christus bestond dit concept nog niet. Echter werd je toen gewoon met een bijl in 2en gespleten als je de grot van een ander groepje in liep.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:37:16 #47
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216382532
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Mwah wee nie.
Hij is geen echte autist hoor, dat kleeft een beetje aan hem omdat ie in "tech" zit en slim is. Dit is een mediagenieke man die goed door heeft wat ie doet en hoe krachtig beeld is.

Die rare move -heb zelf even in de spiegel geprobeerd- die oefen je thuis wel voordat je dat in het echt doet.
Hij zegt van zichzelf dat hij Asperger heeft en bipolair is.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:38:09 #48
396550 Richestorags
pi_216382545
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wappies zoals deze bedoel je?

[ x ]
Ik ben er totaal niet tegen om het mensen zoals Musk moeilijker te maken zoveel macht en invloed te vergaren. Dat is niet gezond. Ik vertrouw alleen de motieven van de meesten hierin niet. Men duikt op details zoals dit.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:41:04 #49
201761 phpmystyle
pi_216382595
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij zegt van zichzelf dat hij Asperger heeft en bipolair is.
Dat kan. Hij zal zichzelf beter kennen dan ik hem ken.
Maar dit lijkt mij geen gevalletje asperger. HIj is verbaal enorm behendig, kan goed praten, enorm extravert. Beschikt over enorm retorisch vermogen.

Hij lijkt mij meer een figuur zonder geweten. En dat verbergt ie wel goed.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:42:18 #50
396550 Richestorags
pi_216382617
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat kan. Hij zal zichzelf beter kennen dan ik hem ken.
Maar dit lijkt mij geen gevalletje asperger. HIj is verbaal enorm behendig, kan goed praten, enorm extravert.

Hij lijkt mij meer een figuur zonder geweten. En dat verbergt ie wel goed.
Zo goed verbergt hij dat niet eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')