Wellicht geeft de uitzending meer informatie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het ging zo plotseling , er zal wel iets gezien zijn door BB , of voorgevallen waardoor ze haar naar de DBK riepen
Push berichtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa denkt dat de exit van Lennie het nieuws haalt
Of ze is weer begonnen met een vinger in haar keel te steken, je weet het niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze heeft dat ruim een week terug al verteld. Dan hebben ze wel heel lang gewacht
Grote kansquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ze is weer begonnen met een vinger in haar keel te steken, je weet het niet.
Ze at toch ook wel best veel?quote:
Ze nam de laatste dagen wel meer en meer eten. Misschien daarna eruit gooien. Bb kan de wc bekijken wat daar gebeurdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen want ze was ook wel één van de grootste eters daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
Neem aan de de rest van de bewoners dat ook wel hebben gemerkt. En denk niet dat BB in de wc kan kijken wel luisterenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze nam de laatste dagen wel meer en meer eten. Misschien daarna eruit gooien. Bb kan de wc bekijken wat daar gebeurd
Mensen zien het als je uit een wc komt en je hebt gekotst , ook aan je ogen , gezicht etc.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem aan de de rest van de bewoners dat ook wel hebben gemerkt. En denk niet dat BB in de wc kan kijken wel luisteren
Er hangt wel een camera in de wc dus kunnen ze zeker wel meekijken en zeker als er een vermoeden is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem aan de de rest van de bewoners dat ook wel hebben gemerkt. En denk niet dat BB in de wc kan kijken wel luisteren
Jawel hoor. Hangen gewoon camera's bij de pot. Althans andere jaren wel. Alleen in noodgevallen kijken ze. Maar is niet op stream te zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Alleen als er twee bewoners de wc ingaanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hangen gewoon camera's bij de pot. Althans andere jaren wel. Alleen in noodgevallen kijken ze. Maar is niet op stream te zien.
Jaaaa dan welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen als er twee bewoners de wc ingaan
Wat ik alleen dan niet zo goed snap is waarom je in godsnaam mee wil doen , het was een droom en nu is die uit elkaar gespat op zo'n manier.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had niets met lennie. Vond haar een egoïstisch kind. Maar als ze door een gezondheidsaspect eruit is gun ik haar dat niet.
Dus hangen er zeker wel camera’s in de wcquote:
Je ziet het ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:56 schreef mazaru het volgende:
Als ze stiekem aan het braken was dan is dat sowieso te horen. Die microfoons pikken alles op.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vind het wel tijd worden voor een volwassen man. Dat zou een verademing zijn bij die jongetjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:59 schreef BB-King het volgende:
Lennie eruit?
Onverwacht maar geen ramp. Kon mij niet zo bekoren qua persoonlijkheid.
Hopelijk een bloedmooie nieuwe bewoonster erbij die op een reservelijstje stond.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het gevoel dat Milena wel een moeilijk persoon is in de omgang en zich een prinsesje voelt en zo ook gedraagt.
Beetje een diva met heel veel eisenquote:
Echt welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het gevoel dat Milena wel een moeilijk persoon is in de omgang en zich een prinsesje voelt en zo ook gedraagt.
Ze lijkt mij mega moeilijk en trots, dat is niet een krachtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef lojanda het volgende:
Nou niet in het hokje zelf hoor dat zou wel een beetje te gek zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er hangt wel een camera in de wc dus kunnen ze zeker wel meekijken en zeker als er een vermoeden is.
En hele lange tenen. Dat bewees ze wel toen ze genomineerd werd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze lijkt mij mega moeilijk en trots, dat is niet een kracht
Dat was in haar intro filmpje al te zien bij de masseur: ik heb m'n haar net gewassen, wil je dat niet natmaken aub? Met zo'n zielig stemmetjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beetje een diva met heel veel eisen
Zo! Echt wel!!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hele lange tenen. Dat bewees ze wel toen ze genomineerd werd.
Als daar geen camera zou hangen dan zouden daar veel gesprekken worden gesmoesd. Dan kon je daar lekker even tactieken bespreken met anderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet in het hokje zelf hoor dat zou wel een beetje te gek zijn.
Toch is het écht zo. Geloof het nou maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al.. toen ik haar introductie filmpje zag knapte ik helemaal af.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:04 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat was in haar intro filmpje al te zien bij de masseur: ik heb m'n haar net gewassen, wil je dat niet natmaken aub? Met zo'n zielig stemmetje
Ik was erg geschrokken bij het feestje, ze is haast niet bij de bar weg geweest.....en niet om de drank.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen want ze was ook wel één van de grootste eters daar.
Goede keuze van Niels, vooral omdat het bewoners zijn zonder kleding/bed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:07 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey, Mattheus, Jolien, Sharice, Jordy en Wicky
Dan houdt hij wel van een gokje......quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef mazaru het volgende:
Wie zou er de volgende keer het eerst bij de telefoon zijn?
Mijn gok is dat dat Jeffrey weer is.
Met alles heel veel.. ook met dat vieze slob ontbijt en met de lunch en avondeten. Zij en Niels willen altijd meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik was erg geschrokken bij het feestje, ze is haast niet bij de bar weg geweest.....en niet om de drank.
Het is gewoon een haantje de voorstequote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan houdt hij wel van een gokje......
Jordy is een jankerd .quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy is er niet zo blij mee zegt hij
Ik ben benieuwd. Maar we zullen het waarschijnlijk niet live mogen zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
Leuke prijzen en risico aan verbonden..
Niels denkt een vrijstelling en nominatie
Die Niels lijkt wel een febo mannetje, is overal bij betrokken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:08 schreef lojanda het volgende:
Niels heeft commentaar op Jeffrey dat hij altijd bij alles de eerste wil zijn en anderen geen kans geeft maar hij is zelf nog veel erger
Ja, en dat voor zo'n tenger meisje dat moet er ook weer uit.....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met alles heel veel.. ook met dat vieze slob ontbijt en met de lunch en avondeten. Zij en Niels willen altijd meer.
We noemen hem Isaac.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die Niels lijkt wel een febo mannetje, is overal bij betrokken.
ja dat was apartquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Even teruggeluisterd vanaf 14:00 uur (voor het SV). Viel met nog iets op wat Elsa zei. Jordy had een fake Insta profiel onder een meisjesnaam
Ik zou er niet verbaasd over zijn als Jordy op mannen valt eigenlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Even teruggeluisterd vanaf 14:00 uur (voor het SV). Viel met nog iets op wat Elsa zei. Jordy had een fake Insta profiel onder een meisjesnaam
Ja om mensen te volgen die hem geblokkeerd hebben. Niet zo spannend.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo komt hij wel over, maar hij speelt het spel graag. Hij heeft gezegd dat hij alles een keer wil doen, ook al komt hij op de bank, dat is het spel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon een haantje de voorste
Op tiktok had hij een waarschuwing of zo en toen een ander voor de zekerheid aan gemaakt of zo.quote:
Vanaf begin, eerst samen met Jeffrey .....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is vooral gulzig en heel dominant.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels wil regels afspreken voor de telefooncel.
Daar ging het in het begin wel over , we zitten nu in week drie , ik weet het niet..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:16 schreef cat123 het volgende:
weet iemand trouwens waar die blauwe dingen die ze steeds dragen van zijn?
Precies,quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:15 schreef Verity het volgende:
[..]
Zo komt hij wel over, maar hij speelt het spel graag. Hij heeft gezegd dat hij alles een keer wil doen, ook al komt hij op de bank, dat is het spel.
ah zal eens gaan terug lezen misschien danquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ging het in het begin wel over , we zitten nu in week drie , ik weet het niet..
Sleutel van de suite.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:16 schreef cat123 het volgende:
Maar wel altijd pas wanneer hij zelf al is geweestquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja.. alles bespreken
Lijkt alsof ze nog steeds niet snappen dat ieder daar voor zichzelf zit.
Niels lijkt alles duidelijk te willen hebben/ maken.
Dacht dat degenen die in de luxe slaapkamer slapen zo'n bandje dragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:16 schreef cat123 het volgende:
Ik vind hem wel leuk.quote:
Jordy is zwaar onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:20 schreef Was-beer het volgende:
Jordy laat zijn token aan Jeffrey zien, degene die het ECHT NIET mocht weten
Het is een flapuit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:20 schreef Was-beer het volgende:
Echt zo dom is die jordyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:20 schreef Was-beer het volgende:
Oooee wissel van token!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:21 schreef Verity het volgende:
Dat heeft nog geen dag geduurd! Jordy verteld nu toch aan Jeffrey welke token hij heeft gekocht. Zou hij bang zijn voor wat er kan gaan komen met de telefoon?
Juist te.goed gelovig. Is zijn eigen ding wat hij gekocht heeft dus kan hem laten zien aan wie hij zelf wilquote:
Of hij laat zien dat ze beter niet op hem kunnen stemmen.. misschien schrikt het voor sommige bewoners dan wel af.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:21 schreef Verity het volgende:
Dat heeft nog geen dag geduurd! Jordy verteld nu toch aan Jeffrey welke token hij heeft gekocht. Zou hij bang zijn voor wat er kan gaan komen met de telefoon?
Goedgelovig haha, nee , hij roept al drie weken dat hij alles weet , hij weet niets.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist te.goed gelovig. Is zijn eigen ding wat hij gekocht heeft dus kan hem laten zien aan wie hij zelf wil
Triest, bang dat de foon een nominatie wordt......quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of hij laat zien dat ze beter niet op hem kunnen stemmen.. misschien schrikt het voor sommige bewoners dan wel af.
Ach, ze was zelf ook meedogenloos over Axelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Iemand heeft gereageerd met dit is een spel over lennie
Ook zo iets, en eerder al gezien ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Triest, bang dat de foon een nominatie wordt......
Even voor mijn beeldvorming, maar dat "eetprobleem" is pure speculatie tochquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellige depressie daar, allemaal grafstemmig om Lennie
Yupquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming, maar dat "eetprobleem" is pure speculatie toch
wel hangen,op tv gezienquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze zelf op de streams verteldquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beter dan Jordy in ieder geval, met z'n normen en waarden, geen bondjes willen, nooit samenspannen en dan in week 3 al 5 mensen zoekt om bepaalde mensen erop te krijgen...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Pff die keanu is ook heel vermoeiend, wil geen bondje en wil alleen doen. Zegt dat hij alleen namen noemde die ze eventueel erop wilde zetten
Lennie heeft daar wel over verteld , maar BB zei gezondheid..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee niet echt, ongeveer 1½-2 weken geleden zat je te janken als een malle omdat aangesproken werd over veel eten.. en riep toen dat ze boulemie had.. af dat nou was om die toenmalige situatie te redden of dat het echt zo is blijft in het midden.. maar het waren haar eigen woordenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ze heeft zelf verteld dat ze boulimia heeft gehad. De bewoners zeiden dat ze niet zelf weg wilde en BB zegt dat ze eruit is voor 'gezondheidsredenen'.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was in een gesprek met een paar anderen dat je minstens met 5 anderen hetzelfde zou moeten stemmen.geen afspraken over gemaakt verder nog. En anderen in de opmaakkamer hadden het er toen ook over. Leek wel of bb ze toen een opdracht ervoor had gegeven om er over te.praten. whickey was die avond ook met verschillende mensen erover bezig.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Beter dan Jordy in ieder geval, met z'n normen en waarden, geen bondjes willen, nooit samenspannen en dan in week 3 al 5 mensen zoekt om bepaalde mensen erop te krijgen...
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
Ik gok wel dat het om haar boulimia ging.
Boulimia schudt je niet zo 1, 2, 3 van je af. Dat kan een heel lang traject zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:31 schreef Droopie het volgende:
Gisteren stond ze bij het raam zo vuil en argwanend naar binnen te kijken, misschien is ze wel paranoide geworden met waanbeelden
Of, maar daar maak ik geen grapjes over, bedoel het ook als vraag, kan je eetstoornis getriggerd worden als je heel de grote porties ziet en dat het heel de dag over eten gaat?
Of het is nog steeds een eetprobleem , want dat haalde ik eruit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:31 schreef Droopie het volgende:
Gisteren stond ze bij het raam zo vuil en argwanend naar binnen te kijken, misschien is ze wel paranoide geworden met waanbeelden
Of, maar daar maak ik geen grapjes over, bedoel het ook als vraag, kan je eetstoornis getriggerd worden als je heel de grote porties ziet en dat het heel de dag over eten gaat?
Heeft ze idd zelf verteld maar we weten natuurlijk niet of ze daarom nu is vertrokken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lennie heeft daar wel over verteld , maar BB zei gezondheid..
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heeft ze idd zelf verteld maar we weten natuurlijk niet of ze daarom nu is vertrokken.
***********quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:34 schreef mario390 het volgende:
zo zo ze merkten niet dat zij altijd kotst, dann ben je gewoon dom
Haar gedrag liet het ook al zien, of ze moet een enorme lintworm hebben gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft ze zelf op de streams verteld
Weet ik wel en bedoel er ook niets meequote:
Toch zou de boulimia een vreemde reden zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ze heeft zelf verteld dat ze boulimia heeft gehad. De bewoners zeiden dat ze niet zelf weg wilde en BB zegt dat ze eruit is voor 'gezondheidsredenen'.
Dan snap ik je reactie niet echt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Weet ik wel en bedoel er ook niets mee
Boulimia is toch een gezondheidsredenen, en vooral als ze gezegd heeft "gehad".quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ze heeft zelf verteld dat ze boulimia heeft gehad. De bewoners zeiden dat ze niet zelf weg wilde en BB zegt dat ze eruit is voor 'gezondheidsredenen'.
Er zullen ook verschillende variaties zijn qua eetproblematiek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Toch zou de boulimia een vreemde reden zijn
Ik herrinner mij nawel 2 jaar geleden die niet at alleen een beetje in der bord zat te roeren / spelen
Dat viel zelfs de bewoners uiteindelijk door
MOd Edit, dit gaan we niet doenquote:
Er waren meerdere post die daar over gingen (ook ikzelf) en we speculeren allemaal dat het daarom gaat maar we weten dat natuurlijk helemaal niet. Ik had ook elke post kunnen quoten. Zoals ik al zei niet negatief naar jou of wie dan ook.quote:
Ik weet niet precies hoe ze het gezegd heeft. Ik las het hier. En boulimia is inderdaad een aanslag op je gezondheid op allerlei vlakken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Boulimia is toch een gezondheidsredenen, en vooral als ze gezegd heeft "gehad".
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:40 schreef -river- het volgende:
Ik begrijp heel goed dat als je een eetziekte hebt en BB merkt dat deze tijdens je verblijf doorgaat/opspeelt je naar huis moet voor eigen en rtl zijn bestwil.
Boulimia kom je nooit echt vanafquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Boulimia is toch een gezondheidsredenen, en vooral als ze gezegd heeft "gehad".
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:34 schreef mario390 het volgende:
zo zo ze merkten niet dat zij altijd kotst, dann ben je gewoon dom
Het is helemaal niet bekend of ze wel of niet aan het overgeven was.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:36 schreef mario390 het volgende:
het hangen wel kameras in wchok,om dat je ziet van boven wanneer schoongemakt werd
Het is niet eerlijk want hij wordt zo voorgetrokkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:42 schreef spapaars het volgende:
Daar lig je dan, gezellig.
[ afbeelding ]
Helemaal alleen in je eendje🦆quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:42 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik zei wat in en ander land kannquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:42 schreef mario390 het volgende:
Mod Edit, bericht verwijderd. Het gaar hier over BB Nederland Belgie
Hij lijkt zo een beetje op Jan Dulles van de 3J's.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:42 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag hierquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik zei wat in en ander land kann
ook niet in SC? maar is ook endemol hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag hier
RLS / Big Brother International # 46 Worlds RLS, BBs, GH, GF, OT
Dat denk ik niet, de 15 minuten durende live-uitzending gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou me niks verbazen als we deze week geen eliminatie krijgen, maar bv een stemronde voor ons qua mogelijke nieuwe bewoners?
aangezien exit Lennie (medische reden) en Axel (ziek in de panic room is)
lijkt me dan wel zo fair om ons te laten kiezen qua ''vervanger'' Lennie en misschien een vrouw erbij aangezien de eerste twee exits ook al vrouwen waren
dus dan zijn we gewoon eerder klaar met BB, i.p.v. April, de finale al in Maart lolquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, de 15 minuten durende live-uitzending gaat gewoon door.
Oh lekker......hoop dat er dan een beter zicht is op alle spelers met het eten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Straks de nieuwe eetlafel + stoelen
In de SC mag wel, maar niet hierquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook niet in SC? maar is ook endemol hoor
Ja of de Laatste worden weer de Eerste, wat in veel Shows nogal eens gebeurtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus dan zijn we gewoon eerder klaar met BB, i.p.v. April, de finale al in Maart lol
Ja de gene die ook het spel spelen moesten naar de slaapkamer. De andere niet die niet spelen in de woonkamer.quote:
Of hopelijk nog nieuwe bewoner(s)quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus dan zijn we gewoon eerder klaar met BB, i.p.v. April, de finale al in Maart lol
Ja, als er nog maar vier zitten in de slaapkamer laat eentje nog op zich wachten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Degenen die nog gaan spelen toch
Nieuwe bewoners?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
You know nothing, Jordy Snowquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goedgelovig haha, nee , hij roept al drie weken dat hij alles weet , hij weet niets.
ja sorry dat ik een totale doemdenker meteen benquote:
misschien door al dat zout wat Elsa in het eten flikkert.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:44 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel of zijn gezicht met de dag roder begint te worden.
[ afbeelding ]
Zo vertelde Lennie openlijk over haar moeilijke jeugd. “Op mijn dertiende was ik suïcidaal en super depressief (de Belg schrijft dat aanelkaar)quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
Lennie was niet mijn favoriet maar zo je BB avontuur moeten eindigen is heel rot lijkt me
Ik denk dat ze hier rekening mee houden, dan zullen er geen dubbele exits zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Komt die binnen 2 weken terug in de woonkamer, blijkt hij gewonnen te hebben omdat de anderen 1 voor 1 het huis "om gezondheidsredenen" verlaten hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:42 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
BB spookhuis.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Komt die binnen 2 weken terug in de woonkamer, blijkt hij gewonnen te hebben omdat de anderen 1 voor 1 het huis "om gezondheidsredenen" verlaten hebben.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Komt die binnen 2 weken terug in de woonkamer, blijkt hij gewonnen te hebben omdat de anderen 1 voor 1 het huis "om gezondheidsredenen" verlaten hebben.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus hij mocht er 2 draaien?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:07 schreef BigBreg83 het volgende:
Gewoon 1 bordje omdraaien. Aantal zat geld in en 1 zat nominatie target. Jordy heeft ¤100.
Maar geen target......quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hij heeft 150 uitgegeven om 1 te kijken en dan 100 gewonnen dus eigenlijk nog 50 kwijt
ja maar wel goed besteed anders had hij het kistje met de target gepakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hij heeft 150 uitgegeven om 1 te kijken en dan 100 gewonnen dus eigenlijk nog 50 kwijt
Ja kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar wel goed besteed anders had hij het kistje met de target gepakt.
Hij mocht er 2 openen.. maar moest 1. En je mag dus voor 150 euro betalen 1 kist zien voordat je hem 'pakt'.
dat heeft hij dus gedaan..Zag zo de target zitten.
omdat hij wist waar die target in zat durfde hij wel 2 kisten open te maken.
Omdat ze niet weten of die speler via de Hufterkamer van BB is geweest , om een Bullshit verhaal op te hangen voor ¤1000quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:10 schreef BigBreg83 het volgende:
Waarom ondervragen ze altijd de gene die een spel heeft gedaan alsof ze hem of haar niet geloven?
Ja .. beetje raar dat we hier weer dubbele sl voor krijgenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:11 schreef spapaars het volgende:
Met wat hij daar mag vertellen hadden ze het net zo goed op de streams kunnen brengen.
Is gewoonlijk zo. We horen meestal toch wat er gebeurd is door wat de bewoners vertellenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:11 schreef spapaars het volgende:
Met wat hij daar mag vertellen hadden ze het net zo goed op de streams kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
Jord is al een kwartier aan het uitleggen en ze snappen er steeds maar nix van![]()
Ik snap er ook nog steeds nix van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
Jolie komt binnen met een big smile en suggereerd ¤1000 te hebben ?
Tsja, een slimme meid is op de toekomst voorbereidtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]en betaalde 150 euro om hem eerst in te zien
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:21 schreef zodeju het volgende:
Je merkt niet aan hem dat hij in zijn broek scheet....Doet nu net of hij wel van een risico'tje houdt.....![]()
Linda heeft al gezegd dat ze terug wilt komenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
Ze denken dat Linda en Fleur niet terug willen komen.![]()
Op socials?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Linda heeft al gezegd dat ze terug wilt komen
pfff alsjeblieft niet hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Linda heeft al gezegd dat ze terug wilt komen
Denk ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu denkt dat er nog een reservespeler gaat komen.
En net zoals Glenn van hun partner af zijn. Zoveel geluk brengt het niet......quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu beweert dat ashley na bb veel heeft overgehouden. Nou nee hoor moest gewoon werken
Als dit zo doorgaat heeft de winnaar te weinig gewonnen op de thuisreis te bekostigen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:28 schreef BB-King het volgende:
Sharice heeft net als Jordy 150 uitgegeven en 100 euro gepakt.
En Niels. Vind hem zo lastig om te verstaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat Jeffrey een target krijgt
"Teek jor lass", zei hijquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt toen hij hem zag gelijk dacht neem je verlies als je eruit bent
Blankenberge accentquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En Niels. Vind hem zo lastig om te verstaan.
Ik wil die badjas ook hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
Lekker in de badjas zitten![]()
Vandaag mag het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |