Wellicht geeft de uitzending meer informatie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het ging zo plotseling , er zal wel iets gezien zijn door BB , of voorgevallen waardoor ze haar naar de DBK riepen
Push berichtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa denkt dat de exit van Lennie het nieuws haalt
Of ze is weer begonnen met een vinger in haar keel te steken, je weet het niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze heeft dat ruim een week terug al verteld. Dan hebben ze wel heel lang gewacht
Grote kansquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ze is weer begonnen met een vinger in haar keel te steken, je weet het niet.
Ze at toch ook wel best veel?quote:
Ze nam de laatste dagen wel meer en meer eten. Misschien daarna eruit gooien. Bb kan de wc bekijken wat daar gebeurdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen want ze was ook wel één van de grootste eters daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
Neem aan de de rest van de bewoners dat ook wel hebben gemerkt. En denk niet dat BB in de wc kan kijken wel luisterenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze nam de laatste dagen wel meer en meer eten. Misschien daarna eruit gooien. Bb kan de wc bekijken wat daar gebeurd
Mensen zien het als je uit een wc komt en je hebt gekotst , ook aan je ogen , gezicht etc.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem aan de de rest van de bewoners dat ook wel hebben gemerkt. En denk niet dat BB in de wc kan kijken wel luisteren
Er hangt wel een camera in de wc dus kunnen ze zeker wel meekijken en zeker als er een vermoeden is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem aan de de rest van de bewoners dat ook wel hebben gemerkt. En denk niet dat BB in de wc kan kijken wel luisteren
Jawel hoor. Hangen gewoon camera's bij de pot. Althans andere jaren wel. Alleen in noodgevallen kijken ze. Maar is niet op stream te zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Alleen als er twee bewoners de wc ingaanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hangen gewoon camera's bij de pot. Althans andere jaren wel. Alleen in noodgevallen kijken ze. Maar is niet op stream te zien.
Jaaaa dan welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen als er twee bewoners de wc ingaan
Wat ik alleen dan niet zo goed snap is waarom je in godsnaam mee wil doen , het was een droom en nu is die uit elkaar gespat op zo'n manier.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had niets met lennie. Vond haar een egoïstisch kind. Maar als ze door een gezondheidsaspect eruit is gun ik haar dat niet.
Dus hangen er zeker wel camera’s in de wcquote:
Je ziet het ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:56 schreef mazaru het volgende:
Als ze stiekem aan het braken was dan is dat sowieso te horen. Die microfoons pikken alles op.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vind het wel tijd worden voor een volwassen man. Dat zou een verademing zijn bij die jongetjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:59 schreef BB-King het volgende:
Lennie eruit?
Onverwacht maar geen ramp. Kon mij niet zo bekoren qua persoonlijkheid.
Hopelijk een bloedmooie nieuwe bewoonster erbij die op een reservelijstje stond.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het gevoel dat Milena wel een moeilijk persoon is in de omgang en zich een prinsesje voelt en zo ook gedraagt.
Beetje een diva met heel veel eisenquote:
Echt welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het gevoel dat Milena wel een moeilijk persoon is in de omgang en zich een prinsesje voelt en zo ook gedraagt.
Ze lijkt mij mega moeilijk en trots, dat is niet een krachtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef lojanda het volgende:
Nou niet in het hokje zelf hoor dat zou wel een beetje te gek zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er hangt wel een camera in de wc dus kunnen ze zeker wel meekijken en zeker als er een vermoeden is.
En hele lange tenen. Dat bewees ze wel toen ze genomineerd werd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze lijkt mij mega moeilijk en trots, dat is niet een kracht
Dat was in haar intro filmpje al te zien bij de masseur: ik heb m'n haar net gewassen, wil je dat niet natmaken aub? Met zo'n zielig stemmetjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beetje een diva met heel veel eisen
Zo! Echt wel!!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hele lange tenen. Dat bewees ze wel toen ze genomineerd werd.
Als daar geen camera zou hangen dan zouden daar veel gesprekken worden gesmoesd. Dan kon je daar lekker even tactieken bespreken met anderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet in het hokje zelf hoor dat zou wel een beetje te gek zijn.
Toch is het écht zo. Geloof het nou maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet in het hokje zelf hoor dat zou wel een beetje te gek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |