Mag die hond de worsten ook opeten, of er alleen maar naar kijken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als een hond in een worstenwinkel
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag die hond de worsten ook opeten, of er alleen maar naar kijken?
Sporten en creatieve dingen is de therapie al. Verder laptop mee en een paar boeken. Blegh.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, alleen rondjes lopen is ook niet ideaal. Wat kun je dan eigenlijk doen als je geen therapie hebt? Netflix? Sporten? Creatieve dingen?
Hoelang zit je daar?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sporten en creatieve dingen is de therapie al. Verder laptop mee en een paar boeken. Blegh.
We gaan uit van 3 weken.quote:
Hmm ja, ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee en geen verstand van.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sporten en creatieve dingen is de therapie al. Verder laptop mee en een paar boeken. Blegh.
Ontzettend onwennig iddquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee en geen verstand van.
Maar hoop dat je snel een beetje je draai kan vinden, het is nu natuurlijk ook allemaal nog erg onwennig lijkt me.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
In ander nieuws, de zon begint hier zowaar te schijnen!![]()
Snel mn gordijnen dicht doen
hier niet :Cquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat voor ding?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |