We gaan uit van 3 weken.quote:
Hmm ja, ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee en geen verstand van.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sporten en creatieve dingen is de therapie al. Verder laptop mee en een paar boeken. Blegh.
Ontzettend onwennig iddquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee en geen verstand van.
Maar hoop dat je snel een beetje je draai kan vinden, het is nu natuurlijk ook allemaal nog erg onwennig lijkt me.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
In ander nieuws, de zon begint hier zowaar te schijnen!![]()
Snel mn gordijnen dicht doen
hier niet :Cquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat voor ding?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Getting lost within myself 🎶
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
OkIs het rond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-01-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |