Truste!quote:Op maandag 20 januari 2025 23:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, ik ga slapen. Vind het wel welletjes. 0:00 - bedtijd.
Ik verstond Claire Underwood.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:59 schreef TLC het volgende:
Ik had trouwens ook nog nooit van Carry Ondergoed gehoord
Ook dat rare gespring op dat podium en dat gedraai met zijn hoofd bij de inauguratie. Bizar.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:59 schreef poemojn het volgende:
[..]
vreemd en manisch gedrag, en 3x op dezelfde manier. Een hart 'pak' je met een handgebaar en 'gooi' je met gekromde arm, dat ziet er toch anders uit dan dit.
Melania komt uit Slovenië, haar familie zal ook een eigen WO2-geschiedenis hebben. Haar outfit was best toepasselijk bij nader inzien.
2 seconden googlen: https://www.brookings.edu(...)es-in-the-biden-era/quote:Op maandag 20 januari 2025 23:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat hij nergens voor staat. Ik kan centristen niet serieus nemen. Kamala ook, die schaarde zich veels te veel achter zijn meningen en had nauwelijks inhoudelijks zelf wat te zeggen. Iemand die de hele tijd beide kampen speelt speelt voor niks.
Ik sta ver van Trump af qua politieke posities maar hij is VEEL duidelijker in zijn standpunten en heeft daar nauwelijks van afgeweken met hier en daar wat uitzonderingen. Wat weten we nou echt van Biden en waar hij voor gestaan heeft in de vier jaar dat hij president is geweest? Niets.
Arm is erger dan mensen hun geboorterecht af te nemen, immers antisemitisme is ergerquote:Op maandag 20 januari 2025 23:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou. Die ophef geven we er zelf aan he.
Vanavond heet de Golf van Mexico opeens de Golf van Amerika, morgen gaan er "razzias" plaatsvinden.
De noodtoestand is uitgeroepen aan de mexicaanse grens.
En "wij" zitten te roeptoeteren wat de intentie van een armzwaai is.
Ja. Ik wil die executive orders horen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:07 schreef Dutch_view het volgende:
Gaat Trump nog eens aan dat bureautje zitten of wat
Dit ja. Er is wel meer aan de hand nu dan de gebrekkige motoriek van een autistquote:Op maandag 20 januari 2025 23:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou. Die ophef geven we er zelf aan he.
Vanavond heet de Golf van Mexico opeens de Golf van Amerika, morgen gaan er "razzias" plaatsvinden.
De noodtoestand is uitgeroepen aan de mexicaanse grens.
En "wij" zitten te roeptoeteren wat de intentie van een armzwaai is.
Ja, de bronzen profeet zal ons richting eeuwige voorspoed leidenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
Kort gekeken naar barlaat en eva. Hoop ach en wee. Ik kan het niet aanzien.
Waar het echt om gaat realiseert niemand zich: de wereld van voor trump 2 komt niet meer terug. Na trump een zijn we terug gegaan naar de oude wereld, en zelfs na corona.
Waar we nu getuigen van zijn is fundamenteel. Trump is over 4 jaar weg. Maar hij heeft usa en ver daarbuiten bezield. Ook bij de democraten zal het anders gaan.
Messingquote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:17 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ja, de bronzen profeet zal ons richting eeuwige voorspoed leiden
'manisch' maar sommigen interpreteren het anders, bijv van Gab https://www.rollingstone.(...)tremists-1235241866/quote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook dat rare gespring op dat podium en dat gedraai met zijn hoofd bij de inauguratie. Bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |