Nigeriaanse telefoonabonnementen?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:45 schreef Tengano het volgende:
Die reclames op CNN zijn wel rete-irritant zeg!
Tja, die vrouw kan alles dragen en hebben en ziet er dan nog steeds chic uit. Maar haar outfit is gewoon te somber voor deze gelegenheid vind ik.quote:
Dat hij nergens voor staat. Ik kan centristen niet serieus nemen. Kamala ook, die schaarde zich veels te veel achter zijn meningen en had nauwelijks inhoudelijks zelf wat te zeggen. Iemand die de hele tijd beide kampen speelt speelt voor niks.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:46 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Een duivelse centrist? Wat betekent dat überhaupt?
Je zag haar ogen wel. En wat was ze dapper.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die hoed ook. Dat haar ogen niet te zien is.
Zal je zien, zijn er straks weer wappies die zeggen, ja dat was zij niet.
Zou me niets verbazen als somber ook precies de bedoeling was.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, die vrouw kan alles dragen en hebben en ziet er dan nog steeds chic uit. Maar haar outfit is gewoon te somber voor deze gelegenheid vind ik.
We gaan dan ook een sombere tijd tegemoet met Trump als president.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, die vrouw kan alles dragen en hebben en ziet er dan nog steeds chic uit. Maar haar outfit is gewoon te somber voor deze gelegenheid vind ik.
Misschien heeft ze wel in haar contract staan, dat ze zelf mag bepalen wat ze aantrekt.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:51 schreef Mr.Crow het volgende:
Zou me niets verbazen als somber ook precies de bedoeling was.
quote:Op maandag 20 januari 2025 23:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We gaan dan ook een sombere tijd tegemoet met Trump als president.
Dat weet je niet; dat weten we achteraf pas. Net als bij Biden.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We gaan dan ook een sombere tijd tegemoet met Trump als president.
Nou. Die ophef geven we er zelf aan he.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:51 schreef Tengano het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Trump blij is met die achterlijke actie van Elon Musk.
Trekt ook behoorlijk de aandacht weg bij Trump, wat hem mogelijk nog het meeste stoort.
Ik vond het ook vreemd en manisch gedrag van Musk.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:51 schreef Tengano het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Trump blij is met die achterlijke actie van Elon Musk.
Trekt ook behoorlijk de aandacht weg bij Trump, wat hem mogelijk nog het meeste stoort.
Ja precies. En niet alleen in the Netherlands waarschijnlijk. In Amerika zullen ze er ook wel iets van vinden.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd en manisch gedrag van Musk.
Daarom rij ik Volkswagenquote:Op maandag 20 januari 2025 22:58 schreef Harmankardon het volgende:
Je schaamt je toch de ogen uit je kop als je in een Tesla rondkart.
Niet? Lijkt me vooraf afgesproken. Helaas..quote:Op maandag 20 januari 2025 23:51 schreef Tengano het volgende:
Met wat voor doel in hemelsnaam???????????????????quote:Op maandag 20 januari 2025 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet? Lijkt me vooraf afgesproken. Helaas..
Ga je nog goed lieverd?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Met wat voor doel in hemelsnaam???????????????????
Ik weet niet of Musk psychische problemen heeft, of een geschiedenis daarmee?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja precies. En niet alleen in the Netherlands waarschijnlijk. In Amerika zullen ze er ook wel iets van vinden.
Wat een idioot.
Sorry, tis een groot live evenement he.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:56 schreef Tengano het volgende:
Dit is trouwens meer een SC dan een NWS topic
vreemd en manisch gedrag, en 3x op dezelfde manier. Een hart 'pak' je met een handgebaar en 'gooi' je met gekromde arm, dat ziet er toch anders uit dan dit.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd en manisch gedrag van Musk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |