Wel triest dat Brazilië een beter functionerende democratische rechtsstaat is gebleken dan de VS ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Bolsonaro mongool is in elk geval voor jaren verbannen uit de politiek en mag z’n land niet eens uit. In Amerika shithole mag je gewoon rechtszaak na rechtszaak blijven voeren, voor rechters die je zelf hebt aangesteld, tot er zolang uitstel is dat je gewoon weer de verkiezingen kan winnen. Bananenrepubliek.
Met zijn allen over naar BlueSky?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil geen X berichten meer zien in WLR!
Danny zwaait zo terug.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Sieg heil!
Whoopsss (wappert met zijn autisme-ausweis)
TrumpGod!
Wel met zijn linkerarm hoop ik.quote:
X helemaal in de ban lijkt me een goed begin. Ik heb mijn account verwijderd in elk gevalquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil geen X berichten meer zien in WLR!
Stiekem zou het me he-le-maal niks verbazen als ooit blijkt dat Trump de verkiezingen gestolen heeft met gecompromitteerde stemmachines. Al ga je dan wel heel snel richting wappie-gebied.quote:
Dit zei ik meteen al. En eigenlijk vind ik dat hij het hier ook laat doorschemeren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stiekem zou het me he-le-maal niks verbazen als ooit blijkt dat Trump de verkiezingen gestolen heeft met gecompromitteerde stemmachines. Al ga je dan wel heel snel richting wappie-gebied.
Zeker, maar Trumps invloed daarop is beperkt, het beleid is toch grotendeels aan de staten. Klimaatakkoord verlaten is symboolpolitiek, het systeem werkt toch niet, sinds Parijs hebben we een extra sprint ingezet richting 1.5 graad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kleeft er een geopolitiek element aan klimaatverandering?
Nu is dat wel voor meer acts van toepassingquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:32 schreef Pistolero het volgende:
Deze act is echt al heel lang niet niet leuk meer.
Hoewel het in deze post inderdaad lijkt dat Mani een beruchte nazikreet brengt, blijft het natuurlijk moeilijk om dat met zekerheid te zeggen. Het zou goed kunnen dat de dierenliefhebber, die druk rondsprong en met zijn armen gebaarde voordat hij het toetsenbord nam, uit enthousiasme onbedoeld een bewering maakte die verkeerd geïnterpreteerd kan worden. Maar het is aan Mani om daar duidelijkheid over te geven.quote:
Ik denk eigenlijk dat @Mani89 erg autistisch en sociaal onhandig is waardoor hij per ongeluk iets in het Duits zei. Dat kan gewoon. Frans Timmermans had ook Duits op de middelbare school, is dat dan ook direct een nazi? Ik ben wel een beetje klaar met die linkse beïnvloeding.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoewel het in deze post inderdaad lijkt dat Mani een beruchte nazikreet brengt, blijft het natuurlijk moeilijk om dat met zekerheid te zeggen. Het zou goed kunnen dat de dierenliefhebber, die druk rondsprong en met zijn armen gebaarde voordat hij het toetsenbord nam, uit enthousiasme onbedoeld een bewering maakte die verkeerd geïnterpreteerd kan worden. Maar het is aan Mani om daar duidelijkheid over te geven.
Ik heb mijn heil ook wel eens gezocht (en gevonden!), maakt dat mij ook tot een nazi?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat @:mani89 erg autistisch en sociaal onhandig is waardoor hij per ongeluk iets in het Duits zei. Dat kan gewoon. Frans Timmermans had ook Duits op de middelbare school, is dat dan ook direct een nazi? Ik ben wel een beetje klaar met die linkse beïnvloeding.
Mani ist ein guter Kerl.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat @:mani89 erg autistisch en sociaal onhandig is waardoor hij per ongeluk iets in het Duits zei. Dat kan gewoon. Frans Timmermans had ook Duits op de middelbare school, is dat dan ook direct een nazi? Ik ben wel een beetje klaar met die linkse beïnvloeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |