Disclaimer: ik heb het allemaal niet echt uitgezocht. Maar ik denk zoiets als dit.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en ondanks de Amerikaanse sancties. Dus welke WLR-nerd kan dit duiden?
Van de grote landen is Amerika nog altijd de leukstequote:Op maandag 27 januari 2025 20:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In ruil daarvoor krijgen we dan dus de Chin-AI-dse bedrijven. Of we daar nou veel beter van worden..
Nou, nee. Amerika is wel echt by far het meest verrotte en walgelijke land op deze planeet. Dan nog liever China. Al is dat inderdaad alsnog een beetje als kiezen tussen aids en cholera.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van de grote landen is Amerika nog altijd de leukste
Maar ik vind het ook een beetje als ‘de leukste’ kiezen tussen Real, Barca en Atletico
Die is vooral druk om iedereen te vertellen dat hij het al lang voorspeld hadquote:Op maandag 27 januari 2025 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Is er al weer een meltdown van Eagles89 geweest over Viaplay?
Haha wtfquote:Op maandag 27 januari 2025 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het jaar is pas net begonnen, maar ik roep dit nu al uit tot nieuwsbericht van het jaar.
https://www.ad.nl/show/an(...)-over-baby~ac9c6f83/
Bestaat er een leger persoon dan Anna Nooshin?
Waarom vertelt ze haar verhaal terwijl ze haar haren kamt?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 02:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha wtf
Vrees vooral enorm egocentrisch en narcistisch
Ten ACHed.quote:United had alternatives for the right-wing role, most prominently his fellow Brazilian Raphinha, who had scored 11 goals in 35 Premier League games to save Leeds United from relegation, but the Old Trafford recruitment team, together with Ten Hag’s personal influence, rated Antony as the better signing
De oogst is karig maar lokale Trump NatteKrant is wel iedereen aan het aanvallen die het niet met hem eens is.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Is er al weer een meltdown van Eagles89 geweest over Viaplay?
PROLEETED.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien is Matje ook een darter!
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:24 schreef VoMy het volgende:
Allemaal een groot links riedeltje, er klopt echt niks van. Alleen al het feit dat je de afgelopen kabinetten “rechts” noemt is gewoon geklets. We hebben afgelopen dertig jaar CDA en VVD aan de knoppen gehad, en PVDA en D66 en Christenunie. En oke, 3 maandjes LPF. Allemaal stuk vuur stuk (zeer) linkse partijen, de VVD is op sommige punten rechts, maar op migratie waren ze zeer links onder Rutte (want lekker goedkope arbeid voor hun vriendjes met bedrijven). Sowieso sinds Rutte de partij kaapte van Verdonk sloegen ze volledig links af. Ik werk 5-6 dagen per week en wil in mijjn vrije tijd nog wat series/TV kijken dus om al je punten een voor een onderuit te halen kost me te veel tijd, maar laat ik je wel zeggen dat ik het waardeer dat je in elk geval de moeite hebt genomen een mooi betoog neer te tikken met argumentatie, alleen klopt het gewoon niet helaas. Ik geef je wel gelijk dat de kabinetten van de laatste decennia het hopeloos verknald hebben, maar die waren dus absoluut niet rechts, dat is het probleem in Nederland, het is allemaal lauw, en daardoor gebeurt er veel en veel te weinig. En zelfs áls er dan in het kabinet een keer een harde lijn wordt getrokken, dan zit er altijd wel een mol in het kabinet die de boel saboteert, of een paar kabinetsleden met “een gewetensbezwaartje hier” en “een verkeerd gevoel erbij” daar. En de boel kan weer opnieuw uitgezocht gaan worden. En vervolgens de Eerste Kamer die het nog weer kan torpederen. En alsof dat allemaal nog niet genoeg is zijn alle ministeries volledig doordrenkt met ambtenaren van linkse achtergrond die als ze het uitgestippelde beleid ook maar een klein beetje niet bevalt, de boel gewoon keihard gaan frustreren, wat je momenteel voor je ogen ziet gebeuren, en wat in mijn ogen echt een ongelofelijke doodzonde is, je bent een fucking ambtenaar nota bene, ongekozen om beleid uit te voeren. En dan nog alle rechters die (feit) vrijwel uitsluitend van D66 komaf zijn. Daarom is dit land ook volledig hopeloos verloren, en zou ik iedereen die een beetje wat kan het aanraden het elders te zoeken. Oh, en dan heb je nog de ongekozen burgermeesters, die al helemáál van het establishment zijn. Noem eens een echt rechtse burgermeester in dit land, het is allemaal één grote ongekozen linkse zooi. Nogmaals: dit komt niet meer goed.
@:Pino112
Weet je wie ook door sommigen aan de linkerkant van het politieke spectrum wordt ingedeeld?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind de 'het is de schuld van links'-kaart trekken zo'n leuke rubriek he.
BSW.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:39 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook door sommigen aan de linkerkant van het politieke spectrum wordt ingedeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |