Welke beweringen heb je precies weerlegd?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, is dit de reactie nadat ik jouw beweringen heb weerlegt met veel duidelijkere zaken dan 'woke'? Fijne discussie verder.
Klopt.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:02 schreef speknek het volgende:
"Ik ben altijd links geweest maar links is zo ver naar links opgeschoven dat ze me nu ineens rechts noemen".
Ja, 'alfamales' zijn niet alleen blank. Nogmaals ik vind ze niet allemaal racisten, maar wist je dat ook zwarte mensen racistisch kunnen zijn? Het gaat meer om het volgen van misinformatie en het loskoppelen van de realiteit. Dat zag je al tijdens corona, daar zijn veel mensen ineens allerlei onzin gaan geloven. Nu zit er een antivaxxer op gezondheidszorg, daar ben je als Westers land natuurlijk mooi klaar mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke beweringen heb je precies weerlegd?
Ik geef aan dat het niet zo vruchtbaar is om dit allemaal steeds maar op domheid dan wel haat dan wel 'verkeerde prioriteiten' te werpen.
Heb je zelf niet door dat die tactiek nu niet echt heel lekker werkt voor de progressieve zaak,dat constant wegzetten van mensen als op een of andere wijze behept met euvele karaktertrekken waardoor ze simpelweg niet in staat zijn 'de waarheid' te zien?
Het is ook interessant om te analyseren waarom iemand als Trump, als Republikein, zoveel stemmen weet te vergaren uit Latino gemeenschappen, en een behoorlijke groei in zwarte stemmers ziet. Dat kun je allemaal niet blijven afwentelen op de standaard negatieve superlatieven.
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:02 schreef speknek het volgende:
Elon Musk gave two back to back Nazi salutes at the Trump inauguration parade
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg75bs7brk2g
[ afbeelding ]
"Ik ben altijd links geweest maar links is zo ver naar links opgeschoven dat ze me nu ineens rechts noemen".
Het zal geen nazi salute zijn maar wel een bewuste manier om alle aandacht naar je te krijgen.quote:
Zie je Schoof al zo staan? Die wordt meteen met de grond gelijk gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zal geen nazi salute zijn maar wel een bewuste manier om alle aandacht naar je te krijgen.
Maar kijk, als we nou naar Mars gaan en daar kolonies gaan stichten, dan maakt het ook niet zoveel meer uit dat we de Aarde naar de haaien laten gaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hahaha die Musk
We gaan stoppen met veel geld verspillen. We gaan voor miljarden een vlag op mars planten yeaaaaah.
![]()
Gouden eeuwtje hoor, lekker de belastingbetaler Muskie laten sponsoren. Efficientie is inleveren voor miljardairs. Een vlag op mars dat is wat je wil zien als je paycheck to paycheck leeft.
Nee joh, dit is gewoon autistische non verbale communicatie zoals we van Musk gewend zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zal geen nazi salute zijn maar wel een bewuste manier om alle aandacht naar je te krijgen.
Mars hebben we dan ook binnen een eeuw of twee gesloopt.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar kijk, als we nou naar Mars gaan en daar kolonies gaan stichten, dan maakt het ook niet zoveel meer uit dat we de Aarde naar de haaien laten gaan.
Daar heb ik al wat van gezegd toen Obama nog in de race was tegen Romney.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, 'alfamales' zijn niet alleen blank. Nogmaals ik vind ze niet allemaal racisten, maar wist je dat ook zwarte mensen racistisch kunnen zijn? Het gaat meer om het volgen van misinformatie en het loskoppelen van de realiteit. Dat zag je al tijdens corona, daar zijn veel mensen ineens allerlei onzin gaan geloven. Nu zit er een antivaxxer op gezondheidszorg, daar ben je als Westers land natuurlijk mooi klaar mee.
Je moet het inderdaad met elkaar kunnen doen in de samenleving, maar als er zoveel mensen zijn die geen fuck om feiten geven, dan is het moeilijk om daar beleid mee te gaan maken. En de mensen die nu allemaal zo stoer roepen dat nu alles politiek incorrect gaat gebeuren vinden dat stoer, totdat ze er zelf mee te maken krijgen. En ja, als je dat erg vindt bij jezelf, waarom zou dat dan bij een ander wel prima zijn?
En let maar op, je kunt er allerlei onderzoekjes naar doen, maar 95% van de 'corona is een hoax en vaccins zijn slecht voor je' zijn nu precies dezelfde mensen die nu juichen om Trump als president. Wel opmerkelijk, dat het precies de mensen zijn die geloofden dat iedereen dood zou gaan door de vaccins, of dat corona een verzinsel was van Schwaab en ga zo maar door. Er wordt gejiuchd om het indammen van transgenders en homo's, afbreken van onderwijs, verscheuren van klimaatplannen, terug de kolenmijnen in, nog slechtere zorgbereikbaarheid, doodstraf voor abortus, minder vrouwenrechten en ga zo maar door. Niet gek dat daar wat van gezegd wordt en dan kom jij beweren dat het komt doordat 'mensen het zat zijn racist genoemd te worden'. Dat heeft echt helemaal niets te maken met waarom Trump is.
Jamaar Woke is doodquote:Op maandag 20 januari 2025 22:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nee tuurlijk Trump wint omdat de Democraten de binding met het volk zijn verloren. Daarom zitten er nu 13 miljardairs in Trumps kabinet. Daarom zitten de rijksten ter wereld bij zijn inauguratie, omdat Trump zoveel binding met het volk heeft. Hij heeft zoveel binding met het volk dat zijn meme coin even meer waard was dan bedrijven als Fed-Ex en Target. Dat hij zijn supporters wil oplichten laat ook wel zien wat een man van het volk hij is.
Maar nu is woke dood ofzo? Want mensen die woke zijn stoppen nu met woke zijn want Trump had 3% meer stemmen en doet 4 jaar debiele bejaarde shit. Winning!
Als we ons best doen lukt het ook nog wel wat sneller.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mars hebben we dan ook binnen een eeuw of twee gesloopt.
Nou, dat zal ik toch iets minder goedgelovig aannemen, hij grossiert de afgelopen tijd nu niet bepaald in 'waarheden en feiten'. Ik zou toch iets voorzichtiger zijn met dit soort dingen, er zit nogal een behoorlijk verleden aan die groet. Ja, het kan onhandig zijn, maar dan laat je dat effe snel weten via dat grote sociaal mediaplatform dat hij de hele dag voor zijn neus heeft liggen.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee joh, dit is gewoon autistische non verbale communicatie zoals we van Musk gewend zijn.
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je moet wel echt teringdom zijn als je serieus denkt dat naziboy niet bewust een hitlergroet plaatst. Hallo de man schreeuwt al jaren van de daken IK BEN NAZI.
Ja, want een gedegen uitleg tegenover een liegende meme is onbegonnen werk, dat hebben we hier al decennia geleerd met van Kooten en de Bie.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar heb ik al wat van gezegd toen Obama nog in de race was tegen Romney.
De GOP is sinds Reagan een elitaire rijkeluispartij die met de Bijbel zwaait en daarmee al decennia hele volksstammen aan zich weet te binden. Een enge partij met enge ideeën.
Dat neemt niet weg dat de Democraten niet eveneens een miserabele afslag hebben genomen door zich met zaken in te laten die veel Amerikanen gewoon niet aanspreken. In plaats van zich niet alleen af te zetten tegen het conservatisme van de GOP, had het zich ook los moeten koppelen van de radicalen die die partij al jaren beïnvloedt.
Als je het over onzin hebt: wellicht dat een hoop Amerikanen dus dat hele klimaat- en identitair politiek verhaal onzin vinden. Misschien dat Democraten daar wat mee hadden kunnen doen, wat meer nuance betrachten en wat minder ideologie door strotten proppen.
Hoewel: wees verzekerd dat je de Evangelical vote nooit zult krijgen als Democraat. En verhip: zie daar mijn aversie tegen religie, politiek en conservatisme
Er staat een biljoen aan eigen vermogen op de eerste rij van de inauguratie en de democraten zijn te elitair.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jamaar Woke is dood![]()
De rest doet er niet toe.
Musk is altijd, zowel verbaal als non-verbaal awkward geweest, ook ik de tijd toen hij een democraatje was. Ik zou hier echt niet teveel achter zoeken.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik toch iets minder goedgelovig aannemen, hij grossiert de afgelopen tijd nu niet bepaald in 'waarheden en feiten'. Ik zou toch iets voorzichtiger zijn met dit soort dingen, er zit nogal een behoorlijk verleden aan die groet. Ja, het kan onhandig zijn, maar dan laat je dat effe snel weten via dat grote sociaal mediaplatform dat hij de hele dag voor zijn neus heeft liggen.
Kippenboerderijen op Mars plaatsen voor de productie van goedkope eieren.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hahaha die Musk
We gaan stoppen met veel geld verspillen. We gaan voor miljarden een vlag op mars planten yeaaaaah.
![]()
Gouden eeuwtje hoor, lekker de belastingbetaler Muskie laten sponsoren. Efficientie is inleveren voor miljardairs. Een vlag op mars dat is wat je wil zien als je paycheck to paycheck leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |