Klinkt als een stoelendans voor gevorderdenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren een tijdje geleden al begonnen met een shuffle van meubels: boekenkast van werkkamer naar zolder, orgel uit woonkamer naar werkkamer en toen bleven we steken. Maar vandaag dan eindelijk dressoir op de plek van het orgel gezet en daar de geluidsinstallatie en boxen bovenop gezet en de bank een stuk verder van het raam af gezet. Dat was het doel: minder dicht op het raam zitten ivm kou. Morgen nog wat dingen afmaken en nog een kastje in elkaar zetten en dan lijkt het hier best af. Als je tenminste die 8 verhuisdozen achter de bank en de verhuispeertjes negeert dan
Je zal toch maar een normale Amerikaan zijn en in dat land wonenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:05 schreef livelink het volgende:
Een poging om toch nog iets positiefs te vinden aan Amerika. Dit nummer dus
Dat was het ook. Eigenlijk wilden we ook tv en bank omwisselen om nog veel verder van het raam te zitten, maar ik wilde eigenlijk niet zo in de donkerste hoek terechtkomen dus nu proberen we dit (en afgeplakte ventilatieroosters)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt als een stoelendans voor gevorderden
Busy and the Bass - I'm Not Here
Echt een gemiste kans voor een carnavalskraker: Rooie Doos - We hebben een echte mongool in het Capitoolquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:05 schreef livelink het volgende:
Een poging om toch nog iets positiefs te vinden aan Amerika. Dit nummer dus
DJ Arnoud - Meet Her At The Carnaval Parade
Wij willen nog steeds onze schuifpui vervangen door tuindeuren. We hebben een hele goede temperatuurmeter gekocht en als je die nu op onze schuifpui richt kleurt die volledig blauw. Zoveel kou komt daar vandaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat was het ook. Eigenlijk wilden we ook tv en bank omwisselen om nog veel verder van het raam te zitten, maar ik wilde eigenlijk niet zo in de donkerste hoek terechtkomen dus nu proberen we dit (en afgeplakte ventilatieroosters)
Fijne avond verder!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover, fijne avond iedereen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedankt voor het luisteren. Veel handbalplezierquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Carnaval komt ook alweer aardig dichtbij. Er staan al allemaal aankondigingen in ons stadje.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Even @:Melting mild stemmen en meteen even het onderwerp "carnaval" behandelen....DJ Arnoud - Meet Her At The Carnaval Parade
Dat was in ons vorige huis ook zo, daarom hebben we daar ook de woonkamer omgedraaid, het was ijskoud naast de schuifpui.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij willen nog steeds onze schuifpui vervangen door tuindeuren. We hebben een hele goede temperatuurmeter gekocht en als je die nu op onze schuifpui richt kleurt die volledig blauw. Zoveel kou komt daar vandaan![]()
Er zijn wel meer plekken die kou uitstralen, maar we zijn (buiten de tuindeuren) een beetje klaar met de mogelijkheden om te isoleren.
Ladybug - Hot As Hell In Paradise
Deze heeft sowieso winkansen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer uit de Melodi Grand Prix 2025; de Noorse voorronde van een bepaald muziekevenement. Er zitten een paar ontzettend lekkere liedjes tussen. Ik heb er eentje gekozen...
Zou je toch niet verwachten bij een nieuwbouwhuisquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat was in ons vorige huis ook zo, daarom hebben we daar ook de woonkamer omgedraaid, het was ijskoud naast de schuifpui.
Hier zouden we iets met de voordeur moeten doen, die is volgens het rapport van het energielabel niet echt isolerend en hij sluit uit ook niet jofel aan.
Ik weet het niet. Er zijn zeker 4-5 andere gegadigden. Het niveau ligt dicht bij elkaar. Maar ik vind de bombast van dit nummer wel vet.quote:
Hysteric Ego - Time To Get Back (Shorthairedloverfromessex mix)
Mike Posner - Cooler Than Me (single mix)
Bolletje?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Mike Posner - Cooler Than Me (single mix)
Hierna alweer het voorlaatste nieuwe liedje van de uitzending. En dat is heel andere koek dan dit nummer.
Sienna Spiro - Butterfly Effect
Shakespears Sister - I Don't Care (radio edit)
Ah, ik kende het niet. Maar klinkt helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het zijn twee zangeressen, dit. Dit was de opvolger van hun grote hit "Stay".
Chad Jackson - Hear The Drummer (Get Wicked) (radio edit)
quote:
Bij deze dan:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb trouwens het album waar dit nummer op staat. Dat is best een goed album, met meerdere nummers die meer aandacht hadden verdiend. Als ik eraan denk, zal ik er binnenkort eens een paar draaien
Mêlée - She's Gonna Find Me Here
Ik dacht echt dat het Simply Red was.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Twee weken geleden tijdens de uitzending van @:Melting
[..]
[..]
Bij deze dan:Mêlée - She's Gonna Find Me Here
Wat je net hoorde, was inderdaad Simply Red. Wat je nu hoort, is Mêléequote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het Simply Red was.
Ah, verwarrend hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat je net hoorde, was inderdaad Simply Red. Wat je nu hoort, is Mêlée
Inderdaad....quote:
Dank je wel voor je mooie show!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren; veel plezier met Melting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |