Scritti Politti - Absolute
Chloe Qisha - 21st Century Cool Girl
Wellicht heb ik het dan op de radio al gehoord/quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Chloes Qisha is een Britse zangeres met Maleisische roots. Haar nieuwe single is een uitermate prettig en radiovriendelijk liedje:Chloe Qisha - 21st Century Cool Girl
Wellicht, maar alles komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat het gisteren is uitgekomen. Wellicht lijkt het ergens anders op?
Ik herken er zelf ineens ook iets anders in. Een liedje van een paar jaar geleden... Daar heeft het iets van weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wellicht, maar alles komt me bekend voor.
Een deja vuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wellicht, maar alles komt me bekend voor.
Ohoh....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Het volgende liedje draag ik speciaal op aan @:Melting
King - Love & Pride
Nee hoor, prijzen met z'n goede muzieksmaakquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
Moest je Melting nog even pesten met zijn foute antwoord
Mon Rayon - On The Riviera
Dit is het liedje waar ik aan moest denken. Het liedje dat ik op de radio hoorde, komt zo....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet een beetje aan Spargo denken.
Geinig dit
Tempo verschilt wat; de vibe ook wel. Maar akkoord-technisch past het prima. Luister maar naar de soloquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik vind het toch wel twee heel verschillende nummers, hoewel ik het een klein beetje hoor, ja.
Terecht dat het toch aan de beurt komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer schuif ik al weken door. Tot vandaagBasement Jaxx feat. Sam Sparro - Feelings Gone
Beetje ondergewaardeerd liedje vind ik het. Inmiddels:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Terecht dat het toch aan de beurt komt.
East 17 - It's Alright (The Guvnor Mix)
Pet Shop Boys - It's Alright
Klopt. East17 heeft dat gecoverd; helemaal niet onverdienstelijk, trouwens.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:01 schreef livelink het volgende:
Grappig, want vanwege hun versie van West End Girls moest ik net al aan Pet Shop Boys denken.
Red Box - For America
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |