Ja jij bedankt voor de tunesquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Bedankt voor het luisteren meneer kapoentje.
[ afbeelding ]
Truste manquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Tot een volgende keer.
Ik had een whisky proeverij…quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:37 schreef Melting het volgende:
Het is overigens rustig hier vanavond.
Het WK handbal voor heren is nu, dus de wedstrijden die we kunnen kijken pikken we meequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:37 schreef Melting het volgende:
Het is overigens rustig hier vanavond.
Zou leuk zijn. Waar vlieg je nu weer heen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:34 schreef Fogel het volgende:
Als de wifi het toelaat misschien vanuit een vliegtuig
Vooraf-track om 18:52 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Change Of Plans
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond in elk gevalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:52 schreef livelink het volgende:
Ik ben er![]()
Ben wel doodmoe, dus of ik het vanavond laat kan maken is maar de vraag @:melting
Lekker nummer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:00 schreef DJ11 het volgende:
De openingstrack van vandaag borduurt voort op het slot van maandag:Sean Bradford - Colorblind
Geinige versie ditquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Deze roept ook vast wel enige herkenning op...
Goedenavond en welkomquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:05 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
We luisteren een uurtje mee tot de handbal begint.
We zijn er momenteel even wat minder door verschillende sportevenementen
Yep, ik blijf het geen goed nummer vinden. Ook niet in deze versie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Deze roept ook vast wel enige herkenning op...
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:05 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
We luisteren een uurtje mee tot de handbal begint.
We zijn er momenteel even wat minder door verschillende sportevenementen
Afgelopen maandag bij The Connection #3 benoemd, maar niet gedraaidquote:
SHOUSE feat. House Gospel Choir - Your Love
Het sluit perfect aan, klinkt erg fijn ditquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Gospel-klanken en "love" als thema. Dan moet ik er deze wel achteraan draaien. Top-10 in mijn jaarlijst van 2023:SHOUSE feat. House Gospel Choir - Your Love
Verderop in de uitzending nog een nummer met dezelfde titel, maar die valt even niet onder Same Title, Different Song
Jude York - After The Opera
Buenos Aires- Amsterdamquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Waar vlieg je nu weer heen?
Labi Siffre - I Got The...
Spijtig, niets aan te doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Buenos Aires- Amsterdam
Zat net in hetzelfdw vliegtuig van Santiago naar hier, maar kon alleen berichten versturen zonder fotos. Dus geen streaming
Blijf je in Nederland? Of is het alleen tussenstop naar huis?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Buenos Aires- Amsterdam
Zat net in hetzelfdw vliegtuig van Santiago naar hier, maar kon alleen berichten versturen zonder fotos. Dus geen streaming
Ik hoor het nu ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik zat vorige week wat te "freewheelen" op Spotify en luisterde naar deze artiest. Ik hoorde nietsvermoedend dit liedje, dat halverwege ineens omslaat. En toen hoorde ik iets heel bekends...Labi Siffre - I Got The...
Hi, my name is, hi, my name is... Slim Shadyquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:20 schreef livelink het volgende:
Ik ben er nog niet achter waar ik het van ken.
Gewoon lekker op tijd naar bed gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:52 schreef livelink het volgende:
Ik ben er![]()
Ben wel doodmoe, dus of ik het vanavond laat kan maken is maar de vraag @:melting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |