nou ik sprak net met Rutte, die had even geen herinneringen meer, maar na een briefje opzoeken kreeg ik het nr van Trump enzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet gaan overdrijven
Had net toevallig Vladimir aan de lijn (Ging over heel wat anders namelijk) maar die zei dat hij zijn nieuwe telefoonnummer helemaal niet aan jou gegeven heeft
Dus dat nummer wat je hebt is van toyboy van Selensky en dat is altijd in gesprek omdat die gare geilneef heel de dag naar die goedkope sexlijnen aan het bellen is.
Autsch...quote:Op maandag 20 januari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
"Ik was even boos jongens, maar ik vergeef het jullie.
Oh fuck, maar die nukes zijn wel onderweg.
Wat nou sorry zeggen? Het is toch niet mijn fout?
Nou okee: sorry dat jullie zo dood gaan!"
Euhm was deel van 9/11 docu enzoquote:Op maandag 20 januari 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
Hoe heet die docu op Netflix over Trump z'n martelkampen dan?
Ahhh Trump heeft toen de Twin Towers vernietigd waren als president dus martelkampen opgericht?quote:
nee dat was bush.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh Trump heeft toen de Twin Towers vernietigd waren als president dus martelkampen opgericht?
Ja morgenvroeg intake. Moeder gaat mee. Klodder naar huis.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heel veel succes morgen, ik heb niet alles teruggelezen maar ik begreep dat je je morgen mag gaan melden
ja komt het op neer en niet alleen hij maar ook die ervoor. En voor zover ik haal eruit. Is het gesloten. maar nog steeds niet opgelost.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, Trump heeft gewoon Bush z'n martelkampen overgenomen dus?
Komt vastquote:Op maandag 20 januari 2025 19:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie je bent
Ze blijft tot morgen dus, dat klinkt een stuk positieverquote:Op maandag 20 januari 2025 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja morgenvroeg intake. Moeder gaat mee. Klodder naar huis.
KutTrump ook ja!quote:Op maandag 20 januari 2025 19:52 schreef kree het volgende:
kijk deze
https://www.netflix.com/nl/title/81315804
min of meer verteld dat het verhaal hoe zinloos de oorlog was en zoveel miljoen ingepompt. laat staan mensen levens.
Voor zeg maar niks?
Maargoed daar staat USA wel bekend om
whah echt fan van ik niet iigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |