overduidelijk te veel naar Charles Groenhuizen en Eric Zouthaan geluisterdquote:Op maandag 20 januari 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe is hij een retard hiermee dan? Hij komt voor zijn eigen volk op, waarom is hij dan ineens zwakbegaafd?
Met dat gedoe over martelkampen diskwalificeert hij zich gelijk volledig.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
overduidelijk te veel naar Charles Groenhuizen en Eric Zouthaan geluisterd
als een land als zo groot en machtig zou hij moeten staan voor de wereld bij elkaar brengen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe is hij een retard hiermee dan? Hij komt voor zijn eigen volk op, waarom is hij dan ineens zwakbegaafd?
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dat gedoe over martelkampen diskwalificeert hij zich gelijk volledig.
En hee man!
Bel 'm op zou ik zeggen, en leg hem uit dat hij Groenland, het Panamanmanman-kanaal en Canada nooit gaat krijgen!quote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
als een land als zo groot en machtig zou hij moeten staan voor de wereld bij elkaar brengen.
Dat doet ie niet? Dat dat mss wel goed is voor USA zelf is waarom ze op hem stemmen.
Uiteindelijk wordt dit weer niks natuurlijk.
Ik zou willen dat er hier eens wat meer naar ons eigen land zou worden gekeken ipv dat gekakel over de wereld en de EU als oplossing voor alles. Niet vergeten dat America een compleet gestoord kut land is dan kun je er een stuk relaxter naar kijken is mijn ervaringquote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
als een land als zo groot en machtig zou hij moeten staan voor de wereld bij elkaar brengen.
Dat doet ie niet? Dat dat mss wel goed is voor USA zelf is waarom ze op hem stemmen.
Uiteindelijk wordt dit weer niks natuurlijk.
Wat is er trouwens met de martelkampen van z'n vorige presidentschap gebeurd? Heeft Biden die laten ontmantelen toen hij aan de macht kwam?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:40 schreef kree het volgende:
ik garandeer he. hoop jongeren in de Usa zien dit heel anders, was vorige keer al. en nu denk nog meer.
had net aan telefoon nogquote:Op maandag 20 januari 2025 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Bel 'm op zou ik zeggen, en leg hem uit dat hij Groenland, het Panamanmanman-kanaal en Canada nooit gaat krijgen!
wij hebben de EU. die komt er wel tegen op.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er hier eens wat meer naar ons eigen land zou worden gekeken ipv dat gekakel over de wereld en de EU als oplossing voor alles. Niet vergeten dat America een compleet gestoord kut land is dan kun je er een stuk relaxter naar kijken is mijn ervaring
direct lijntje met Putin en trump enzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
op die rode telefoon die je op je bureau hebt staan zeker
Naast de rode knop.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
op die rode telefoon die je op je bureau hebt staan zeker
docu op Netflix over, volgens mij bestaat het nog.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met de martelkampen van z'n vorige presidentschap gebeurd? Heeft Biden die laten ontmantelen toen hij aan de macht kwam?
Muzikaal...?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
kree die de nukes kan afschieten, yikes!
Niet gaan overdrijvenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
direct lijntje met Putin en trump enzo.
zou nooit doen. te vredelievend voor.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
kree die de nukes kan afschieten, yikes!
Wat voor gevangen zijn er naar toe gegaan en hoe zijn ze gemarteld?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
docu op Netflix over, volgens mij bestaat het nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |