SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Klaasjequote:![]()
Hoe is het, zie je er tegenop?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb 112 gebeldquote:
Gaat het wel goed met je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op maandag 20 januari 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb 112 gebeld
Gaat het wel goed met je?![]()
![]()
Je kunt over Trump veel negatieve dingen zeggen, maar een retard is hij absoluut niet. Hij weet precies wat hij moet doen om zijn macht en dat van Amerika te vergroten.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja, enormquote:Op maandag 20 januari 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Klaasje![]()
Hoe is het, zie je er tegenop?:')![]()
Dit.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
Je kunt over Trump veel negatieve dingen zeggen, maar een retard is hij absoluut niet. Hij weet precies wat hij moet doen om zijn macht en dat van Amerika te vergroten.
TR zetten bij topic?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Komt wel goed....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Komt wel goed....Schatje mag je zeggen hoor ik net van @mascara-klodderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dank je wel:')![]()
Ook dat hij TikTok overeind wil houden is briljant: zo paait hij zowel China als de paarsgeverfde okselhaarmeute in z'n land.![]()
Waar ik Radio 40 schreef, bedoelde ik Radio 49.Stop de tijd. Ik zet twee jokers in.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hihi - groetjes @ m-k!quote:Op maandag 20 januari 2025 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Schatje mag je zeggen hoor ik net van @:mascara-klodder
En dank je wel
En sterkte, veel moed en kracht toegewenst! Zet m op, Tiger!
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Thanks. Ben gewoon erg gespannen. Misschien dat het meevaltquote::')![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef Homijn het volgende:
Waar ik Radio 40 schreef, bedoelde ik Radio 49.Stop de tijd. Ik zet twee jokers in.
![]()
![]()
A gossie skattie toch, was loosquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat sowieso keihard meevallen!quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks. Ben gewoon erg gespannen. Misschien dat het meevalt![]()
![]()
Ja snap ik, maar het is wel iets wat je zelf heel graag wildequote:
Zal niet makkelijk zijn, maar wel fijn als het je ook echt gaat helpen.
Mag je tussen door wel naar huis of moet je aan een gesloten daar zitten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe lang word je eigenlijk opgenomen? (Sorry als het al gezegd is, heb niet teruggelezen, pas net thuis)quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks. Ben gewoon erg gespannen. Misschien dat het meevaltCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is toch niet zo gek.. en het kan idd allemaal mee vallenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks. Ben gewoon erg gespannen. Misschien dat het meevalt
Lekker samen met Klodder een film avond houden..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
In eerste instantie 2 weken maar kan nog veel langer.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe lang word je eigenlijk opgenomen? (Sorry als het al gezegd is, heb niet teruggelezen, pas net thuis)We gaan zo nog een feel good film kijken. Gister zagen we een heel deprimerende maar vandaag een leuke...quote:Op maandag 20 januari 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek.. en het kan idd allemaal mee vallen
Lekker samen met Klodder een film avond houden..:')![]()
Als ik een herstellingsoord kan overleven, kan jij dit ook!quote:
Het leek me echt, echt vreselijk!Ik was bijna niet gegaan, maar ik kon geen behandeling krijgen als ik dit niet zou doen. Met de grootste tegenzin ben ik gegaan, en de intake vond ik helemaal rampzalig met al die regeltjes en dingetjes waar je je aan moest houden, maar het went echt ontzettend snel!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik word wel in het diepe gegooid in een groep waar ik nog niemand ken. Daar kijk ik het meeste tegen opquote:Op maandag 20 januari 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik een herstellingsoord kan overleven, kan jij dit ook!
Het leek me echt, echt vreselijk!Ik was bijna niet gegaan, maar ik kon geen behandeling krijgen als ik dit niet zou doen. Met de grootste tegenzin ben ik gegaan, en de intake vond ik helemaal rampzalig met al die regeltjes en dingetjes waar je je aan moest houden, maar het went echt ontzettend snel!
:')![]()
Schindler's List?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In eerste instantie 2 weken maar kan nog veel langer.
[..]
We gaan zo nog een feel good film kijken. Gister zagen we een heel deprimerende maar vandaag een leuke...Old Yeller?
![]()
![]()
Klodder, dat is toch met Fees en Fees in de hoofdrol? En met die beroemde zin "Zuurman wat doet u nu?"quote:Op maandag 20 januari 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek.. en het kan idd allemaal mee vallen
Lekker samen met Klodder een film avond houden..
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word wel in het diepe gegooid in een groep waar ik nog niemand ken. Daar kijk ik het meeste tegen op![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dat ook echt idd, en je moet er tussen blijven.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word wel in het diepe gegooid in een groep waar ik nog niemand ken. Daar kijk ik het meeste tegen op
MAAR:
Je zit zelden echt met de hele groep opgescheept, alleen met eten en dan vaak dus nog aan aparte tafeltjes met mensen die je het meeste aanspreken.
Met therapieën zijn het ook per onderdeel andere groepjes.sinterklaaskapoentje
![]()
Nee Skunk. Echt een film om niet alleen te kijken.quote::')![]()
En iedereen zit er om soortgelijke redenen en iedereen wil de sfeer positief houden voor elkaar, maar ook voor henzelf want ook zij zijn daar om te herstellen, niet om stennis te schoppen of zo.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klodder, dat is toch met Fees en Fees in de hoofdrol? En met die beroemde zin "Zuurman wat doet u nu?"![]()
Flodder
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als ik een mop voorhanden had zou ik 'em je nog vertellen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee Skunk. Echt een film om niet alleen te kijken.Yea, she's on crack.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat is ook wel zoquote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
En iedereen zit er om soortgelijke redenen en iedereen wil de sfeer positief houden voor elkaar, maar ook voor henzelf want ook zij zijn daar om te herstellen, niet om stennis te schoppen of zo.
Ooohquote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Net hebben we Neem Me Mee gekeken![]()
![]()
Ik vond de sfeer in het herstellingsoord erg gemoedelijk!quote:
Kleine wrijvingen hou je toch wel, maar dat zijn uitzonderingen.![]()
Logisch dat je gespannen bent.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks. Ben gewoon erg gespannen. Misschien dat het meevalt
Is niet niks he!
In hoeverre mag je contact houden met de buitenwereld?![]()
Waarschijnlijk in de eerste 2 weken niks, nakkes, nada. Maar misschien heeft deze tent andere regels?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:28 schreef maily het volgende:
[..]
Logisch dat je gespannen bent.
Is niet niks he!
In hoeverre mag je contact houden met de buitenwereld?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan in het weekend naar huis. Verder kan ik gewoon mensen bellen en ze mogen denk ik ook langskomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:28 schreef maily het volgende:
[..]
Logisch dat je gespannen bent.
Is niet niks he!
In hoeverre mag je contact houden met de buitenwereld?:')![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zit gewoon even niet goed in m'n bolkWaddan joh?
![]()
Zo lang als nodig is dus? Naja, hopelijk gaat het helpen en valt het mee!quote:Op maandag 20 januari 2025 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In eerste instantie 2 weken maar kan nog veel langer.
[..]
We gaan zo nog een feel good film kijken. Gister zagen we een heel deprimerende maar vandaag een leuke...
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Volgens mij mag ik het eerste weekend al naar huis. Der is toch geen programma dan.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de eerste 2 weken niks, nakkes, nada. Maar misschien heeft deze tent andere regels?:')![]()
Hmmm da's wel apart dan, ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik het eerste weekend al naar huis. Der is toch geen programma dan.![]()
Wij zijn je internet-zwembandjesquote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word wel in het diepe gegooid in een groep waar ik nog niemand ken. Daar kijk ik het meeste tegen op![]()
![]()
![]()
ja. en dat helpt rest om?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
Je kunt over Trump veel negatieve dingen zeggen, maar een retard is hij absoluut niet. Hij weet precies wat hij moet doen om zijn macht en dat van Amerika te vergroten.
dat is het meer waar ik me zorgen over maak. of moet ik verhuizen naar USADo what you love, love what you do!![]()
Oh dat valt dus nog mee. DTS meet bij jou dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan in het weekend naar huis. Verder kan ik gewoon mensen bellen en ze mogen denk ik ook langskomen.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dus hij is een retard omdat hij zijn eigen land wil verbeteren?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja. en dat helpt rest om?
dat is het meer waar ik me zorgen over maak. of moet ik verhuizen naar USA![]()
O jee, wat kan ik doen om je weer in je bolk te komen?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zit gewoon even niet goed in m'n bolk
Een flinke bolk onder je bolk geven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ik denk het hoor. Hoor het morgen wel.quote:Ik blijf hier gewoon posten hoorquote::')![]()
Welnee.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
Ik heb het gevoel dat het weer een enorme lange plaat-voor-de-kop discussie gaat worden!
Bolk.![]()
Dan heb je in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken Klaasje, je weekenden met klodderquote:Op maandag 20 januari 2025 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan in het weekend naar huis. Verder kan ik gewoon mensen bellen en ze mogen denk ik ook langskomen.
Je doet het voor je eigen best wil. Gaat vast goed komen. Het is wel iets wat je heel graag wilde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij was het de eerste 2 weken mocht niks, en daarna mocht alles.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk het hoor. Hoor het morgen wel.
[..]
Ik blijf hier gewoon posten hoor![]()
Dat klinkt heel...quote:
euhhh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nee dat niet, maar USA is niet het enige land in de wereld. en wat ik nu even hoorde lijkt het daar wel op. boeie de rest. America Great again. als zeg maar alleenheerser, ik vind t niks hoor die trump?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus hij is een retard omdat hij zijn eigen land wil verbeteren?
Blij dat ik me aandelen maar uitgecashed heb omdat al verwachte dit. 20% winst. LOL
zie wel weer wat nu eerst.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik hoop dat ik wel naar huis mag maar we zeggen van 'we zien wel'.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij was het de eerste 2 weken mocht niks, en daarna mocht alles.:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat klinkt heel...
euhhh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk ook ze moeten dat martelkamp weer instellen waar mensen zonder proces vast zitten.
America first.
boet niet zoveel wat de rest denktDo what you love, love what you do!![]()
Beterquote:Op maandag 20 januari 2025 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wel naar huis mag maar we zeggen van 'we zien wel'.![]()
![]()
Alleen als je erop reageertquote:Op maandag 20 januari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
Ik heb het gevoel dat het weer een enorme lange plaat-voor-de-kop discussie gaat worden!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heel veel succes morgen, ik heb niet alles teruggelezen maar ik begreep dat je je morgen mag gaan meldenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wel naar huis mag maar we zeggen van 'we zien wel'.
![]()
![]()
Maar hoe is hij een retard hiermee dan? Hij komt voor zijn eigen volk op, waarom is hij dan ineens zwakbegaafd?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat niet, maar USA is niet het enige land in de wereld. en wat ik nu even hoorde lijkt het daar wel op. boeie de rest. America Great again. als zeg maar alleenheerser, ik vind t niks hoor die trump?
Blij dat ik me aandelen maar uitgecashed heb omdat al verwachte dit. 20% winst. LOL
zie wel weer wat nu eerst.![]()
Yup, iedereen die hem niet aanbidt wordt gefolterd en vermoord en alles.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:35 schreef kree het volgende:
ik denk ook ze moeten dat martelkamp weer instellen waar mensen zonder proces vast zitten.
America first.
boet niet zoveel wat de rest denkt![]()
overduidelijk te veel naar Charles Groenhuizen en Eric Zouthaan geluisterdquote:Op maandag 20 januari 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe is hij een retard hiermee dan? Hij komt voor zijn eigen volk op, waarom is hij dan ineens zwakbegaafd?![]()
Met dat gedoe over martelkampen diskwalificeert hij zich gelijk volledig.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
overduidelijk te veel naar Charles Groenhuizen en Eric Zouthaan geluisterd
En hee man!![]()
![]()
als een land als zo groot en machtig zou hij moeten staan voor de wereld bij elkaar brengen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe is hij een retard hiermee dan? Hij komt voor zijn eigen volk op, waarom is hij dan ineens zwakbegaafd?
Dat doet ie niet? Dat dat mss wel goed is voor USA zelf is waarom ze op hem stemmen.
Uiteindelijk wordt dit weer niks natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dat gedoe over martelkampen diskwalificeert hij zich gelijk volledig.
En hee man!![]()
![]()
ik garandeer he. hoop jongeren in de Usa zien dit heel anders, was vorige keer al. en nu denk nog meer.Do what you love, love what you do!![]()
Bel 'm op zou ik zeggen, en leg hem uit dat hij Groenland, het Panamanmanman-kanaal en Canada nooit gaat krijgen!quote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
als een land als zo groot en machtig zou hij moeten staan voor de wereld bij elkaar brengen.
Dat doet ie niet? Dat dat mss wel goed is voor USA zelf is waarom ze op hem stemmen.
Uiteindelijk wordt dit weer niks natuurlijk.![]()
![]()
Ik zou willen dat er hier eens wat meer naar ons eigen land zou worden gekeken ipv dat gekakel over de wereld en de EU als oplossing voor alles. Niet vergeten dat America een compleet gestoord kut land is dan kun je er een stuk relaxter naar kijken is mijn ervaringquote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
als een land als zo groot en machtig zou hij moeten staan voor de wereld bij elkaar brengen.
Uiteindelijk wordt dit weer niks natuurlijk.![]()
![]()
Wie kijkt WVL trouwens...?
Net een idioot...![]()
Die oude vent in Estland.....
Wat is er trouwens met de martelkampen van z'n vorige presidentschap gebeurd? Heeft Biden die laten ontmantelen toen hij aan de macht kwam?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:40 schreef kree het volgende:
ik garandeer he. hoop jongeren in de Usa zien dit heel anders, was vorige keer al. en nu denk nog meer.![]()
had net aan telefoon nogquote:Op maandag 20 januari 2025 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Bel 'm op zou ik zeggen, en leg hem uit dat hij Groenland, het Panamanmanman-kanaal en Canada nooit gaat krijgen!Do what you love, love what you do!![]()
wij hebben de EU. die komt er wel tegen op.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er hier eens wat meer naar ons eigen land zou worden gekeken ipv dat gekakel over de wereld en de EU als oplossing voor alles. Niet vergeten dat America een compleet gestoord kut land is dan kun je er een stuk relaxter naar kijken is mijn ervaring
Owh wacht. helemaal het meest treugige mislukte project ooit.
Do what you love, love what you do!![]()
direct lijntje met Putin en trump enzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
op die rode telefoon die je op je bureau hebt staan zekerDo what you love, love what you do!![]()
Naast de rode knop.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
op die rode telefoon die je op je bureau hebt staan zeker
Bekijk deze YouTube-videoOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
docu op Netflix over, volgens mij bestaat het nog.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met de martelkampen van z'n vorige presidentschap gebeurd? Heeft Biden die laten ontmantelen toen hij aan de macht kwam?Do what you love, love what you do!![]()
Muzikaal...?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
kree die de nukes kan afschieten, yikes!
Bekijk deze YouTube-video
(was de edit op mijn vorige post)
Niet gaan overdrijvenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
direct lijntje met Putin en trump enzo.
Had net toevallig Vladimir aan de lijn (Ging over heel wat anders namelijk) maar die zei dat hij zijn nieuwe telefoonnummer helemaal niet aan jou gegeven heeft
Dus dat nummer wat je hebt is van toyboy van Selensky en dat is altijd in gesprek omdat die gare geilneef heel de dag naar die goedkope sexlijnen aan het bellen is.![]()
"Ik was even boos jongens, maar ik vergeef het jullie.
Oh fuck, maar die nukes zijn wel onderweg.
Wat nou sorry zeggen? Het is toch niet mijn fout?
Nou okee: sorry dat jullie zo dood gaan!"![]()
![]()
zou nooit doen. te vredelievend voor.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
kree die de nukes kan afschieten, yikes!Do what you love, love what you do!![]()
Wat voor gevangen zijn er naar toe gegaan en hoe zijn ze gemarteld?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
docu op Netflix over, volgens mij bestaat het nog.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: