SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Klaasjequote:![]()
Hoe is het, zie je er tegenop?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb 112 gebeldquote:
Gaat het wel goed met je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op maandag 20 januari 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb 112 gebeld
Gaat het wel goed met je?![]()
![]()
Je kunt over Trump veel negatieve dingen zeggen, maar een retard is hij absoluut niet. Hij weet precies wat hij moet doen om zijn macht en dat van Amerika te vergroten.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja, enormquote:Op maandag 20 januari 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Klaasje![]()
Hoe is het, zie je er tegenop?:')![]()
Dit.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
Je kunt over Trump veel negatieve dingen zeggen, maar een retard is hij absoluut niet. Hij weet precies wat hij moet doen om zijn macht en dat van Amerika te vergroten.
TR zetten bij topic?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Komt wel goed....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Komt wel goed....Schatje mag je zeggen hoor ik net van @mascara-klodderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dank je wel:')![]()
Ook dat hij TikTok overeind wil houden is briljant: zo paait hij zowel China als de paarsgeverfde okselhaarmeute in z'n land.![]()
Waar ik Radio 40 schreef, bedoelde ik Radio 49.Stop de tijd. Ik zet twee jokers in.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hihi - groetjes @ m-k!quote:Op maandag 20 januari 2025 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Schatje mag je zeggen hoor ik net van @:mascara-klodder
En dank je wel
En sterkte, veel moed en kracht toegewenst! Zet m op, Tiger!
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Thanks. Ben gewoon erg gespannen. Misschien dat het meevaltquote::')![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef Homijn het volgende:
Waar ik Radio 40 schreef, bedoelde ik Radio 49.Stop de tijd. Ik zet twee jokers in.
![]()
![]()
A gossie skattie toch, was loosquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat sowieso keihard meevallen!quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks. Ben gewoon erg gespannen. Misschien dat het meevalt![]()
![]()
Ja snap ik, maar het is wel iets wat je zelf heel graag wildequote:
Zal niet makkelijk zijn, maar wel fijn als het je ook echt gaat helpen.
Mag je tussen door wel naar huis of moet je aan een gesloten daar zitten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe lang word je eigenlijk opgenomen? (Sorry als het al gezegd is, heb niet teruggelezen, pas net thuis)quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks. Ben gewoon erg gespannen. Misschien dat het meevaltCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is toch niet zo gek.. en het kan idd allemaal mee vallenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks. Ben gewoon erg gespannen. Misschien dat het meevalt
Lekker samen met Klodder een film avond houden..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
In eerste instantie 2 weken maar kan nog veel langer.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe lang word je eigenlijk opgenomen? (Sorry als het al gezegd is, heb niet teruggelezen, pas net thuis)We gaan zo nog een feel good film kijken. Gister zagen we een heel deprimerende maar vandaag een leuke...quote:Op maandag 20 januari 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek.. en het kan idd allemaal mee vallen
Lekker samen met Klodder een film avond houden..:')![]()
Als ik een herstellingsoord kan overleven, kan jij dit ook!quote:
Het leek me echt, echt vreselijk!Ik was bijna niet gegaan, maar ik kon geen behandeling krijgen als ik dit niet zou doen. Met de grootste tegenzin ben ik gegaan, en de intake vond ik helemaal rampzalig met al die regeltjes en dingetjes waar je je aan moest houden, maar het went echt ontzettend snel!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik word wel in het diepe gegooid in een groep waar ik nog niemand ken. Daar kijk ik het meeste tegen opquote:Op maandag 20 januari 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik een herstellingsoord kan overleven, kan jij dit ook!
Het leek me echt, echt vreselijk!Ik was bijna niet gegaan, maar ik kon geen behandeling krijgen als ik dit niet zou doen. Met de grootste tegenzin ben ik gegaan, en de intake vond ik helemaal rampzalig met al die regeltjes en dingetjes waar je je aan moest houden, maar het went echt ontzettend snel!
:')![]()
Schindler's List?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In eerste instantie 2 weken maar kan nog veel langer.
[..]
We gaan zo nog een feel good film kijken. Gister zagen we een heel deprimerende maar vandaag een leuke...Old Yeller?
![]()
![]()
Klodder, dat is toch met Fees en Fees in de hoofdrol? En met die beroemde zin "Zuurman wat doet u nu?"quote:Op maandag 20 januari 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek.. en het kan idd allemaal mee vallen
Lekker samen met Klodder een film avond houden..
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word wel in het diepe gegooid in een groep waar ik nog niemand ken. Daar kijk ik het meeste tegen op![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dat ook echt idd, en je moet er tussen blijven.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word wel in het diepe gegooid in een groep waar ik nog niemand ken. Daar kijk ik het meeste tegen op
MAAR:
Je zit zelden echt met de hele groep opgescheept, alleen met eten en dan vaak dus nog aan aparte tafeltjes met mensen die je het meeste aanspreken.
Met therapieën zijn het ook per onderdeel andere groepjes.sinterklaaskapoentje
![]()
Nee Skunk. Echt een film om niet alleen te kijken.quote::')![]()
En iedereen zit er om soortgelijke redenen en iedereen wil de sfeer positief houden voor elkaar, maar ook voor henzelf want ook zij zijn daar om te herstellen, niet om stennis te schoppen of zo.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klodder, dat is toch met Fees en Fees in de hoofdrol? En met die beroemde zin "Zuurman wat doet u nu?"![]()
Flodder
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als ik een mop voorhanden had zou ik 'em je nog vertellen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee Skunk. Echt een film om niet alleen te kijken.Yea, she's on crack.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat is ook wel zoquote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
En iedereen zit er om soortgelijke redenen en iedereen wil de sfeer positief houden voor elkaar, maar ook voor henzelf want ook zij zijn daar om te herstellen, niet om stennis te schoppen of zo.
:')![]()
Ooohquote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Net hebben we Neem Me Mee gekeken![]()
![]()
Ik vond de sfeer in het herstellingsoord erg gemoedelijk!quote:
Kleine wrijvingen hou je toch wel, maar dat zijn uitzonderingen.![]()
Logisch dat je gespannen bent.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks. Ben gewoon erg gespannen. Misschien dat het meevalt
Is niet niks he!
In hoeverre mag je contact houden met de buitenwereld?![]()
Waarschijnlijk in de eerste 2 weken niks, nakkes, nada. Maar misschien heeft deze tent andere regels?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:28 schreef maily het volgende:
[..]
Logisch dat je gespannen bent.
Is niet niks he!
In hoeverre mag je contact houden met de buitenwereld?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan in het weekend naar huis. Verder kan ik gewoon mensen bellen en ze mogen denk ik ook langskomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:28 schreef maily het volgende:
[..]
Logisch dat je gespannen bent.
Is niet niks he!
In hoeverre mag je contact houden met de buitenwereld?:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: