quote:Op maandag 20 januari 2025 16:27 schreef Rhosyn het volgende:
Geen idee of ik de laatste was eigenlijk. Ik wilde iets posten en kreeg de melding dat de cos was gesloten.
Ik buk alvast ...
Wel goed even frisse lucht hebben.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
Axel gaat ff een luchtje scheppen, de arme jongen.
Ik was aan het klooien maar niet snel genoeg 😜quote:Op maandag 20 januari 2025 16:27 schreef Rhosyn het volgende:
Geen idee of ik de laatste was eigenlijk. Ik wilde iets posten en kreeg de melding dat de cos was gesloten.
Ik buk alvast ...
Maar die is op zich ook nog wel vaag. Je kan die ook lezen als:quote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef Hznootje het volgende: Numme [..] Nummer 5 lijkt me fantastisch om te hebben
Je kan aan dot vragen om een andere cos titelquote:Op maandag 20 januari 2025 16:29 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik was aan het klooien maar niet snel genoeg 😜
Nee die staat genomineerd de week eropquote:Op maandag 20 januari 2025 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar die is op zich ook nog wel vaag. Je kan die ook lezen als:
Je moet alsnog het huis verlaten, maar iemand staat al genomineerd voor de volgende ronde.
Dus daar schiet je dan zelf weinig mee op. Er staat namelijk niet dat iemand anders er dan direct uit moet in jouw plaats.
Ja zelf zijn ze gelukkig de zonnetjes in huis.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:30 schreef Jockari het volgende:
De sfeersponsen van BB2025
[ afbeelding ]
Deze bewoners komen gewoon heel de dag niet buiten. Enkel de douche.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
Das dan weer jammer. Vond m ook al erg gewaagd voor BBquote:Op maandag 20 januari 2025 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je moet alsnog het huis verlaten, maar iemand staat al genomineerd voor de volgende ronde.
Dus daar schiet je dan zelf weinig mee op. Er staat namelijk niet dat iemand anders er dan direct uit moet in jouw plaats.
Iedereen mag zijn/haar eigen kledingkeuze hebben.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat heeft ie toch aan die Keanu. Hij ziet er uit als een kapucijner-monnik die overvallen is.![]()
Nee drm duurde het juist lang, beetje inspiratieloos.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je kan aan dot vragen om een andere cos titel
Ergerlijke personen en maar verongelijkt zijn. Ze lijden allebei aan het calimerosyndroomquote:Op maandag 20 januari 2025 16:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja zelf zijn ze gelukkig de zonnetjes in huis.
Beide hele nare uitdrukkingen kunnen ze hebben....Lennie zit daar om te zitten en de ander om te janken....waarschijnlijk al aan het bedenken wat morgen de schuld kan krijgen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:30 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Keanu laat zich echt met Lenni meetrekken.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:30 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag mar ook iedereen mag het wel of niet mooi vinden.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn/haar eigen kledingkeuze hebben.
Ik heb nu zelf ook een flinke verkoudheid dus voel met hem mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:33 schreef Ireth het volgende:
Niels zegt dat hij als enige (van de mannen bedoelt hij) de wasdroger leeg haalt.
Elsa: "Ben jij de enige? Ben jij de enige?? Ben jij de enige!?!?!? BEN JIJ DE ENIGE!!!"
Relax ff Toos
Hahaha dat vond ik altijd zo’ n kutvogel vroegerquote:Op maandag 20 januari 2025 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ergerlijke personen en maar verongelijkt zijn. Ze lijden allebei aan het calimerosyndroom
Hebben rond oud en nieuw griep gehad. Nog steeds hoesten als een mallequote:Op maandag 20 januari 2025 16:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf ook een flinke verkoudheid dus voel met hem mee.
Wraak is zoet.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat vullen we elkaar toch weer mooi aanquote:
Nou, dit is iets waar ik totaal niet tegen zou kunnen dat iemand in mijn zin drie of vier keer er doorheen tettert....zo respectloos.....En dan zeggen van nou krijg ik nog antwoord.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:33 schreef Ireth het volgende:
Niels zegt dat hij als enige (van de mannen bedoelt hij) de wasdroger leeg haalt.
Elsa: "Ben jij de enige? Ben jij de enige?? Ben jij de enige!?!?!? BEN JIJ DE ENIGE!!!"
Relax ff Toos
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:35 schreef marky het volgende:
Wat wel prettig is dat dat Lenni die Jeffrey zat is.
Dat levert vast nog een keer DRAMA opquote:Op maandag 20 januari 2025 16:35 schreef marky het volgende:
Wat wel prettig is dat dat Lenni die Jeffrey zat is.
Denkt dat Jolien dat wel fijn vindt.....heel eerlijk dacht ze dat het Jeffrey was.....zoiets doms word je niet bij van.....je schaamt je toch dood.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:35 schreef ledn81 het volgende:
Niels weer over dat hij is uitgekozen door Jolien dat hij fake was![]()
Dat is ook een langspeelplaat met maar 3 deuntjes hoor
Daar is De Wraak toch voor , iemand anders nomineren als je zelf weg moetquote:Op maandag 20 januari 2025 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |