abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217484770
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 07:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]
[..]
De semantiek van mensen afzeiken omdat je niet je zin krijgt dat geeft wel je discussie niveau aan. :')
Ik heb er gewoon geen geduld voor.

Leandra reageert alsof het verhaal van rtlz van 10 jaar terug niet op gaat. Dat is naïef. Maar de toon erbij... Vandaar die reactie.

Bij Wantie is het een pure semantische discussie.

In de quote zelf letterlijk uitgelegd wat ik bedoel, maar dat wordt genegeerd om een semantische discussie te voeren of iets "nodig" is.

Tjah komop hoor. Weet niet of je echt de comments even gelezen hebt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217484838
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 09:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik heb er gewoon geen geduld voor.

Leandra reageert alsof het verhaal van rtlz van 10 jaar terug niet op gaat. Dat is naïef. Maar de toon erbij... Vandaar die reactie.

Bij Wantie is het een pure semantische discussie.

In de quote zelf letterlijk uitgelegd wat ik bedoel, maar dat wordt genegeerd om een semantische discussie te voeren of iets "nodig" is.

Tjah komop hoor. Weet niet of je echt de comments even gelezen hebt?
De toon maakt de discussie als jij er geen geduld voor hebt maar andere moeten wel jou onzin voor waar aannemen hoe serieus wil je dan hier uberhaubt discussiëren.. Net zoals tijdens corona alleen maar zenden en bij kritische noten veel gelul om de hete brij heen..
pi_217484887
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 09:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De toon maakt de discussie als jij er geen geduld voor hebt maar andere moeten wel jou onzin voor waar aannemen hoe serieus wil je dan hier uberhaubt discussiëren.. Net zoals tijdens corona alleen maar zenden en bij kritische noten veel gelul om de hete brij heen..
Sorry Leandra begon met de zuur.
Wantie ken ik ook langer dan vandaag. Het was semantisch, lees vooral terug.

Jij moet helemaal niks. Je mag me gewoon negeren, blijkbaar heb ik een vlaggetje bij je (je bent vooringenomen) omdat ik kritisch ben (geweest) op covid beleid. Iets waar ik nog steeds gewoon achter sta zonder gene.

En dat mensen zuur doen op Fok ken ik wel, ik draai langer mee dan vandaag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217484989
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 08:43 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Dat bereik je zo ook niet, maar past in de retoriek: gewoon meer gaan verdienen

Dat gaat nogal bij een alleenstaande ouder met jonge kinderen, of iemand die 100% is afgekeurd of alleen AOW heeft.

Je wilt dus meer armoede in Nederland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217484994
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 08:47 schreef blomke het volgende:

[..]
Reden te meer om tot afschaffing over te gaan. Daarmee neemt de prikkel om meer/harder te gaan werken, toe.
Als je arbeidsongeschikt bent...
  maandag 28 april 2025 @ 10:11:29 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217485004
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 09:23 schreef ludovico het volgende:

Leandra reageert alsof het verhaal van rtlz van 10 jaar terug niet op gaat.
Daar heeft ze dan ook volledig gelijk in, dus waarom jij haar nou zo moet affakkelen is mij niet helemaal helder.
Huilen dan.
pi_217485007
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 09:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dan moet die persoon aan het werk he

of we gaan daar later nog eens naar kijken ,
maar mensen die thuis zitten die hoeven geen kinderopvang , dat zal alvast schelen

Gesubsidieerde kinderopvang afschaffen dan kunnen die mensen de ouderenzorg in
En de mensen die nu in de ouderenzorg werken nemen ontslag omdat ze de opvang niet zelf kunnen betalen.
  maandag 28 april 2025 @ 10:18:26 #258
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217485033
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 10:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
En de mensen die nu in de ouderenzorg werken nemen ontslag omdat ze de opvang niet zelf kunnen betalen.
is gewoon thuiszorg he

iedereen die ouder is heeft recht op thuiszorg mits er een indicatie is , maakt niet uit waar je woont
of je in een huis woont of in een huis met andere bejaarden , thats the same

daarnaast kunnen ouderen elkaar ook wat meer helpen , als de thuiszorg volgend jaar gaat minderen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217485062
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
is gewoon thuiszorg he

iedereen die ouder is heeft recht op thuiszorg mits er een indicatie is , maakt niet uit waar je woont

daarnaast kunnen ouderen elkaar ook wat meer helpen , als de thuiszorg volgend jaar gaat minderen
Je schrijft dat mensen die nu in de kinderopvang de ouderenzorg in kunnen als de kinderopvang gaat verdwijnen.

Maar mensen die nu in de ouderenzorg werken, thuiszorg en dergelijke, die kinderen hebben stoppen met werken als er geen kinderopvang meer is.

Dus dan creëer je een nieuw gat in de ouderenzorg.
  maandag 28 april 2025 @ 10:32:43 #260
323876 michaelmoore
pi_217485077
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 10:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je schrijft dat mensen die nu in de kinderopvang de ouderenzorg in kunnen als de kinderopvang gaat verdwijnen.

Maar mensen die nu in de ouderenzorg werken, thuiszorg en dergelijke, die kinderen hebben stoppen met werken als er geen kinderopvang meer is.

Dus dan creëer je een nieuw gat in de ouderenzorg.
ik snap niet wat je bedoelt,
volslagen abracadabra

Ik zeg de mensen die nu in de kinderopvang werken die kunnen dan in de thuiszorg aan de slag,

sommigen hebben kinderen of een partner of man of een tante of grote kinderen , of ze zijn vrijgezel ja dat kan allemaal
dan moeten ze in de thuiszorg blijven werken he of bij een restaurant in de buurt

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 28-04-2025 11:10:38 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217485310
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 10:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat gaat nogal bij een alleenstaande ouder met jonge kinderen, of iemand die 100% is afgekeurd of alleen AOW heeft.

Je wilt dus meer armoede in Nederland.
Nou @ludovico ik denk niet dat hij een semantische discussie kan voeren, althans als hij de plank zo mis slaat.
pi_217485348
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
is gewoon thuiszorg he

Of ze doen een beroep op hun kinderen. Hebben ze die niet? Tsja, ook dat was ooit een (makkelijke) keuze voor de meesten.
pi_217485431
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 11:16 schreef Halcon het volgende:
Hebben ze die niet? Tsja, ook dat was ooit een (makkelijke) keuze voor de meesten.
:Y
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217485464
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 11:10 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Nou @:ludovico ik denk niet dat hij een semantische discussie kan voeren, althans als hij de plank zo mis slaat.
Jij slaat de plank nogal mis door te stellen dat iedereen in staat is zijn inkomen te verbeteren door meer te gaan werken of verdienen.
  maandag 28 april 2025 @ 11:43:42 #265
323876 michaelmoore
pi_217485475
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 11:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Of ze doen een beroep op hun kinderen. Hebben ze die niet? Tsja, ook dat was ooit een (makkelijke) keuze voor de meesten.
als je de zo een gecompliceerd systeem als de toeslagen wilt afschaffen , dan kan dat alle door een generieke maatregel

Een generieke maatregel is iedereen belastingvrij inkomen tot 30.000 euro
pi_217485480
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 11:43 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
als je de zo een gecompliceerd systeem als de toeslagen wilt afschaffen , dan kan dat alle door een generieke maatregel
Toeslagen is natuurlijk een inefficiënte rondpompmachine. Dat moet je gewoon afschaffen.
pi_217485483
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik snap niet wat je bedoelt,
volslagen abracadabra

Ik zeg de mensen die nu in de kinderopvang werken die kunnen dan in de thuiszorg aan de slag,

sommigen hebben kinderen of een partner of man of een tante of grote kinderen , of ze zijn vrijgezel ja dat kan allemaal
dan moeten ze in de thuiszorg blijven werken he of bij een restaurant in de buurt

Op de kinderopvang zitten kinderen van werkende ouders die over het algemeen geen andere oppas mogelijkheid hebben.

Als je die ouders de kinderopvang afneemt loont het bij ouders die zelf voor de thuiszorg werken niet om die baan te behouden.
Dus die stoppen ermee.
  maandag 28 april 2025 @ 11:47:15 #268
323876 michaelmoore
pi_217485497
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 11:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op de kinderopvang zitten kinderen van werkende ouders die over het algemeen geen andere oppas mogelijkheid hebben.

Als je die ouders de kinderopvang afneemt loont het bij ouders die zelf voor de thuiszorg werken niet om die baan te behouden.
Dus die stoppen ermee.
prima

en die hebben dan voordeel van een nagenoeg belastingvrij inkomen voor de werkende partner,
pi_217485498
Kan het weer gewoon over de huizenmarkt gaan?
  maandag 28 april 2025 @ 11:48:31 #270
323876 michaelmoore
pi_217485508
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan het weer gewoon over de huizenmarkt gaan?
nou vertel
pi_217485739
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 11:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij slaat de plank nogal mis door te stellen dat iedereen in staat is zijn inkomen te verbeteren door meer te gaan werken of verdienen.
Dat was dan ook niet wat ik zei.
Verder ben ik nu echt klaar. Veel te offtopic.
  maandag 28 april 2025 @ 13:15:05 #272
323876 michaelmoore
pi_217486078
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 12:29 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Dat was dan ook niet wat ik zei.
Verder ben ik nu echt klaar. Veel te offtopic.
men kan ook in plaats van toeslagen op te strijken , iets meer te gaan werken zeker ls het belastingvrij is

Ik heb mijn hele leven nog nooit een cent toeslag gehad en toch drie kinderen groot gebracht en wonen in een zeer fraai huis
Wat toen kon , dat kan nu ook nog wel

van parttime kinderopvang naar parttime thuiszorg is niet ze een hele grote stap
pi_217486672
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 08:43 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Dat bereik je zo ook niet, maar past in de retoriek: gewoon meer gaan verdienen
[..]
En wie denk je dat dat verschil met gewone woningen betaald?
Niemand. De woningcorporatie maakt alsnog winst op deze woning. Woningcorporaties worden al sinds de jaren 90 niet meer met belastinggeld gesubsidieerd.
pi_217486681
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 08:46 schreef blomke het volgende:

[..]
Maar wel je keuze om daar te willen gaan wonen. In welk opzicht ben je gebonden aan die plek?
Welke kleur onderbroek heb jij vandaag aan ?
pi_217486692
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 08:47 schreef blomke het volgende:

[..]
Reden te meer om tot afschaffing over te gaan. Daarmee neemt de prikkel om meer/harder te gaan werken, toe.
Gelukkig zijn er veel meer mensen afhankelijk van toeslagen , dan dat er VVD ers zoals jij zijn die van Nederland Amerika willen maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')