SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is koffie ook goed?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef ToT het volgende:
Ik krijg jeuk van hippe termen als "Fatshaming", ook al ben ik het eens met dat het behoorlijk beledigend was wat er gezegd was.
Maar goed: is het al tijd voor bier?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gewoon een beledigende botte lul opmerking over mensen die dikker zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
No fatshaming please klopt dus wel
Met "fatshaming" denk ik gelijk weer aan "REEEEEEEEE!!! Literally worse than Hitler!" enzo.![]()
Ik neem zo ff een pre-workout met wat andere supplementen en ga aan de slag!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is koffie ook goed?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem zo ff een pre-workout met wat andere supplementen en ga aan de slag!![]()
Je hebt minder spierpijn na een workout, toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Klopt ja, na de 2e keer was dat al bijna niet eens meer zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je hebt minder spierpijn na een workout, toch?![]()
Goed veel eieren tikkenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je hebt minder spierpijn na een workout, toch?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
meld misdaad anoniemquote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef sp3c het volgende:
nou geef maar linkjes, dan ga ik het lezen en beoordelen als blauweBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze vrouw weetquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: