Het is dat ik de energie niet heb voor een iemand zoals jou, anders had ik er persoonlijk voor gezorgd dat er nooit een vrouw in je buurt zou komen.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:55 schreef kree het volgende:
wat mij betreft is het dan ook opgelost hoor, of blijf een dag boos ofzo, tja.
sjah het is ook een sorry wel omdat ik niet wist he?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zei al: laat het maar bij de Sorry.
Maar nee, je bleef er maar op door gaan.
En die gebroken plaat over hoe ze jou ook wel vaker op de hak namen.
Had het gewoon bij Sorry gelaten.
ik zei nog... Beantwoord maar niet.
Tja, toch verteld dus.quote:
hahaha. Komop zeg. zo erg is het nietquote:Op maandag 20 januari 2025 03:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is dat ik de energie niet heb voor een iemand zoals jou, anders had ik er persoonlijk voor gezorgd dat er nooit een vrouw in je buurt zou komen.
Oh wacht, dat krijg je zelf al voor elkaar.
quote:Op maandag 20 januari 2025 03:53 schreef Sally het volgende:
Laat ik dan stellen dat ik mijzelf wel "gekscherend" Curvylicious zou noemen.
<knip dan maar>
Dus wel en jij bent de enige die het niet ziet.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:59 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha. Komop zeg. zo erg is het niet
Waarom dacht je dat ik dat deed..................................quote:Op maandag 20 januari 2025 03:58 schreef kree het volgende:
[..]
sjah het is ook een sorry wel omdat ik niet wist he?
dat is het, maar je laat het soort van in open.
Ik zei niet hou je bek, ik sprak je aan op een term die je gebruikte.quote:en ik trek eigenlijk dingen niet zo goed van hou maar je bek en is het goed.
Je Sorry was al geaccepteerd.quote:Maar ok. ik snap het nu, kunnen we zeggen het is uitgesproken dan nu?
Geen enkele man is het eens met jou.quote:Op maandag 20 januari 2025 04:01 schreef kree het volgende:
tussen mannen was dit al opgelost geweest. maar ok als jullie moeilijk willen doen prima?
Ik heb het vermoeden dat deze opmerkingen het er niet beter op makenquote:Op maandag 20 januari 2025 04:02 schreef kree het volgende:
vrouwen gezeik dit. sorry hoor drama om het drama maken.
wmb is het al opgelost./.
@Harrie had hem op z’n bek geslagenquote:Op maandag 20 januari 2025 04:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen enkele man is het eens met jou.
Euhm dat durf ik te betwijfelen. of ze het ook zeggen vraag 2 eigenlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 04:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen enkele man is het eens met jou.
+10.quote:Op maandag 20 januari 2025 04:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat deze opmerkingen het er niet beter op maken
wss niet, maar het is wel drama om niksquote:Op maandag 20 januari 2025 04:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat deze opmerkingen het er niet beter op maken
trusten schatjes!quote:Op maandag 20 januari 2025 04:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Bij kapoentje en Jeroentje liggen. Slaaplekker allen.
Speciaalvoor @:user_name
JIJ vindt het niks, dat is wat anders dan dat het ook daadwerkelijk niks isquote:Op maandag 20 januari 2025 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
wss niet, maar het is wel drama om niks
Vooral ook het vorige topic laatste staartjequote:Op maandag 20 januari 2025 04:05 schreef _UserName_ het volgende:
Even teruggelezen als man zijnde, ik schaar mij achter de dames
lol zal onthouden.quote:Op maandag 20 januari 2025 04:05 schreef _UserName_ het volgende:
Dat heb ik niet eens gelezen nog.. geloof dat ik de kern wel hebquote:Op maandag 20 januari 2025 04:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Vooral ook het vorige topic laatste staartje
#waarheidalseenquote:Op maandag 20 januari 2025 04:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
JIJ vindt het niks, dat is wat anders dan dat het ook daadwerkelijk niks is
Deze man weetquote:Op maandag 20 januari 2025 04:05 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga nog dromen.., hopelijk leukquote:Op maandag 20 januari 2025 04:07 schreef _UserName_ het volgende:
Koffie. Ik heb leuk gedroomd vannacht
quote:Op maandag 20 januari 2025 04:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hopelijk je mooiste dromenIedereen verdient dat
Maak mijn droom af! Ik was op een 3 daagse kamp en ging tussedoor naar huis om kleding te wassen. Er was veel lekker eten zoals arretjescake ijs. Maar de trein waarmee ik naar huis ging, ging staken wegens onderhandelingen dus ben ik met het vliegtuig naar huis gegaan. Mijn vrouw wist niet dat ik thuis kwam want mijn telefoo was leeg en toen zij uit de douche kwam, za ze mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |