Ja maar jij kent me nog van die ene zwoele zomernacht in 1998 op de Heer Bokelweg.quote:
Waarom blijf je erop doorgaan?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
lol wtf? waarom trek je je dit zo aan, het was maar geintje.
jemig zeg. tuurlijk maakt mij dat neit uit.
daar zit toch zadkine en GLR?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar jij kent me nog van die ene zwoele zomernacht in 1998 op de Heer Bokelweg.
Niet.quote:
ik noemde het in het algemeen. en nog voor de grap, jij trekt je dit aan, tja weet ik veel. voor zelfde geld was je zo slank als weet ik niet weet wat.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom blijf je erop doorgaan?
Waarom vind je het een manier van zelfspot, als jij een vrouw fatty noemt (ook al maakt het voor jou niet uit dat ze dat is)??
Even wegblijven als Sally en ik aan het praten zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 03:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar jij kent me nog van die ene zwoele zomernacht in 1998 op de Heer Bokelweg.
Klopt.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar zit toch zadkine en GLR?
Oh ja?!?!quote:Op maandag 20 januari 2025 03:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik noemde het in het algemeen. en nog voor de grap, jij trekt je dit aan, tja weet ik veel. voor zelfde geld was je zo slank als weet ik niet weet wat.
Denk dáár dan maar eens over na.quote:???
heb er niet eens over nagedacht....
Wat nou, niet WILLEN horen?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:51 schreef kree het volgende:
[..]
omdat er niet gezegd wordt wat jullie willen horen?
nou wake up, ik zeg gewoon wat ik denk. en sowieso was dit zonder bedoelingen of gericht.
tja waarom trekken jullie je dat zo aan?
ik kan echt 1000x dingen opnoemen die ik me aantrok nl in het verleden hier en nog over mijzelf. jemig zeg doe niet zo moeilijk.
net zoiets als wat mij genoemd werd enzo?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat nou, niet WILLEN horen?
Het was imo ronduit een belediging.
Je vat het echt niet he?quote:
nou dat weet ik niet? dat maaktje je zelf duidelijk?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Je vat het echt niet he?
Hoe in elk geval ík mijn aangesproken voelde...
quote:Op maandag 20 januari 2025 03:55 schreef Sally het volgende:
De reden echter dat ik KILO's aankwam nadat ik een turnfiguurtje had toen ik ging studeren, was dat ik bepaalde medicatie moest gaan gebruiken.
Wrange was, die ik eigenlijk nooit nodig had gehad
nouja dat weet ik dus niet? als je dat gelijk had gezegd had ik het gesnapt?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:55 schreef Sally het volgende:
De reden echter dat ik KILO's aankwam nadat ik een turnfiguurtje had toen ik ging studeren, was dat ik bepaalde medicatie moest gaan gebruiken.
Wrange was, die ik eigenlijk nooit nodig had gehad
Ik zei al: laat het maar bij de Sorry.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet? dat maaktje je zelf duidelijk?
en dan nog hoe erg is dat? het maakt mij niet uit, echt jullie kunnen niet tegen een geintje enzo.
en ik moet het wel vaak wel pikken, je weet wat er allemaal tegen mij gezegd is?
mss daarom denk ik is ok. maar zoals gezegd ik wil niet zijn als de rest. dus vandaar zei ik sorry nog, en dat heb ik van alles tegen mij nooit zo gehad hier.
Oh, dat kon je niet halen uit mijn als door een wesp gestoken reactie in het vorige topic?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat weet ik dus niet? als je dat gelijk had gezegd had ik het gesnapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |