Terechtquote:Op maandag 20 januari 2025 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Ze moeten blijkbaar langer opblijven van de FEBO
Peter zal wel meeluisteren, jammer dat hij nog zo stil isquote:Op maandag 20 januari 2025 00:33 schreef Flory- het volgende:
Het is wel gezellig in de woonkamer nu![]()
Elza, Wicky, Mattheüs, Keanu verder nog?
Haha inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2025 00:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Peter zal wel meeluisteren, jammer dat hij nog zo stil is
Jawel, op stream 1quote:Op maandag 20 januari 2025 00:36 schreef Flory- het volgende:
Nog steeds geen beeld van de woonkamer?
Andere kanaal?quote:Op maandag 20 januari 2025 00:36 schreef Flory- het volgende:
stream 1 gewoon hele tijd alquote:Op maandag 20 januari 2025 00:36 schreef Flory- het volgende:
Eerst hoorde je ze alleen op stream 2, met beeld vd bedden in de suite.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Andere kanaal?
Ik zit heel de tijd al te kijken naar die 4.
sorryquote:
Das voor de mensen die die hoofden niet meer kunnen aanzienquote:Op maandag 20 januari 2025 00:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Eerst hoorde je ze alleen op stream 2, met beeld vd bedden in de suite.
Ik lig al in bed inmiddels , dus maar 1 streamquote:Op maandag 20 januari 2025 00:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sorry![]()
ik ben gelijk geschakeld toen het beeld op slaapkamer ging
quote:Op maandag 20 januari 2025 00:41 schreef Schakeltopia het volgende:
valide excuus
daar zou ik ook van weg schakelen
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 20 januari 2025 00:49 schreef chufi het volgende:
Morgenvroeg de nieuwe gasten? Mag het na 12 uur?
Maar meer dan BBNLBE vermoed ikquote:Op maandag 20 januari 2025 00:53 schreef spapaars het volgende:
Al die BB's kijken toch veel af van elkaar.
BB Malta vandaag gestart, en, ze hebben minder bedden dan er bewoners zijn.
Huubje vliegt wat rond ....quote:Op maandag 20 januari 2025 00:53 schreef spapaars het volgende:
Al die BB's kijken toch veel af van elkaar.
BB Malta vandaag gestart, en, ze hebben minder bedden dan er bewoners zijn.
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beide momenten, niet helemaal compleet helaas .....![]()
Elsa heeft geen kip - 19 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruzie Elsa en Keanu - 19 januari 2025.Het kip filmpje geeft meteen in begin al veel duidelijkheid. Elsa zit op de bank, Niels is met eten bezig, Elsa ziet veel mensen binnenkomen voor het eten, en zegt terwijl ze opstaat ''this is my spot'' (hoekje van de bank) Loopt snel naar de keuken, pakt een bord, en pikt hoekje van de bank weer in. Niels zegt later, ik was nog bezig met de borden (verklaard waarom ze geen kip had) Omdat mevrouw het 1e bord wilde hebben anders was ze ''haar spot'' kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Bij Jockari ook. Wasmachine eet sokken.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Het verdwijnen van sokken is een wereld probleem. Overal verdwijnen de sokken altijd.
Lekker bordje Slobquote:Op maandag 20 januari 2025 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Dat geluid van die slob ieuwww... haha
Ik heb hetzelfde. Vind hem vreselijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Om de een of andere vage reden vind ik die Jeffrey geen prettig persoon... dat gezicht kweetnie....
Ik heb dat niet zo snel... maar dat hoofd staat me niet gewoon niet aan.. heel maf, dat is echt niks voor mij hoor.. ik ken die goser niet eens..quote:Op maandag 20 januari 2025 09:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Vind hem vreselijk.
Die komen dan terug als tupperwate dekseltjesquote:Op maandag 20 januari 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Het verdwijnen van sokken is een wereld probleem. Overal verdwijnen de sokken altijd.
Sharice (Nele)quote:Op maandag 20 januari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Niels heeft nu 2 bedden.
Die 2 persoon in de suite en een 1 persoons bij de groep
![]()
Oh het zijn er 5
wie nog meer?
De Jeffrey vóórdat Jolien in huis kwam vond ik nog wel leuk.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Om de een of andere vage reden vind ik die Jeffrey geen prettig persoon... dat gezicht kweetnie....
Ja volgens mij welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |