Bij Jockari ook. Wasmachine eet sokken.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Het verdwijnen van sokken is een wereld probleem. Overal verdwijnen de sokken altijd.
Lekker bordje Slobquote:Op maandag 20 januari 2025 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Dat geluid van die slob ieuwww... haha
Ik heb hetzelfde. Vind hem vreselijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Om de een of andere vage reden vind ik die Jeffrey geen prettig persoon... dat gezicht kweetnie....
Ik heb dat niet zo snel... maar dat hoofd staat me niet gewoon niet aan.. heel maf, dat is echt niks voor mij hoor.. ik ken die goser niet eens..quote:Op maandag 20 januari 2025 09:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Vind hem vreselijk.
Die komen dan terug als tupperwate dekseltjesquote:Op maandag 20 januari 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Het verdwijnen van sokken is een wereld probleem. Overal verdwijnen de sokken altijd.
Sharice (Nele)quote:Op maandag 20 januari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Niels heeft nu 2 bedden.
Die 2 persoon in de suite en een 1 persoons bij de groep
![]()
Oh het zijn er 5
wie nog meer?
De Jeffrey vóórdat Jolien in huis kwam vond ik nog wel leuk.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Om de een of andere vage reden vind ik die Jeffrey geen prettig persoon... dat gezicht kweetnie....
Ja volgens mij welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |