SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mij?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best wel, dan moet ik dan maar bolken vanavond![]()
![]()
kan ook, zijn wel meer mensen die dat doen om invulling aan hun leven te gevenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best wel, dan moet ik dan maar bolken vanavond![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:05 schreef Lovely het volgende:
Geef die tip ook even dan, anders kan ik vanavond niet slapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Of omdat ze niet kunnen slapenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan ook, zijn wel meer mensen die dat doen om invulling aan hun leven te geven![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vooruit dan. Zie je messengerquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ik zit in de bios
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:25 schreef Harrie het volgende:
spare-ribs nog een keer ingesmeert en dan komt het ergste van allesGoddelijk lekker bereiden boven smeulend houtskool en dan smaakvol verorberen?
![]()
![]()
dat proeven is altijd afzien manquote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]Goddelijk lekker bereiden boven smeulend houtskool en dan smaakvol verorberen?
![]()
![]()
Ik had ooit een viesdik bolk gemaakt met Fat Bastard, maar die was niet zo mooi gelukt. Misschien ooit weer een nieuwe maken.![]()
Lekker bloodyquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hey schatje, wil je mijn sterretje eens zien?"
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar goed, jullie zijn dus een item samen?![]()
![]()
![]()
Nog nieuw 19 jarig talent gespot?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maar nu snap je waarom in zo'n fan ben The HubUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maar nu snap je waarom in zo'n fan ben The Hub![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog nieuw 19 jarig talent gespot?![]()
![]()
![]()
Dat zal wel mee vallen :pquote:Op zondag 19 januari 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]M'n ouderdom gaat er gelijk van steigeren!
![]()
niet recentelijk neequote:Op zondag 19 januari 2025 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog nieuw 19 jarig talent gespot?bij ons op school zijn ze wat jonger
of ouder
![]()
![]()
Het was echt slechtquote:ga hem gewoon nog een keer maken maar dan met betere spareribs
Was er al bang voor voordat ik ze er op gooide maar dit was echt zwaar kut gewoon.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het was echt slechtga hem gewoon nog een keer maken maar dan met betere spareribs
Was er al bang voor voordat ik ze er op gooide maar dit was echt zwaar kut gewoon.Owwww balen!
Ja het verschilt van keer tot keer.
Heb ook erg taaie gehad soms.![]()
Sow, ik krijg net een bericht in Windows, waarvan de TL;DR versie zo ongeveer is: "Uw pc wordt niet langer meer gratis ondersteund voor Windows 10, bedankt voor uw loyaliteit. Zet uw bestanden over naar een nieuwere computer die we nog wel ondersteunen."![]()
Ook gehadquote:Op zondag 19 januari 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
Sow, ik krijg net een bericht in Windows, waarvan de TL;DR versie zo ongeveer is: "Uw pc wordt niet langer meer gratis ondersteund voor Windows 10, bedankt voor uw loyaliteit. Zet uw bestanden over naar een nieuwere computer die we nog wel ondersteunen."![]()
![]()
taai niet maar een deel leek nog rauw anders stuk bijna verbrand en verhouding bot/vlees was beneden alle peil dus deze gaan we nooit meer kopen nie en de rest van wat ze daar verkopen ook nooit meer niequote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]Owwww balen!
Ja het verschilt van keer tot keer.
Heb ook erg taaie gehad soms.![]()
![]()
Nee man, je kunt al heel lang gratis naar die kansloze kut versie windows 11 en dat wil je niet maar okequote:Op zondag 19 januari 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
Hoe oud is je pc dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
Sow, ik krijg net een bericht in Windows, waarvan de TL;DR versie zo ongeveer is: "Uw pc wordt niet langer meer gratis ondersteund voor Windows 10, bedankt voor uw loyaliteit. Zet uw bestanden over naar een nieuwere computer die we nog wel ondersteunen."Uw ADH vitamine Worst
Gelukkig heeft mijn wc geen ondersteuning van Microsoft nodigUw ADH vitamine Worst
Op werk laptop ben ik al over, prive laptop moet ooit een keer gebeurenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
ze gaan gewoon kappen met windows 10 hoe nieuw je pc ook isUw ADH vitamine Worst
ik heb op het werk gezegd dat ik geen windows 11 ondersteun dus ik ga niet over ik wacht wel op windows 12quote:Op zondag 19 januari 2025 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op werk laptop ben ik al over, prive laptop moet ooit een keer gebeuren![]()
Werkt allemaal primaquote:Op zondag 19 januari 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk ook geen probleem mee![]()
Er is niks mis met windows 11 maar het is wel een beetje de Vista onder de windows versiesquote:
Beetje hetzelfde als met windows 98 waar de de SE van moesten maken
en windows 8 waar de 8.1 versie van kwam
Ten opzichte van windows 10 niks nieuws alleen een hoop meer kansloze dingen waar niemand op zit te wachten en waardoor het beheren er van nog kutter is geworden en waardoor allemaal vage problemen zich voordoen die nooit opgelost worden maar door herinstallaties en drivers opnieuw installeren enzo wel weer werkend te krijgen zijn.
Het is gewoon een versie die ik nooit ga gebruiken![]()
Neequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hmmz.. dat klinkt niet best. Gelukkig ben ik zelf nog niet tegen problemen aangelopenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Er is niks mis met windows 11 maar het is wel een beetje de Vista onder de windows versies
Beetje hetzelfde als met windows 98 waar de de SE van moesten maken
en windows 8 waar de 8.1 versie van kwam
Ten opzichte van windows 10 niks nieuws alleen een hoop meer kansloze dingen waar niemand op zit te wachten en waardoor het beheren er van nog kutter is geworden en waardoor allemaal vage problemen zich voordoen die nooit opgelost worden maar door herinstallaties en drivers opnieuw installeren enzo wel weer werkend te krijgen zijn.
Het is gewoon een versie die ik nooit ga gebruiken![]()
Koud heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Heb zelf jaren lang met Vista gewerkt en ik had echt nooit problemenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmmz.. dat klinkt niet best. Gelukkig ben ik zelf nog niet tegen problemen aangelopen
kwam het bij de klanten waar ik kwam nooit tegen en hoorde alleen mijn collega's klagen
pas later toen ik met server 2008 allemaal vage shit tegen kwam zag ik het verband.
Als je het eenmaal ziet....
Als je geluk hebt en geen aanpassingen doet aan je systeem dus nergens tegen aan loopt dat is er ook echt niks aan de hand. Als je toevallig met hardware te maken krijgt waarvan de driver net niet 100% is dan begint de hell en iedereen mag van mij doen wat ze willen en ik wens ze alle liefde maar windows 11 en ik gaan nooit een stel worden zeg maar![]()
![]()
Dan is het maar te hopen dat Windows 12 niet dezelfde issues heeft. Heb er nog weinig van gehoord of gelezen, dus heb geen idee.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb zelf jaren lang met Vista gewerkt en ik had echt nooit problemen
kwam het bij de klanten waar ik kwam nooit tegen en hoorde alleen mijn collega's klagen
pas later toen ik met server 2008 allemaal vage shit tegen kwam zag ik het verband.
Als je het eenmaal ziet....
Als je geluk hebt en geen aanpassingen doet aan je systeem dus nergens tegen aan loopt dat is er ook echt niks aan de hand. Als je toevallig met hardware te maken krijgt waarvan de driver net niet 100% is dan begint de hell en iedereen mag van mij doen wat ze willen en ik wens ze alle liefde maar windows 11 en ik gaan nooit een stel worden zeg maar![]()
ik heb er ook nog niks over gezien of gehoord, ik bljif nog wel ff bij windows 10quote:Op zondag 19 januari 2025 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat Windows 12 niet dezelfde issues heeft. Heb er nog weinig van gehoord of gelezen, dus heb geen idee.![]()
Tot hoe lang loopt de ondersteuning nog voor 10?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb er ook nog niks over gezien of gehoord, ik bljif nog wel ff bij windows 10![]()
Ow m'n pc is nieuw zat, m'n oude is gecrasht en is al weggetyft.
Het is de laptop waar Mini-ToT mee werkt.![]()
![]()
Oh iets minder spannend dusquote:Op zondag 19 januari 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
Ow m'n pc is nieuw zat, m'n oude is gecrasht en is al weggetyft.
Het is de laptop waar Mini-ToT mee werkt.![]()
![]()
Klopt.quote:
Die crash van die vorige pc vond ik wel ernstig kut, maar het was beestje was qua leeftijd al zo'n beetje stemgerechtigd.![]()
Daar heb je een puntquote:Op zondag 19 januari 2025 20:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij kent Mini-ToT niet dat is mij wel duidelijk![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij kent Mini-ToT niet dat is mij wel duidelijk![]()
![]()
![]()
Tenzij je op tijd gebolkt wordt.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat heb ik bijna in al mijn posts wel![]()
![]()
Een punt he, geen pintquote:Op zondag 19 januari 2025 20:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat heb ik bijna in al mijn posts wel![]()
![]()
![]()
Vaak op de iquote:Op zondag 19 januari 2025 21:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
in bijna al mijn posts zit wel een punt![]()
![]()
Punt punt punt punt punt punt hagedis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jahquote:Op zondag 19 januari 2025 21:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bijna bedje tijd
Maar heb je iedereen gejaagd?![]()
![]()
Ik ga verwarming in de badkamer even aangooien, lakens op het bed gooien, brievenbus leeg roven, douchen en in een fris bed liggenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
welterustenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga verwarming in de badkamer even aangooien, lakens op het bed gooien, brievenbus leeg roven, douchen en in een fris bed liggen![]()
Sounds like a planquote:Op zondag 19 januari 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga verwarming in de badkamer even aangooien, lakens op het bed gooien, brievenbus leeg roven, douchen en in een fris bed liggen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2803 / +74 / +152 / 9826 / 10454
2. Harrie / 1033 / +12 / +35 / 2615 / 2953
3. _UserName_ / 926 / +140 / +47 / 1265 / 1552
4. Dr.Mikey / 506 / +3 / +16 / 966 / 1201
5. KillemWieft / 444 / +5 / +31 / 709 / 924
6. drakin / 379 / +5 / +14 / 1328 / 1545
7. ToT / 313 / +1 / +14 / 3310 / 3525
8. mascara-klodder / 275 / +43 / +17 / 1457 / 1678
9. kree / 260 / +2 / +57 / 1978 / 2175
10. Lovely / 260 / +2 / +21 / 2320 / 2589
11. hemarookworst / 238 / +6 / +13 / 1150 / 1317
12. sinterklaaskapoentje / 231 / +1 / +0 / 2029 / 2267
13. HappyCharly / 208 / +14 / +8 / 1630 / 1799
14. AardappelSchotel / 198 / +1 / +0 / 1592 / 1790
15. MizzezAmy / 179 / +0 / +9 / 2238 / 2454
16. gebrokenglas / 145 / +11 / +8 / 1523 / 1685
17. roos94 / 144 / +0 / +0 / 420 / 500
18. sp3c / 140 / +0 / +15 / 922 / 1018
19. maily / 135 / +6 / +0 / 1632 / 1785
20. loveyoulongtime / 112 / +34 / +0 / 1081 / 1159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Straks, maar morgen poetsen, boodschappen doen en een ommetje makenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Druk druk drukquote:Op zondag 19 januari 2025 21:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Straks, maar morgen poetsen, boodschappen doen en een ommetje maken![]()
Blij weer thuis te zijn, moest het verplichte Kasteelstad in licht meelopen met wat lui.... Godver wat is het koud buiten.
En hoi
Lach met een schone bips![]()
Hier buiten is de BBQ nog heerlijk heet en verder is het verschikkelijk koud en Hoiquote:Op zondag 19 januari 2025 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Blij weer thuis te zijn, moest het verplichte Kasteelstad in licht meelopen met wat lui.... Godver wat is het koud buiten.
En hoi![]()
![]()
BBQquote:Op zondag 19 januari 2025 21:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier buiten is de BBQ nog heerlijk heet en verder is het verschikkelijk koud en Hoi
Hey kouwe makkerquote:Op zondag 19 januari 2025 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
En hoi![]()
![]()
Nee joh, hoort er gewoon bijquote:Op zondag 19 januari 2025 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met dit weer naar buiten gaanDom dom dom....
![]()
Ik heb het ook gedaanquote:Op zondag 19 januari 2025 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met dit weer naar buiten gaanDom dom dom....
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We doen allemaal wel domme dingen, en je denkt je leert ervan maar![]()
![]()
Dat had ik dus wederom met Glühwein vanavond... Niet te naggelen die shit. Ieder jaar zelfde liedje.quote:Lach met een schone bips![]()
Dat spul moet je ook gewoon aan @MizzezAmy gevenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat had ik dus wederom met Glühwein vanavond... Niet te naggelen die shit. Ieder jaar zelfde liedje.![]()
![]()
Sommige mensen slikken allesquote:Op zondag 19 januari 2025 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat spul moet je ook gewoon aan @:MizzezAmy geven
Iemand moet het doenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sommige mensen slikken alles![]()
Ja en dat op de zondagavond. Beste is er wel vanaf hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ware woorden maat, ware woorden![]()
![]()
Hier ook wel, denk toch nog ff de kou trotseren en mand hout uit houthok halen voor in de kachel en ff nog netflix ofzo.... Mooi geweest, morgen weer lekker werkenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dat op de zondagavond. Beste is er wel vanaf hoor
Nou maak er nog een mooie avond van danquote:Op zondag 19 januari 2025 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier ook wel, denk toch nog ff de kou trotseren en mand hout uit houthok halen voor in de kachel en ff nog netflix ofzo.... Mooi geweest, morgen weer lekker werkenIk duik zo het nestje in
![]()
![]()
Truste ouwe, ik taai iig ook van internet af nu. Snrukzequote:Op zondag 19 januari 2025 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou maak er nog een mooie avond van danIk duik zo het nestje in
Thx, tot laterzquote:Op zondag 19 januari 2025 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Truste ouwe, ik taai iig ook van internet af nu. Snrukze![]()
![]()
Dat het snel weer wat warmer mag wordenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gluhwein beste wijn!quote:Op zondag 19 januari 2025 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat spul moet je ook gewoon aan @:MizzezAmy geven
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sommige mensen slikken alles![]()
Niet alles hoor!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee, dat geldt niet altijd.quote:
Ik hou bv niet zo van melk en wel van cola
Verwarrend allemaal hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 22:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat geldt niet altijd.
Ik hou bv niet zo van melk en wel van cola![]()
![]()
Ik ben niet lactoseintolerant!quote:
Volgens mij heb ik helemaal geen intoleranties
Zelfs geen intolerantie voor mensen met een zeer zware debiel en schreeuwlelijk aandoening?quote:Op zondag 19 januari 2025 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben niet lactoseintolerant!
Volgens mij heb ik helemaal geen intoleranties![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, dan zet ik mn negeerknop gewoon omquote:Op zondag 19 januari 2025 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs geen intolerantie voor mensen met een zeer zware debiel en schreeuwlelijk aandoening?
Ahah, ik wist wel dat jij een slimme voorbereide meid was die altijd de 'stop met janken sloophamer' op zak hebt om irritante mensen een high five mee te geven in hun gezichtquote:Op zondag 19 januari 2025 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan zet ik mn negeerknop gewoon om
JustineK niet hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, straks alle vrouwen boos op me![]()
![]()
Heb ik vaker last vanquote:Op zondag 19 januari 2025 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan zet ik mn negeerknop gewoon om![]()
![]()
Enige waar ik allergisch voor ben is een stof die in zwaardere antibiotica zit, dus als ik een heftige infectie krijg ben ik Fucked
Oh ja, ik ben ook allergisch voor 3 soorten antibiotica. Ik bedoelde gewoon voedsel eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2025 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
Enige waar ik allergisch voor ben is een stof die in zwaardere antibiotica zit, dus als ik een heftige infectie krijg ben ik Fucked
heb er ook ooit heel slecht op gereageerd in het ziekenhuis maar die zooi die kwamen ze 3x per dag gewoon door dat infuus janken dus ik denk dat ze me eigenlijk gewoon stil wilden krijgenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben ook allergisch voor 3 soorten antibiotica. Ik bedoelde gewoon voedsel eigenlijk![]()
Ik 0!quote:Op zondag 19 januari 2025 22:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zo'n knop![]()
Ik heb gewoon 3 dingen in mijn negeerlijst
Gaan mensen bij jou ook nog weer van de negeerlijst af?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat had ik doorquote:Op zondag 19 januari 2025 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben ook allergisch voor 3 soorten antibiotica. Ik bedoelde gewoon voedsel eigenlijk![]()
Qua voedsel ben ik tot nu toe niks tegen gekomen waar ik niet tegen kan.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, soms ga ik wel wat raar doen van alcoholquote:Op zondag 19 januari 2025 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had ik door![]()
Qua voedsel ben ik tot nu toe niks tegen gekomen waar ik niet tegen kan.
Raar is het nieuwe normaal, diegene om je heen die dan nuchter zijn, zijn juist de vreemde eendenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms ga ik wel wat raar doen van alcohol
Soury 100% zeker nietquote:Op zondag 19 januari 2025 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik 0!
Gaan mensen bij jou ook nog weer van de negeerlijst af?
Drakin denk ik ook niet, wij leven op een totaal verschillende golflengte dus daar mis ik niks aan
Het liefje van de Sint dat zou zomaar kunnen, die heb ik op negeer gezet om te voorkomen dat het van kwaad tot erger werd. Denk dat het echt een heel leuk mens is maar die heeft dingen gezegd die ik van mijn eigen kind niet eens zou accepteren dus dat zit nog![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Raar is het nieuwe normaal, diegene om je heen die dan nuchter zijn, zijn juist de vreemde eenden
Maar niets mis met vreemde eenden natuurlijk!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ahhh...quote:Op zondag 19 januari 2025 22:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Soury 100% zeker niet
Drakin denk ik ook niet, wij leven op een totaal verschillende golflengte dus daar mis ik niks aan
Het liefje van de Sint dat zou zomaar kunnen, die heb ik op negeer gezet om te voorkomen dat het van kwaad tot erger werd. Denk dat het echt een heel leuk mens is maar die heeft dingen gezegd die ik van mijn eigen kind niet eens zou accepteren dus dat zit nog![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar niets mis met vreemde eenden natuurlijk!![]()
![]()
Hmm ik bedoelde eigenlijk meer in het algemeen, of je je mening over iemand nog wel eens wil herzienquote:Op zondag 19 januari 2025 22:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Soury 100% zeker niet
Het liefje van de Sint dat zou zomaar kunnen, die heb ik op negeer gezet om te voorkomen dat het van kwaad tot erger werd. Denk dat het echt een heel leuk mens is maar die heeft dingen gezegd die ik van mijn eigen kind niet eens zou accepteren dus dat zit nogCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Raar is vaak wel interessanterquote:Op zondag 19 januari 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar niets mis met vreemde eenden natuurlijk!
Ja hoor zeker wel, ik ben niet zo bekrompel als ik soms klinkquote:Op zondag 19 januari 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik bedoelde eigenlijk meer in het algemeen, of je je mening over iemand nog wel eens wil herzien
eenmaal over de rand is bij mij trouwens wel echt over de rand dan is het klaar![]()
![]()
#metoo of is dat alweer de verkeerde hastagquote:
altijd +1quote:Op zondag 19 januari 2025 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#metoo of is dat alweer de verkeerde hastag![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Morgen niet warmer als 0 de hele dag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ligt aan welke locatiequote:
Durf te wedden dat het morgen bij ons op kantoor een stuk warmer gaat worden dan de gezonde 20/21 graden![]()
Lekker warm aankleden en flink hard doorlopen, krijg je het vanzelf warm!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
of gewoon harder lopen kan ookquote:Op zondag 19 januari 2025 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker warm aankleden en flink hard doorlopen, krijg je het vanzelf warm!![]()
of gewoon lopen kan ookDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BrrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had nog krielaardappeltjes en salade na de film
na een paar happen mikte ik de warme krielaardappeltjes in de salade
Nog geen saladetijd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goffer pc doet weer stomDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is de wachtwoordmanager die me overal steeds uitlogtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
lekker manquote:Op zondag 19 januari 2025 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
Handig, zomaar ff twee uurtjes ingedut![]()
![]()
Maar niet echt handig als je ritme al verneukt is en je morgen moet werkenquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
grr alles handmatig dan maarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
bolk die draak
kwartet
Nee daar kan ik over meepraten, mijn ritme is al tijden compleet verneukt denk dat het nooit meer goed komt dus gewoon het beste van maken
Anders een nachtje doorhalen dan morgen op tijd naar bed dan ben je weer redelijk in sync![]()
![]()
3Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
2Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
1Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: