Om een of andere reden denkt Maga dat Trump de volledige controle heeft over de oorlog in Oekraïne.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze discussie kunnen we beter hier voortzetten.
Dus:
Hoezo zou Zelensky een functie elders krijgen? Van wie? Hoe?
Nou ja, niet te serieus nemen die post svp; we zaten daar met z'n allen te dollen. Maar goed wat ik begrijp wil Trump gewoon de geldkraan dichtdraaien richting Oekraine en moet de zaak daar worden afgekaart. Daarnaast vernam ik dat Trump Zelensky niet helemaal serieus neemt. Onder die omstandigheden zou je als Zelensky beter een functie elders kunnen zoeken, want zijn komende succesagenda ziet er niet goed uit dus.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:20 schreef xpompompomx het volgende:
Deze discussie kunnen we beter hier voortzetten.
Dus:
Hoezo zou Zelensky een functie elders krijgen? Van wie? Hoe?
Ja, Zelensky heeft meer ballen dan de verkrachtende broekpoeper. En dat steekt.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou ja, niet te serieus nemen die post svp; we zaten daar met z'n allen te dollen. Maar goed wat ik begrijp wil Trump gewoon de geldkraan dichtdraaien richting Oekraine en moet de zaak daar worden afgekaart. Daarnaast vernam ik dat Trump Zelensky niet helemaal serieus neemt. Onder die omstandigheden zou je als Zelensky beter een functie elders kunnen zoeken, want zijn komende succesagenda ziet er niet goed uit dus.
En nu hou ik er over op, want ik heb niet zo veel met dit topic hier.
Maar nu doe je de aanname dat Zelensky volledig afhankelijk is van Trump.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou ja, niet te serieus nemen die post svp; we zaten daar met z'n allen te dollen. Maar goed wat ik begrijp wil Trump gewoon de geldkraan dichtdraaien richting Oekraine en moet de zaak daar worden afgekaart. Daarnaast vernam ik dat Trump Zelensky niet helemaal serieus neemt. Onder die omstandigheden zou je als Zelensky beter een functie elders kunnen zoeken, want zijn komende succesagenda ziet er niet goed uit dus.
En nu hou ik er over op, want ik heb niet zo veel met dit topic hier.
Ja, je kan het altijd postitief bekijken.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Opinie van Koos Colijn.
https://www.nu.nl/spannin(...)-oekraine.html#nujij
Als je het zo bekijkt heeft Biden het goed gedaan.
Haha jawel.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar nu doe je de aanname dat Zelensky volledig afhankelijk is van Trump.
En dat is bij lange na niet zo.
Dan moet Putin eerst zijn troepen terugtrekken.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:47 schreef xzaz het volgende:
Zal ook wel eens tijd worden voor verkiezingen in Oekraïne
Dan moet Poetin eerst opdonderen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:47 schreef xzaz het volgende:
Ja je kan hoog en laag springen maar Oekraïne is dat land gewoon kwijt.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:50 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dan moet Poetin eerst opdonderen.
NAVO en EU niet uit elkaar kunnen houdenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:54 schreef xzaz het volgende:
Nadeel daarvan is is dat ze niet in de eu kunnen.
Waarom?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:47 schreef xzaz het volgende:
Niet echt verbazend, gezien de argumentatie.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
NAVO en EU niet uit elkaar kunnen houden
Ja maar Oekraïne is hier al sinds het begin van de oorlog de redenatie... Nee daar kom je verder mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet echt verbazend, gezien de argumentatie.
Die opmerking raakt kant noch wal.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja maar Oekraïne is hier al sinds het begin van de oorlog de redenatie... Nee daar kom je verder mee.
Ik voel je pijnquote:Op maandag 20 januari 2025 08:49 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
De "defensie expert" die in geen dag van zijn leven bij defensie heeft gewerkt.
Volgens mij loopt zijn termijn gewoon nog volgens normale omstandigheden tot 2024. en hoe wil je verkiezingen houden als hele steden kapot gebombadeerd zijn en mensen niet eens kunnen stemmen?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:47 schreef xzaz het volgende:
Het begint bij de Russen te dagen dat het misschien toch niet zo makkelijk is......quote:Russian propaganda TV acknowledges that Ukrainian defense isn't 'falling apart' like they expected.
"Still, no matter how much they tell us that the Ukrainian defense is about to collapse, for some reason, it does not collapse or crumble in any way."
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lg66cjzos22g
Als dat op een propaganda kanaal verschijnt dan heeft dat een bedoeling. Wellicht de geesten rijp maken voor een wapenstilstand, dus het narratief aan de Russische bevolking dat de oorlog voor Rusland een eitje is verminderen?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het begint bij de Russen te dagen dat het misschien toch niet zo makkelijk is......
Je bedoelt dat ze zich moeten voorbereiden op het verlies van Koersk?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als dat op een propaganda kanaal verschijnt dan heeft dat een bedoeling. Wellicht de geesten rijp maken voor een wapenstilstand, dus het narratief aan de Russische bevolking dat de oorlog voor Rusland een eitje is verminderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |