SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 19-01-2025 11:18:03 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, totdat je op werk niet meer mag FOK!kenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Is dit een dreigement?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, totdat de toegang tot fok op werk geblokkeerd wordt in de firewall
Kun je niet meer bolken, pardon FOK!ken.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:
Ik kon het niet laten
Komt door Jussie, die beweert altijd dat ik te traag benCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jij zelf ook hequote:Op zondag 19 januari 2025 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten
Komt door Jussie, die beweert altijd dat ik te traag ben![]()
![]()
Ja, want dan kan ik nog eens onverwacht uit de hoek komen.quote:
En beetje zoals Arie vanachter het gordijn vandaag springt
En ik hoopte dat @sp3c er een spectaculaire TT van kon maken
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, want dan kan ik nog eens onverwacht uit de hoek komen.
En beetje zoals Arie vanachter het gordijn vandaag springt![]()
![]()
Nee, alleen spelfouten mogen aangepast wordenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
En ik hoopte dat @:sp3c er een spectaculaire TT van kon maken![]()
![]()
Zie ik het dit keer door de vingersquote:Op zondag 19 januari 2025 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten
Komt door Jussie, die beweert altijd dat ik te traag ben
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of het uitstellen daarvanquote:Op zondag 19 januari 2025 11:12 schreef Lovely het volgende:
sp3c is dingen doen, die mag je niet storen![]()
![]()
Ik kom ergens achter, als je boven in links met je pijltje op je naam gaat zie je wanneer je voor laatst online was"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heeft online status verborgenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:17 schreef Lovely het volgende:
Ik kom ergens achter, als je boven in links met je pijltje op je naam gaat zie je wanneer je voor laatst online was![]()
Ja op mijn profiel, maar niet bovenin waar je naam staatquote:
Nee hoor, sp3c hanteert zn eigen regels. Heb jij gisteren die 200 pagina's niet gelezen?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, alleen spelfouten mogen aangepast wordenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja 2 x van voor naar achter, maar daar zeker overheen gelezenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, sp3c hanteert zn eigen regels. Heb jij gisteren die 200 pagina's niet gelezen?![]()
![]()
Die lig vast nog in bedquote:Op zondag 19 januari 2025 11:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dan plaats ik geen Arie! @:AardappelSchotel is toch nog niet gesignaleerd
Klopt, maar ik zag het toevalligquote:Op zondag 19 januari 2025 11:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh daar! Maar je weet van jezelf meestal wel wanneer je online was
Kan welquote:Op zondag 19 januari 2025 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
En ik hoopte dat @:sp3c er een spectaculaire TT van kon makenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Maar niet meer zo'n lange daarvoor moeten we afsprekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HeheeeeeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat stel je voorquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo
[ Bericht 33% gewijzigd door sp3c op 19-01-2025 11:24:29 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:23 schreef sp3c het volgende:
Maar niet meer zo'n lange daarvoor moeten we afsprekenjij doet niet aan de verwachtingen laag houden
Ovi is al bijna voorbij gretzky qua puntenquote:
De nieuwe goat!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maakt niet uit.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ovi is al bijna voorbij gretzky qua punten
De nieuwe goat!!!
Jordan blijft ook altijd de GOAT!![]()
![]()
Maar als die al weg is, is er weer een plekje voor AS!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zo is Liev nietquote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als die al weg is, is er weer een plekje voor AS!![]()
![]()
This is knownquote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Jordan blijft ook altijd de GOAT!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Misschien welquote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als die al weg is, is er weer een plekje voor AS!![]()
Ik was goalie dus ik geef niet om gretzky
Cujo was de goatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar Liev ligt toch zeker niet meer in bed?quote:
Ze biedt mensen gewoon een slaapplek aan!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jullie mogen allebei wel, alleen is dat een beetje krapquote:
Liev is toch geen filantropische instellingquote:Op zondag 19 januari 2025 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar Liev ligt toch zeker niet meer in bed?
Ze biedt mensen gewoon een slaapplek aan!![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liev is toch geen filantropische instelling
Anders wil er misschien wel eentje op of onder je liggenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jullie mogen allebei wel, alleen is dat een beetje krap
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi schatjequote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En bolk.quote:
Verschilsbehandeling
Soms wel.quote:I'm surrounded by morons!
Teleurstellingen horen bij het levenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]jij doet niet aan de verwachtingen laag houden
GekkieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nu verwacht ik teleurgesteld te gaan worden, dus het kan alleen nog maar meevallenquote:
Of nog erger teleurgesteld wordenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu verwacht ik teleurgesteld te gaan worden, dus het kan alleen nog maar meevallen![]()
![]()
Waar is de lama?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:49 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verandadeuren opengegooid en het voelt koud aan. 23 graden slechts.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dit zit goed!quote:Op zondag 19 januari 2025 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu verwacht ik teleurgesteld te gaan worden, dus het kan alleen nog maar meevallenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bij het vorige hotel.quote:I'm surrounded by morons!
That's what she saidOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, dat de handjes boven de dekens blijven ofzoquote:
Maar nu verwacht ik dat ook, dus kan het weer alleen maar meevallen
Sowieso onder de dekens want anders vriezen ze eraf daarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:55 schreef sp3c het volgende:
Sowieso onder de dekens want anders vriezen ze eraf daargoed excuus
Ach het gaat...ff een dipje door wat nieuws wat ik heb gehoord, maar dat gaat ook wel weer over.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier wel manDaar ook? Wast gezellig gister?
Gisteren was super tof!Harrie is een baas! We hadden echt nog wel uren door kunnen lullen!
![]()
![]()
Valt op zich wel mee. Dit is een vrij groot huis. De eigenaars zijn Nederlanders. Ze waren erg blij met stroopwafels, drop en kruidnoten die eigenlijk voor @flipsen bedoeld waren, maar omdat de koffers pas na 5 dagen kwamen was het niet meer mogelijk om het aan hem te geven.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, al die hotels lijken op elkaarI'm surrounded by morons!
Ow balen man, hopelijk valt het nieuws mee....quote:Op zondag 19 januari 2025 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het gaat...ff een dipje door wat nieuws wat ik heb gehoord, maar dat gaat ook wel weer over.
Gisteren was super tof!Harrie is een baas! We hadden echt nog wel uren door kunnen lullen!
Oh dat klinkt goed! Nog maar een keer afspreken dan!![]()
![]()
Ben je er nu pas achter dat ie een baas is!?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het gaat...ff een dipje door wat nieuws wat ik heb gehoord, maar dat gaat ook wel weer over.
Ah maar de koffers zijn dus toch op de juiste plek beland.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Dit is een vrij groot huis. De eigenaars zijn Nederlanders. Ze waren erg blij met stroopwafels, drop en kruidnoten die eigenlijk voor @:flipsen bedoeld waren, maar omdat de koffers pas na 5 dagen kwamen was het niet meer mogelijk om het aan hem te geven.
Zoveel complimenten voor @Harriequote:Op zondag 19 januari 2025 11:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je er nu pas achter dat ie een baas is!?
Ik heb over heeeeeeeeeeeeele andere dingen gedroomdquote:Op zondag 19 januari 2025 03:41 schreef kree het volgende:
[..]
met gedachte. hoe maken we morgen beter voor iedereen>. dat over dromen ;p
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja, uiteindelijk. Had ook binnen drie dagen opgelost kunnen worden, maarja, de mañanacultuur enzoquote:Op zondag 19 januari 2025 11:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah maar de koffers zijn dus toch op de juiste plek beland.I'm surrounded by morons!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 januari 2025 12:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk. Had ook binnen drie dagen opgelost kunnen worden, maarja, de mañanacultuur enzo![]()
Dat nieuws gaat wel consequenties brengen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow balen man, hopelijk valt het nieuws mee....
Oh dat klinkt goed! Nog maar een keer afspreken dan!
En ja, zou zeer zeker tof zijn hem nog een keer te ontmoeten!Hebben we onderling ook gezegd!
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat nieuws gaat wel consequenties brengen.
En ja, zou zeer zeker tof zijn hem nog een keer te ontmoeten!Hebben we onderling ook gezegd!
![]()
![]()
![]()
Whehe!quote:Op zondag 19 januari 2025 11:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je er nu pas achter dat ie een baas is!?![]()
![]()
![]()
Hoi fogelkusserquote:
Nee joh.quote:I'm surrounded by morons!
Ja, ik denk dat ik ook maar eens op ga staanquote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JsTnKK![]()
[..]
Ow ja.. middag al
Gmiddag![]()
Kibi!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kirbi?quote:
Goed plan, ontbijten is sinds 7 minuten een optieI'm surrounded by morons!
Jou zou ik ook wel willen kussenquote:
Oh had je die sinaasappel in bed geperst?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook maar eens op ga staan![]()
![]()
Je wil niet weten hoequote:Op zondag 19 januari 2025 12:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh had je die sinaasappel in bed geperst?
Koffie
Well, life can be a riot
Als je het mij vertelt?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar kom je maar op 1 manier achter!![]()
![]()
quote:
Laat maar een keer zien danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben net een kwartier wakker dus is m'n eerste bakkiequote:Op zondag 19 januari 2025 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al een paar bakken in m'n pens zitten.Well, life can be a riot
Dit is een goed plan.quote:
Ben benieuwd hoe de waterdruk is hier.I'm surrounded by morons!
2,5 bar?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit is een goed plan.
Ben benieuwd hoe de waterdruk is hier.![]()
Vooralsnog geen idee, maar de ervaring is dat de waterdruk ook een een mañana-houding heeftquote:
Doet bar wenigquote:Well, life can be a riot
Om zwarte Piet is een gigantisch probleem ontstaan, en dit nietquote:![]()
Niet dat het mij ook maar 1 seconde wat interesseert maar vind dat wel bijzonderDit is toch duidelijk ook wel een soort stereotypering?
Well, life can be a riot
Whut?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Om zwarte Piet is een gigantisch probleem ontstaan, en dit niet![]()
Niet dat het mij ook maar 1 seconde wat interesseert maar vind dat wel bijzonderDit is toch duidelijk ook wel een soort stereotypering?
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Dit is een vrij groot huis. De eigenaars zijn Nederlanders. Ze waren erg blij met stroopwafels, drop en kruidnoten die eigenlijk voor @:flipsen bedoeld waren, maar omdat de koffers pas na 5 dagen kwamen was het niet meer mogelijk om het aan hem te geven.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
![]()
![]()
Euh ik zie dat niet zoquote:Op zondag 19 januari 2025 12:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Om zwarte Piet is een gigantisch probleem ontstaan, en dit niet![]()
Is ook niet zoquote:Op zondag 19 januari 2025 12:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ik zie dat niet zo
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is niet dat zwart an sich een probleem is ofzo
De zwarte negerslaaf van Sinterklaas is een probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 12:48 schreef sp3c het volgende:
Het is niet dat zwart an sich een probleem is ofzo
De zwarte negerslaaf van Sinterklaas is een probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb zelf in het verleden Zwarte Piet gespeeld (inclusief overdreven negroïde accent) voor kinderen van Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse mensen!Die vonden het geweldig!
![]()
![]()
Ja is het niet om links dan is het wel om rechtsquote:Op zondag 19 januari 2025 12:48 schreef JustinK het volgende:
Er is altijd wel iemand die ergens moeilijk over doet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wel eensquote:Op zondag 19 januari 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf in het verleden Zwarte Piet gespeeld (inclusief overdreven negroïde accent) voor kinderen van Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse mensen!Die vonden het geweldig!
En ik heb niet zoveel schmink nodig dus is goedkoper dus is HollandserOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zitten ook onder mijn ogen, maar zo heet hetquote:Op zondag 19 januari 2025 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb typcursus gehad, maar ik kan niet blind typen.
Ik type wel blind, wel lekker ontspannen als je iets over moet typen, dan kan je gewoon links kijk lezen en tegelijk typenquote:Op zondag 19 januari 2025 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb typcursus gehad, maar ik kan niet blind typen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha!quote:Op zondag 19 januari 2025 12:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik wel eens
En ik heb niet zoveel schmink nodig dus is goedkoper dus is HollandserEen Afrikaans buurjongetje wilde met mij meedoen: "Ik ben al zwart, ik heb geen schmink nodig!"
- "Ja maar we gaan naar jouw familie toe, dan herkennen ze je dus meteen!"
Zijn moeder moest trouwens keihard lachen toen ik zei dat sommige mensen Zwarte Piet discriminerend tegenover Afrikanen vonden.
"Zwarte Piet een negeer? Neeeeee, hoe komen ze daar bij! Zo zien wij er toch niet uit?"![]()
Ah!quote:Op zondag 19 januari 2025 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zitten ook onder mijn ogen, maar zo heet het![]()
![]()
Ik doe het wel voor een redelijk groot deel blind, maar niet volledig.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik type wel blind, wel lekker ontspannen als je iets over moet typen, dan kan je gewoon links kijk lezen en tegelijk typen![]()
Ik schiet over het toetsenbord heen en typ soms sneller dan ik denkquote:Op zondag 19 januari 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe het wel voor een redelijk groot deel blind, maar niet volledig.
Ik dacht dat je oogkleppen bedoelde mbt de zwarte piet discussiequote:Op zondag 19 januari 2025 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zitten ook onder mijn ogen, maar zo heet het
Ik heb wallen onder mn ogen
Nee natuurlijk niemand denkt datquote:Op zondag 19 januari 2025 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha!Een Afrikaans buurjongetje wilde met mij meedoen: "Ik ben al zwart, ik heb geen schmink nodig!"
- "Ja maar we gaan naar jouw familie toe, dan herkennen ze je dus meteen!"
Zijn moeder moest trouwens keihard lachen toen ik zei dat sommige mensen Zwarte Piet discriminerend tegenover Afrikanen vonden.
"Zwarte Piet een negeer? Neeeeee, hoe komen ze daar bij! Zo zien wij er toch niet uit?"
Bovendien heten er nul negers pietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik typ rond de 200 aanslagen per minuut blindOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh nee daar lees ik wel over heenquote:Op zondag 19 januari 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je oogkleppen bedoelde mbt de zwarte piet discussie
Ik heb wallen onder mn ogen![]()
Misschien ook maskertje op doen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb ze nooit geteldquote:Op zondag 19 januari 2025 12:57 schreef sp3c het volgende:
Ik typ rond de 200 aanslagen per minuut blindWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hier nog wel een maskertje liggen, al 3 jaar ofzo. Ik ben nooit zo van al die crèmepjes en maskertjesquote:Op zondag 19 januari 2025 12:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nee daar lees ik wel over heen![]()
Misschien ook maskertje op doen?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik leerde het met een spelletjequote:
Moest je met een hardloper the iemand inhalen door tekst over typen en da kreeg je achteraf de score
Schien weer eens kijken, volgens mij is het niet langzamer geworden iigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh.. ik doe het af en toe.. of mijn gezicht en lichaam even scrubbenquote:Op zondag 19 januari 2025 13:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een maskertje liggen, al 3 jaar ofzo. Ik ben nooit zo van al die crèmepjes en maskertjes
Als je goed oefend heb je het zo weer onder de kniequote:Op zondag 19 januari 2025 13:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik leerde het met een spelletje
Moest je met een hardloper the iemand inhalen door tekst over typen en da kreeg je achteraf de score
Schien weer eens kijken, volgens mij is het niet langzamer geworden iig
Ik heb snel typen geleerd door SV te schrijven en te notuleren
Ik wilde de notulen af hebben voor ik de laptop sluit en naar huis ga
Scrubben doe ik wel eens onder de douche, moet toch af en toe die rituals pakketten opmaken.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh.. ik doe het af en toe.. of mijn gezicht en lichaam even scrubben
Maar maskertjes niet, laatste keer is zo'n 20 jaar geleden denk ik
Wow, misschien dat ik er wel heel goed uit ga zien als ik dat ga doen. Ik zet het op mn lentekriebellijstje
Ik typ langzamer, dan heb ik tijd om over de juiste spelling na te denken
Ik ben ook niet van het smeren en dergelijke, wat ik eigenlijk wel zou moeten doen heb een hele droge huidquote:Op zondag 19 januari 2025 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Scrubben doe ik wel eens onder de douche, moet toch af en toe die rituals pakketten opmaken.
Wow, misschien dat ik er wel heel goed uit ga zien als ik dat ga doen. Ik zet het op mn lentekriebellijstjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook een reden om het langzamer aan te doenquote:Op zondag 19 januari 2025 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik typ langzamer, dan heb ik tijd om over de juiste spelling na te denken
Kwaliteit boven kwantiteit!quote:Op zondag 19 januari 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een reden om het langzamer aan te doen
Zeg ik op mn werk ook altijd
Ach, in het echte leven vind ik het belangrijk, hier niet zo eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit!
Zeg ik op mn werk ook altijd
Wat kan mij een typefoutje nu schelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
No commentquote:Op zondag 19 januari 2025 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik typ langzamer, dan heb ik tijd om over de juiste spelling na te denkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soms denk ik "als de mensen maar begrijpen wat ik bedoel"quote:Op zondag 19 januari 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, in het echte leven vind ik het belangrijk, hier niet zo eerlijk gezegd.
Wat kan mij een typefoutje nu schelen.
Maar ja, ik heb toch een smoesje nodig voor mn traagheid
Dat komt omdat we het niet echt lezenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
IK geloofde je en dan zeg je nu dat het een smoesje isquote:Op zondag 19 januari 2025 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms denk ik "als de mensen maar begrijpen wat ik bedoel"
Maar ja, ik heb toch een smoesje nodig voor mn traagheid
Oh, dan kan ik nog wel wat meer onzin uitkramen dusquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK geloofde je en dan zeg je nu dat het een smoesje is
Hoe meer hoe beterquote:Op zondag 19 januari 2025 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik nog wel wat meer onzin uitkramen dusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BlokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je nog zoveel dan van die pakketten?quote:Op zondag 19 januari 2025 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Scrubben doe ik wel eens onder de douche, moet toch af en toe die rituals pakketten opmaken.
Wow, misschien dat ik er wel heel goed uit ga zien als ik dat ga doen. Ik zet het op mn lentekriebellijstje
Wie weet wel, zie er misschien wel 10 jaar jonger uit
Broodjes in de airfryer. Denk toch maar een eiersalade maken als broodbeleg. Nog een doosje eieren staan en volgende week komt alweer een nieuwe lading.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik weet niet of ik er nog als 16 uit wil zienquote:Op zondag 19 januari 2025 13:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je nog zoveel dan van die pakketten?
Wie weet wel, zie er misschien wel 10 jaar jonger uit
Ja, ik heb nog een kastje vol met bad- en douchedingen
Je zou deze dan eens kunnen proberenquote:Op zondag 19 januari 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van het smeren en dergelijke, wat ik eigenlijk wel zou moeten doen heb een hele droge huid
https://www.kruidvat.nl/m(...)tion/p/6162910?_gl=1
Heb zelf die met de paarse dop pomp"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
30+ wel tochquote:Op zondag 19 januari 2025 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er nog als 16 uit wil zien
Ja, ik heb nog een kastje vol met bad- en douchedingen![]()
Nou dan maar snel die dingen op maken
30+ lijkt me wel haalbaar jaquote:Op zondag 19 januari 2025 13:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
30+ wel toch![]()
Nou dan maar snel die dingen op maken
Misschien zelfs zonder smeersels
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: