SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 19-01-2025 11:18:03 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, totdat je op werk niet meer mag FOK!kenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Is dit een dreigement?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, totdat de toegang tot fok op werk geblokkeerd wordt in de firewall
Kun je niet meer bolken, pardon FOK!ken.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:
Ik kon het niet laten
Komt door Jussie, die beweert altijd dat ik te traag benCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jij zelf ook hequote:Op zondag 19 januari 2025 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten
Komt door Jussie, die beweert altijd dat ik te traag ben![]()
![]()
Ja, want dan kan ik nog eens onverwacht uit de hoek komen.quote:
En beetje zoals Arie vanachter het gordijn vandaag springt
En ik hoopte dat @sp3c er een spectaculaire TT van kon maken
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, want dan kan ik nog eens onverwacht uit de hoek komen.
En beetje zoals Arie vanachter het gordijn vandaag springt![]()
![]()
Nee, alleen spelfouten mogen aangepast wordenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
En ik hoopte dat @:sp3c er een spectaculaire TT van kon maken![]()
![]()
Zie ik het dit keer door de vingersquote:Op zondag 19 januari 2025 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten
Komt door Jussie, die beweert altijd dat ik te traag ben
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: