SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Pointer Sistersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij de pointer sisters of bij dit nummer?
Ook jij een helende nachtrust toegewenst, Doedezemaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga richting bed. Fijne voortzetting allemaal
Welterustenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Was een item over in de Top2000 a go go dit jaar. Ze had een relatie met die man, maar die zat volledig aan de drugs. Ze heeft hem uit de band gezet en de relatie verbroken en niet heel lang daarna is hij ook overleden. Ze was nog steeds een mooie vrouw, vond ik.quote:
Nee, maar zonde dat deze ook al uit de Top 2000 is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Ben je toch weer in je Belgische mapje aanbeland
Ik zag haar (cq. de band) onlangs op tv. Ik moet zeggen dat ze wel wat oma-achtig eruit zag. Had ook met haar kleding en haardracht te maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Was een item over in de Top2000 a go go dit jaar. Ze had een relatie met die man, maar die zat volledig aan de drugs. Ze heeft hem uit de band gezet en de relatie verbroken en niet heel lang daarna is hij ook overleden. Ze was nog steeds een mooie vrouw, vond ik.
Is ook zondequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar zonde dat deze ook al uit de Top 2000 is.
Trustenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is ook zonde![]()
Ik ga zo ook slapen.
Was een fijn lijstje vanavond, dank Melting!
Fijne avond nog
Welterusten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is ook zonde![]()
Ik ga zo ook slapen.
Fijne avond nog
Ja, ze was wel duidelijk oud geworden, maar op een goede manier vond ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zag haar (cq. de band) onlangs op tv. Ik moet zeggen dat ze wel wat oma-achtig eruit zag. Had ook met haar kleding en haardracht te maken.
Welterusten Symphquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is ook zonde![]()
Ik ga zo ook slapen.
Fijne avond nog
Zal ook wel aan haar leeftijd hebben gelegen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zag haar (cq. de band) onlangs op tv. Ik moet zeggen dat ze wel wat oma-achtig eruit zag. Had ook met haar kleding en haardracht te maken.
Oordeel zelfquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal ook wel aan haar leeftijd hebben gelegen.
Ah, er was wel ergens een connectie tussen Bow Wow Wow en Bananaramaquote:
Ik snap bij sommige wel, waarom je de verkeerde groep denkt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, er was wel ergens een connectie tussen Bow Wow Wow en Bananarama
Groot gelijk.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:34 schreef livelink het volgende:
lynyrd skynyrd (echt geen idee) - Sweet home Alabama
Steenbrugge Abdij Bock hierquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Ik zit aan mijn laatste:
[ afbeelding ]
Klinkt wel als Sweet home Alabama.quote:
Daar is het ook op gebaseerd met samples erin.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt wel als Sweet home Alabama.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:37 schreef livelink het volgende:
"All Summer Long" is a song by American recording artist Kid Rock. It was released in March 2008 as the third single from his seventh studio album, Rock n Roll Jesus (2007). It samples Bob Seger's song "Night Moves", "Sweet Home Alabama" by Lynyrd Skynyrd and "Werewolves of London" by Warren Zevon.
Eén grote overzichtelijke familiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
1 Radio 49 family.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:58 schreef DJ11 het volgende:
Lang geleden, deze:
Montell Jordan - This Is How We Do It
Heb vandaag al veel betere platen gehoord. Maar ja.... over smaak valt te twisten las k daarstraks ergens.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Björk & David Arnold - Play Dead
(Zeker Top 2000-waardig)
Over smaak valt altijd te twistenquote:Op zondag 19 januari 2025 00:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb vandaag al veel betere platen gehoord. Maar ja.... over smaak valt te twisten las k daarstraks ergens.![]()
[ afbeelding ]
Over smaak valt te twistenquote:Op zondag 19 januari 2025 00:18 schreef livelink het volgende:
Deze zou er wel echt in moeten staan, vind ik.
Het gaat me meer om het genre en dit is toch wel een artefact van dat genre.quote:
Ik ken sowieso al niet zo'n fan van het genrequote:Op zondag 19 januari 2025 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het genre en dit is toch wel een artefact van dat genre.
Brengt me nu wel op een nummer dat ik vanavond zou gaan draaien, maar ben vergeten. Zal ik binnenkort alsnog doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken sowieso al niet zo'n fan van het genre
quote:Op zondag 19 januari 2025 00:25 schreef livelink het volgende:
Lily was here - Candy Dulfer en David .....
Yab Yum is al jaren dicht volgens mij.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:32 schreef livelink het volgende:
Yab Yum? Dat was heel erg random. Of heb je nog iets leuks voor de nacht gepland staan?
Jambers-stem: Overdag en na middernacht tot half één is hij een trouwe werknemer en DJ, maar daarna...quote:Op zondag 19 januari 2025 00:32 schreef livelink het volgende:
Yab Yum? Dat was heel erg random. Of heb je nog iets leuks voor de nacht gepland staan?
Welterusten dan!quote:Op zondag 19 januari 2025 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Yab Yum is al jaren dicht volgens mij.
Nee, ik ga lekker mijn bed in. Kwam die jingle toevallig tegen.
quote:Op zondag 19 januari 2025 00:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jambers-stem: Overdag en na middernacht tot half één is hij een trouwe werknemer en DJ, maar daarna...
quote:Op zondag 19 januari 2025 00:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jambers-stem: Overdag en na middernacht tot half één is hij een trouwe werknemer en DJ, maar daarna...
Vooraf-track rond 18:56 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - The Connection #3
Daar kan ik uiteraard geen mededelingen over doen. Het zou kunnen, het zou ook niet kunnenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef livelink het volgende:
Vooraf-vraagje. Is de datum toevallig gekozen of moet ik daar ook nog iets achter zoeken? (kuch, inauguratie Trump, kuch)
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar kan ik uiteraard geen mededelingen over doen. Het zou kunnen, het zou ook niet kunnen
Schrale troost: ik verzeker je dat je het goede antwoord gaat raden voordat ik het betreffende nummer instart. De laatste paar nummers zijn echt heel duidelijke aanwijzingen.quote:
Dat mocht ik willen. Hoewel: er komt straks wel een jingle die ik heb ingetekend (in plaats van ingespeeld).quote:
Je overschat me schromelijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schrale troost: ik verzeker je dat je het goede antwoord gaat raden voordat ik het betreffende nummer instart. De laatste paar nummers zijn echt heel duidelijke aanwijzingen.
Ook ingetuned, maar ik ben weinig hulp, ben ik bang.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:02 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Hopelijk komen er mensen bij, want ik ga de connectie vast niet raden.
In Ableton?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat mocht ik willen. Hoewel: er komt straks wel een jingle die ik heb ingetekend (in plaats van ingespeeld).
Welkom in elk geval,bij niet je voorprogrammaquote:Op maandag 20 januari 2025 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook ingetuned, maar ik ben weinig hulp, ben ik bang.
Ah, ik gebruik wel Ableton, hoewel ik het al een tijdje niet meer aangeraakt heb.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doe alles in Reason, echt al wel 20+ jaar
Dat heeft -ie goed gedaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:06 schreef ToT het volgende:
Ingetuned!Een wortelknabbelaar kwam ff spammen.
Kijk, hier gaat het al goed met connecties radenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:08 schreef MadMaster het volgende:
D:ream vs. New Order vs. Sylvester was dat net…
Kijk.... daar ging het bij mij al fout.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat heeft -ie goed gedaan.Marketingtalentje.
Om 19:30 uur begint het spelonderdeel: The Connection
De nummers die je nu hoort, hebben wel een connectiequote:Op maandag 20 januari 2025 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... daar ging het bij mij al fout.
Ik dacht dat de connection al begonnen was.
quote:
Ik ga de Blue Monday zo verdrijven met een wijntje.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Het aantal mash-ups met Blue Monday er in is ontelbaar, dus we kunnen nog even voort…
Ben je nu ook al gevallen voor die commerciële hoax?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga de Blue Monday zo verdrijven met een wijntje.
Ik heb er niet zo veel kunnen vinden die ik echt leuk vond om te gebruiken, dus ik houd het bij deze drie. Welk nummer hierna komt, laat zich raden.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Het aantal mash-ups met Blue Monday er in is ontelbaar, dus we kunnen nog even voort…
Nee, ze zoekt gewoon een excuus om te kunnen drinkenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je nu ook al gevallen voor die commerciële hoax?
Luister eens naar die van Beat It vs. Blue Monday…quote:Op maandag 20 januari 2025 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel kunnen vinden die ik echt leuk vond om te gebruiken, dus ik houd het bij deze drie. Welk nummer hierna komt, laat zich raden.
Zal ik eens opzoekenquote:Op maandag 20 januari 2025 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister eens naar die van Beat It vs. Blue Monday…
Misschien is het Beat It vs. The Beach (de vocale versie van Blue Monday), dat weet ik zo even niet meer…quote:
De hele maand januari is voor mij al problematisch op dit punt. Dit jaar is gewoon vrij slecht begonnen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je nu ook al gevallen voor die commerciële hoax?
En dat ook! Voor mij geen dry january om de andere hype maar te noemen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ze zoekt gewoon een excuus om te kunnen drinken![]()
De hele gay scene is net aan de kant geschoven, maar geld stinkt niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Pakweg anderhalf uur is Donald Trump opnieuw als president van de VS geïnstalleerd. Ik was wel enigszins verbaasd om te lezen dat deze band op het feestje speelt. Aangezien ik YMCA heel recent nog heb gedraaid, heb ik een ander liedje van ze uitgekozen:Village People - San Francisco (You've Got Me)
Tja, ik verbaas me nergens meer over als het om de VS gaat. Ik heb ook besloten me daar niet meer druk over te maken. Dat was in de vorige termijn van Trump nog wel anders. Toen volgde ik daar al het nieuws en zat ik ook in POL. Dat heb ik achter me gelaten. Dat is dan op zich wel bevrijdend.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Pakweg anderhalf uur is Donald Trump opnieuw als president van de VS geïnstalleerd. Ik was wel enigszins verbaasd om te lezen dat deze band op het feestje speelt. Aangezien ik YMCA heel recent nog heb gedraaid, heb ik een ander liedje van ze uitgekozen:Village People - San Francisco (You've Got Me)
Valt niet te ontkennen. De link is de Trump-inauguratie.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
Ja de link naar het vorige nummer is dat deze band het vorige liedje gejat hebben?
Ah!quote:Op maandag 20 januari 2025 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Valt niet te ontkennen. De link is de Trump-inauguratie.
Maar 2 kansen...... dat is niet veel.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
Nou @:Melting, DJ11 geeft ons ook een kans
Jawel joh. Gaat lukken.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar 2 kansen...... dat is niet veel.
Goed nadenken over hoe en wanneer je ze inzetquote:Op maandag 20 januari 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar 2 kansen...... dat is niet veel.
quote:
Goedenavond brother52quote:
Goedenavondquote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Hierna begint The Connection #3:
De bedoeling is duidelijk: alle nummers wijzen samen in de richting van één specifiek nummer van één specifieke artiest. Denk je het antwoord te weten? Stuur mij dan een DM.
Om ieders kans te vergroten, mag er twee keer een antwoord worden ingediend.
Vriendelijk verzoek om je antwoorden niet in het topic te zetten, maar dat spreekt voor zich.
Succes en/of sterkte
Ik zie het. Zal een stuk lastiger dan de vorige keer zijn denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond brother52
Je mag weer puzzelen.
Nou, mij is beloofd dat het dit keer makkelijker zou zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie het. Zal een stuk lastiger dan de vorige keer zijn denk ik.
Nee, een stukje makkelijker, denk ik. Temeer omdat op het eind een aantal nummers zitten die het heel erg weggeven.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie het. Zal een stuk lastiger dan de vorige keer zijn denk ik.
En jij geloofd DJ11 nog steeds?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, mij is beloofd dat het dit keer makkelijker zou zijn.
Het goede antwoord bestaat uit een artiest en een nummer. Dus niet één van beiden, maar allebei samen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef Melting het volgende:
Wat moet er als oplossing uitkomen, DJ11? Een lied, een artiest of beide? Of iets anders?
Ik vind het al knap als ik 1 van de 2 weet te raden.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het goede antwoord bestaat uit een artiest en een nummer. Dus niet één van beiden, maar allebei samen.
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef Melting het volgende:
Wat moet er als oplossing uitkomen, DJ11? Een lied, een artiest of beide? Of iets anders?
quote:De bedoeling is duidelijk: alle nummers wijzen samen in de richting van één specifiek nummer van één specifieke artiest.
De vorige keer had je de artiest goed. Dat was al verder dan dat ik kwam.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als ik 1 van de 2 weet te raden.
De vorige keer zat MadMaster er het dichtst bij. Letterlijk één single eerder dan het nummer wat ik zocht.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
De vorige keer had je de artiest goed. Dat was al verder dan dat ik kwam.
Dat had dus ook in deze show net zo goed The Pointer Sisters kunnen zijn? Gewoon een vraagje.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Van dit nummer bestaan nogal wat versies. Ik heb maar eens gekozen voor een uitvoering van degene die het nummer schreef.Bruce Springsteen - Fire
Voor het volgende liedje geldt dan weer net het omgekeerdequote:Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dan ook het origineel, geen cover…
En maar vissen…quote:Op maandag 20 januari 2025 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had dus ook in deze show net zo goed The Pointer Sisters kunnen zijn? Gewoon een vraagje.
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, mij is beloofd dat het dit keer makkelijker zou zijn.
Ok, in het algemeen gemakkelijker maar voor mij lastiger dan.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, een stukje makkelijker, denk ik. Temeer omdat op het eind een aantal nummers zitten die het heel erg weggeven.
Gewoon een vraagje, namens een vriendinquote:Op maandag 20 januari 2025 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had dus ook in deze show net zo goed The Pointer Sisters kunnen zijn? Gewoon een vraagje.
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dan ook het origineel, geen cover…
Misschien last van constipatie?quote:
Later zal blijken hoe noodzakelijk dit wasquote:Op maandag 20 januari 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een verkrachting hoor. Alleen als het echt noodzakelijk is voor de Connectie kan ik dit goedkeuren.
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens zat er tijdens het inzingen nog iets anders in haar mond…
Hier had een beetje producer toch in moeten grijpen. Tenzij hij net in haar mond zat.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens zat er tijdens het inzingen nog iets anders in haar mond…
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga het zo even goedmaken met @:Livelink ...
Het wordt gaandeweg steeds duidelijker, echtquote:Op maandag 20 januari 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
Ik kan wel wat connecties tussen een paar nummers maken, maar that''s all!
Ongeveer tot 21:00 uurquote:Op maandag 20 januari 2025 19:52 schreef Melting het volgende:
Tot hoe laat duurt de connectie, DJ11?
Gelet op het feit dat ik wel een beetje op tijd naar bed moet, omdat ik de afgelopen nacht erg slecht geslapen heb.
Dus dan gaat het om de titel.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Tweede keer al vanavond. Maar die andere viel niet onder The Connection, deze welNew Order - 1963
Kijk, aan dat jaar kan ik wel iets specifieks koppelen. Plus de trouwdag van mijn ouders de dag ervoor. Maar lijkt me niet dat dat ergens mee te maken heeft.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Tweede keer al vanavond. Maar die andere viel niet onder The Connection, deze welNew Order - 1963
Ik zou niet durven. Dat was dan ook geen vraag. Het was een conclusie.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij bent ook al aan het vissen?Je lijkt Livelink wel
Niet meer nodig…quote:Op maandag 20 januari 2025 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Het duurt niet meer zo lang voordat ook de eerste visuele hint komt...
Nou, die heb ik wel van mijn lijstje geschrapt. Maar dat is ook omdat die op geen enkel lijstje van mij zou komen.quote:
Dat is in elk geval ietsquote:Op maandag 20 januari 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ben wel een richting uit aan het denken, maar ja, verder dan een vaag idee heb ik nog niet.
Oh, deze haalt alles weer onderuit. Maar goed, ik heb mijn eerste kans al ingezet.quote:
Had ik niet echt over nagedacht. Laat ik het zo doen: beide antwoorden tellen. Extra winkansen voor julliequote:Op maandag 20 januari 2025 20:13 schreef livelink het volgende:
Is de tweede kans gratis? Ook als de eerste kans al goed was? Of is je tweede antwoord het definitieve antwoord?
Bijzonder. Terecht dat je er zuinig op bent. Ik heb het gevoel dat we bij mijn ouders thuis allemaal bijzondere dingen over het hoofd zien. Maar misschien moet ik me daar maar niet druk over maken.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Memphis, 3 x geweest, 3 x in de Sun Studio…![]()
![]()
Heb daar een zwart college/baseball jack met het oude logo met de haan er op gekocht.
Niet meer verkrijgbaar en ik ben er strontzuing op…
[ afbeelding ]
Ik voel een connectie met de jarige.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!
Is deze plek nog vrij?
Koud weertje, hè?
Wat is uw relatie tot de jarige?
Daar kan ik natuurlijk geen mededelingen over doen, dat snap jequote:Op maandag 20 januari 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
Hoeveel mensen hebben al iets ingestuurd trouwens? Of was ik de enige met de tacktiek om zo snel mogelijk iets in te sturen?
Soms is birthday een rekbaar begrip...quote:Op maandag 20 januari 2025 20:22 schreef brother52 het volgende:
Ik ken niemand die op 20-01-1963 is geboren
Altijd leukquote:Op maandag 20 januari 2025 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik bedenk ineens dat ik hier binnenkort ook wel eens een spelletje Hitster wil gaan spelen, waarbij ik dan de platen kies en er (al dan niet in team verband) geraden kan worden naar de songtitel, de uitvoerende en het jaartal.
Of zoiets, ga er over nadenken…
Leg me even uit wat Hitster is. Hoor de term veel, maar meer weet ik niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik bedenk ineens dat ik hier binnenkort ook wel eens een spelletje Hitster wil gaan spelen, waarbij ik dan de platen kies en er (al dan niet in team verband) geraden kan worden naar de songtitel, de uitvoerende en het jaartal.
Ah, wacht. Je legt het hier al uit.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn diverse varianten te spelen, even kijken wat het beste past bij een radio uitzending…quote:Op maandag 20 januari 2025 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, wacht. Je legt het hier al uit.
Mooi dat je een idee hebt.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:27 schreef Melting het volgende:
Ik heb nu wel een idee, maar ik wacht nog even met insturen....
Je had ten minste nog een ideequote:Op maandag 20 januari 2025 20:34 schreef Melting het volgende:
Ja...... het idee wat ik had, is hiermee weer helemaal weg.
Een universele connectie dus.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat voor de DERDE KEER aanwijzing is....
Hierna nog drie nummersquote:Op maandag 20 januari 2025 20:38 schreef livelink het volgende:
We zijn er bijna toch qua hints en liedjes? Ik denk niet dat ik tot een tweede kans kom.
Oh, wauw. Die is mooi oud geworden.quote:
Ik moest ook Google Lens gebruiken.quote:
Nou, ik vind het lastig hoor. Het ene moment denk ik goed te zitten, het volgende moment ben ik het kwijt.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Het begint nu onderhand toch wel heel duidelijk te worden welk nummer er wordt gezocht, zou ik zo denken....U96 - Love Sees No Colour
Binnen niet al te lange tijd volgt het verlossende antwoord....quote:Op maandag 20 januari 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik vind het lastig hoor. Het ene moment denk ik goed te zitten, het volgende moment ben ik het kwijt.
Google lens heeft zich hier aangepast aan de gebruiker.... Google heeft hier namelijk ook geen enkel idee.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest ook Google Lens gebruiken.
Ik zou niet te veel op die foto fixeren, maar vooral op wat je verder zoal hoortquote:Op maandag 20 januari 2025 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Google lens heeft zich hier aangepast aan de gebruiker.... Google heeft hier namelijk ook geen enkel idee.
Ah, daar miste ik de eerste connectie ook al van.quote:
Dat is een terecht geconstateerd verbandje... De allerlaatste:quote:
Fake it till you make it. Maar ik ben echt hoopvol.quote:
Je mag vast trots zijn op jezelf…quote:Op maandag 20 januari 2025 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Fake it till you make it. Maar ik ben echt hoopvol.
quote:Op maandag 20 januari 2025 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Het antwoord van vandaag:U2 - Pride (In The Name Of Love)
Geef je nog per song een uitleg?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Het antwoord van vandaag:U2 - Pride (In The Name Of Love)
Omdat mijn antwoord nog niet in de buurt was van deze plaat. Dus no chance!quote:Op maandag 20 januari 2025 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je was zo dichtbij. Waarom heb je je tweede kans nu niet gebruikt?
Beide Holidays begreep ik ook niet. Tenzij het de verjaardag was. En Ich bin wie du heb ik maar aan Gay Pride gekoppeld.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef je nog per song een uitleg?
Een paar begrijp ik er niet…
Bij ABBA wist ik het inderdaad, waarbij ik de 1e plaat aan de Amsterdam Gay Pride/Parade koppelde.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Uitleg volgt zo...
De winnaar van vanavond is.... *drumroffel* MadMaster, die tijdens I Have A Dream met het goede antwoord kwam.![]()
![]()
En de eervolle tweede plaats is voor Livelink, die een minuutje of negen later het enig juiste antwoord indiende
Ik deel deze mening wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:58 schreef brother52 het volgende:
Zelfs al had je de uitleg als eerste gegeven was ik er nog niet op gekomen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |