Eén grote overzichtelijke familiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
1 Radio 49 family.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:58 schreef DJ11 het volgende:
Lang geleden, deze:
Montell Jordan - This Is How We Do It
Heb vandaag al veel betere platen gehoord. Maar ja.... over smaak valt te twisten las k daarstraks ergens.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Björk & David Arnold - Play Dead
(Zeker Top 2000-waardig)
Over smaak valt altijd te twistenquote:Op zondag 19 januari 2025 00:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb vandaag al veel betere platen gehoord. Maar ja.... over smaak valt te twisten las k daarstraks ergens.![]()
[ afbeelding ]
Over smaak valt te twistenquote:Op zondag 19 januari 2025 00:18 schreef livelink het volgende:
Deze zou er wel echt in moeten staan, vind ik.
Het gaat me meer om het genre en dit is toch wel een artefact van dat genre.quote:
Ik ken sowieso al niet zo'n fan van het genrequote:Op zondag 19 januari 2025 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het genre en dit is toch wel een artefact van dat genre.
Brengt me nu wel op een nummer dat ik vanavond zou gaan draaien, maar ben vergeten. Zal ik binnenkort alsnog doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken sowieso al niet zo'n fan van het genre
quote:Op zondag 19 januari 2025 00:25 schreef livelink het volgende:
Lily was here - Candy Dulfer en David .....
Yab Yum is al jaren dicht volgens mij.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:32 schreef livelink het volgende:
Yab Yum? Dat was heel erg random. Of heb je nog iets leuks voor de nacht gepland staan?
Jambers-stem: Overdag en na middernacht tot half één is hij een trouwe werknemer en DJ, maar daarna...quote:Op zondag 19 januari 2025 00:32 schreef livelink het volgende:
Yab Yum? Dat was heel erg random. Of heb je nog iets leuks voor de nacht gepland staan?
Welterusten dan!quote:Op zondag 19 januari 2025 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Yab Yum is al jaren dicht volgens mij.
Nee, ik ga lekker mijn bed in. Kwam die jingle toevallig tegen.
quote:Op zondag 19 januari 2025 00:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jambers-stem: Overdag en na middernacht tot half één is hij een trouwe werknemer en DJ, maar daarna...
quote:Op zondag 19 januari 2025 00:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jambers-stem: Overdag en na middernacht tot half één is hij een trouwe werknemer en DJ, maar daarna...
Vooraf-track rond 18:56 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - The Connection #3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |