SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Pointer Sistersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij de pointer sisters of bij dit nummer?
Ook jij een helende nachtrust toegewenst, Doedezemaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga richting bed. Fijne voortzetting allemaal
Welterustenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Was een item over in de Top2000 a go go dit jaar. Ze had een relatie met die man, maar die zat volledig aan de drugs. Ze heeft hem uit de band gezet en de relatie verbroken en niet heel lang daarna is hij ook overleden. Ze was nog steeds een mooie vrouw, vond ik.quote:
Nee, maar zonde dat deze ook al uit de Top 2000 is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Ben je toch weer in je Belgische mapje aanbeland
Ik zag haar (cq. de band) onlangs op tv. Ik moet zeggen dat ze wel wat oma-achtig eruit zag. Had ook met haar kleding en haardracht te maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Was een item over in de Top2000 a go go dit jaar. Ze had een relatie met die man, maar die zat volledig aan de drugs. Ze heeft hem uit de band gezet en de relatie verbroken en niet heel lang daarna is hij ook overleden. Ze was nog steeds een mooie vrouw, vond ik.
Is ook zondequote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar zonde dat deze ook al uit de Top 2000 is.
Trustenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is ook zonde![]()
Ik ga zo ook slapen.
Was een fijn lijstje vanavond, dank Melting!
Fijne avond nog
Welterusten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is ook zonde![]()
Ik ga zo ook slapen.
Fijne avond nog
Ja, ze was wel duidelijk oud geworden, maar op een goede manier vond ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zag haar (cq. de band) onlangs op tv. Ik moet zeggen dat ze wel wat oma-achtig eruit zag. Had ook met haar kleding en haardracht te maken.
Welterusten Symphquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is ook zonde![]()
Ik ga zo ook slapen.
Fijne avond nog
Zal ook wel aan haar leeftijd hebben gelegen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zag haar (cq. de band) onlangs op tv. Ik moet zeggen dat ze wel wat oma-achtig eruit zag. Had ook met haar kleding en haardracht te maken.
Oordeel zelfquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal ook wel aan haar leeftijd hebben gelegen.
Ah, er was wel ergens een connectie tussen Bow Wow Wow en Bananaramaquote:
Ik snap bij sommige wel, waarom je de verkeerde groep denkt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, er was wel ergens een connectie tussen Bow Wow Wow en Bananarama
Groot gelijk.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:34 schreef livelink het volgende:
lynyrd skynyrd (echt geen idee) - Sweet home Alabama
Steenbrugge Abdij Bock hierquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Ik zit aan mijn laatste:
[ afbeelding ]
Klinkt wel als Sweet home Alabama.quote:
Daar is het ook op gebaseerd met samples erin.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt wel als Sweet home Alabama.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:37 schreef livelink het volgende:
"All Summer Long" is a song by American recording artist Kid Rock. It was released in March 2008 as the third single from his seventh studio album, Rock n Roll Jesus (2007). It samples Bob Seger's song "Night Moves", "Sweet Home Alabama" by Lynyrd Skynyrd and "Werewolves of London" by Warren Zevon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |