90% van de mensen die een sportteam tegen wil en dank aanhangen hebben dat , als de club langzaam transformeert in iets slechts ,ze eraan blijven hangen in pure wanhoop en alles goed praten . De hele geschiedenis staat het er vol mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het Barça-sentiment vertegenwoordigt wel de maatschappelijke ziekte van deze tijd. Blind achter mensen of clubs aanrennen, wat ze ook zeggen of doen.
Ik wil iets vergelijkbaars doen met Lambiek .quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
Jan van Halst wil het veld in om ze dood te schoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna weer een assist van Antonyquote:Op zondag 2 februari 2025 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah oh ja ff kijken. maar hij staat dus al in de basis
Een Real legend van 2007-2022 15 jaar is best langquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:58 schreef KingRoland het volgende:
Tegenwoordig krijgt iedereen het label “legende”. Marcelo zou alleen niet mijn top 25 beste spelers aller tijden halen en ik denk ook niet in het lijstje van anderen
Alles hangt af van hoeveel Perez heeft uitgegeven.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef KingRoland het volgende:
Morgen de Madrileense derby Real Madrid - Atletico Madrid. Zeg het maar jongens
@:mitt @:chufi @:D_A @:origami94 @:alaphilippe_ @:powerloungen @:-xor- @:nober @:de_boswachter en de rest
2-3quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef KingRoland het volgende:
@:mitt @:chufi @:D_A @:origami94 @:alaphilippe_ @:powerloungen @:-xor- @:nober @:de_boswachter en de rest
Ook de Overijsselse, Brabantse (zaterdag en zondag), Rotterdamse en zondag de Limburgse derby.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef KingRoland het volgende:
Leuk dat ik hier wel aan mee mag doen. Vanaf nu ben jij een goede vriend.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef KingRoland het volgende:
1-0 Real 90+8quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik dacht ik zet m op Engels ... Blijkt die ook Sierd te hebbemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde het kijken maar ik trek de verslaggever niet.
Klote idd. Ik ken Andy Houtkamp privé. Niemand mag hem in het wereldje en hij al helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht ik zet m op Engels ... Blijkt die ook Sierd te hebbem
Geen idee wie die Andy is ... normaal kijk ik de Spaanse .. maar lui vandaagquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klote idd. Ik ken Andy Houtkamp privé. Niemand mag hem in het wereldje en hij al helemaal niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Andy_Houtkampquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wie die Andy is ... normaal kijk ik de Spaanse .. maar lui vandaag
eerste of tweede zullen ze inderdaad niet gaan worden ...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Barca de lachende derde als ze winnen morge
Wowquote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef Origami94 het volgende:
Lamine Yamal gaat een hele grote worden als hij fit blijft en Barca gaat ver komen in de Champions League
Hang me er niet aan op.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef KingRadler het volgende:
Opschudding in Spanje: Barcelona-speelster raakt tegenstander aan in kruis
Na de Catalaanse vrouwenderby tussen FC Barcelona en Espanyol is maandag ophef ontstaan rondom Barcelona-speelster Mapi Léon. De verdediger zou het kruis van haar tegenstander Daniela Caracas hebben aangeraakt. Espanyol en de Spaanse spelersvakbond veroordelen de actie.
https://www.nu.nl/sport/6(...)er-aan-in-kruis.html
Als mannen dit doen dan lachen ze erom...
"Fuck off"quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:06 schreef chufi het volgende:
We willen weten wat er gezegd is ,, en die pingel was ook wat overdreven .. de bal lag al bijna naast het doel toen er op de voet werd getoucheerd..
als het goed is er een onderzoek gestart richting die scheids want hij schijnt aan belangenverstrengeling hebben gedaan? iets met Atleti?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:07 schreef chufi het volgende:
Ik zou ook zeggen Vete a la Mierda tegen de scheids + VAR
Wat the fuck is daar aan de hand joh?quote:
Ik vond hem als studiogast en in "Tussen de palen" prima te pruimen. Was het nu niks ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:59 schreef chufi het volgende:
Royston Drenthe als analyst .. hmmm ik vond hem leuker die paar keer dat ie aanschoof bij het Spaanse "El Chiringuito" het doordeweekse dagelijkse discussie programma over voetbal dat pas om middernacht begint ....
Alles gemist.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:49 schreef KingRoland het volgende:
je zal maar naar de wc zijn gegaan
VBL / Saudi-Arabië wil transferrecord breken bij Real Madrid.........quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:50 schreef Evangelion het volgende:
Vini (de mentaal minst volwassen speler) captain. Soms moet je tradities breken.
Real Madrid is als club mentaal niet volwassen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:50 schreef Evangelion het volgende:
Vini (de mentaal minst volwassen speler) captain. Soms moet je tradities breken.
quote:'Dit is ongelooflijk. In hun gretigheid om Real Madrid aan te vallen, negeren ze zelfs de regels', aldus een anonieme bron binnen Real Madrid tegenover AS. 'Ze houden zich niet in en doen dat met het doel om ons te schaden. Ze hebben ons de oorlog verklaard en zullen alle mogelijke middelen gebruiken, zelfs als dat betekent dat ze de scheidsrechters die ze beweren te verdedigen, ondermijnen.'
'In slechts 24 uur zijn we getuige geweest van wat alleen kan worden omschreven als een campagne tegen alles wat met Real Madrid te maken heeft. Ten eerste plannen ze onze wedstrijd tegen Villarreal op een belachelijk tijdstip, waardoor we minder rust krijgen dan Barcelona en Atletico Madrid, in de hoop op een slecht resultaat. Vervolgens toont Javier Tebas (voorzitter Spaanse bond die zei dat Real Madrid ‘een huilclub was', red.) geen respect voor onze coach. En nu de Antony-situatie. Ze vallen ons aan over land, zee en lucht, maar we zullen tot het einde vechten met trots. We zullen niet buigen voor deze onzin.'
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:54 schreef hhh38 het volgende:
En nu de Antony-situatie. Ze vallen ons aan over land, zee en lucht, maar we zullen tot het einde vechten met trots. We zullen niet buigen voor deze onzin.'
Een assist telt alleen als er gescoord wordtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:53 schreef Evangelion het volgende:
Antony laat Mendy een assist geven (lol)
Verder niet zoveel aan, of ik ben met teveel andere dingen bezig tijdens het kijken.quote:
zoals watquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verder niet zoveel aan, of ik ben met teveel andere dingen bezig tijdens het kijken.
Dom lullen op Whatsapp, dom dingen lezen op Facebook.quote:
toch anders dan op tinder en grindr zitten zoals @Mortaxxquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dom lullen op Whatsapp, dom dingen lezen op Facebook.
Dat durf ik allemaal niet joh, straks komt er iets serieus van.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toch anders dan op tinder en grindr zitten zoals @:mortaxx
Jawel, de kaart, de gele kaart voor Vini vanwege klagen op de scheids!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:50 schreef Evangelion het volgende:
Heftig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef chufi het volgende:
Yeah Valencia heeft weer eens gewonnen 2-1 van Valladolid ...
Barcelona - Osasuna gaat niet door ivm met een sterfgeval in de medische staff..
Sinds die Lim het in handen heeft is het bergafwaarts gegaan... Er was ff een moment dat men di jaar hoopte dat ie het van de hand zou doen, maar he is naar zn zoon gegaan.. Misschien dat die andere ideeen geeft .. is nog e kort dag om verder te kunnen oordelen..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heftig.
Mooi dat Valencia won, toch wel een heel mooie club. Was 'vroeger' toch een beetje wat Atletico nu is; de derde club van Spanje. Hoop echt dat ze er weer bovenop gaan komen.
Hoe schat jij de kansen van Sevilla in? Kan toch ook haast niet anders dat die keihard af gaan glijden, gezien het feit dat ze straks nauwelijks nog spelers kunnen betalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds die Lim het in handen heeft is het bergafwaarts gegaan... Er was ff een moment dat men di jaar hoopte dat ie het van de hand zou doen, maar he is naar zn zoon gegaan.. Misschien dat die andere ideeen geeft .. is nog e kort dag om verder te kunnen oordelen..
De scheids fluit alvast nergens voor dus er is potentie.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op een klassieke schoppartij, net als vroegâh.
Jaja, en dan wel blij zijn met de beelden zeker.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is dat irritant zeg, die camera aan een touwtje.
Natuurlijk maar ik ben er wel tegen!quote:Op zondag 16 maart 2025 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, en dan wel blij zijn met de beelden zeker.
Wonder als Barca er niet eentje inschiet.quote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:13 schreef RipCity het volgende:
Die Yamal gaat Oranje slopen met een hattrick deze week
ja .. maar ze doen het helaas nog bijna allemaal ...quote:Op zondag 16 maart 2025 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Dat vragen om een kaart moeten ze ook meteen geel voor geven.
Omdat ze er geen geel voor geven.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
ja .. maar ze doen het helaas nog bijna allemaal ...
Was hands voorafgaand aan de omschakeling.quote:
En 2 minuten daarvoor was het een overtreding ...quote:Op zondag 16 maart 2025 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was hands voorafgaand aan de omschakeling.
Geen idee, dat werd niet herhaald.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
En 2 minuten daarvoor was het een overtreding ...
Het is geen El Clasico.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:45 schreef RipCity het volgende:
Nog minimaal 1 opstootje met rood en 4 gele kaarten om het af te maken.
Daarom is het juist nodig. Zodat deze pot ook elke keer aantrekkelijker wordtquote:
Zoiets heb ik vaker gehoord.quote:
vab de verdediger idd ,,,quote:Op zondag 16 maart 2025 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat de VAR dan al had ingegrepen
Heerlijke pot. Atletico heeft het echt zelf weggegeven. 2-0? Mwah prima. Halve minuut later gaven ze Barca al de hoop die nodig wasquote:
Volgens mij kreeg ie een minuut daarvoor ook al de bal op die plek, toen dacht ik komop uithalen maar dat lukte toen niet. Iets later alsnog.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
de gruwelijke 2-3 van barca van Lamine
dit jochie maakt echt kans op de gouden bal dit jaar als hij zo doorgaat
Op reddit zijn er ook een stel niet helemaal lekker:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:12 schreef chufi het volgende:
In Spanje zijn ze nog steeds bezig met Vd Vaart
Donderdag mag Barca weer aan de bak om de wedstrijd tegen Osasuna in te halen
quote:Moet Barcelona vrezen voor straf? Osasuna dient klacht in bij FIFA over meespelen Iñigo Martínez
Osasuna heeft bij de Spaanse voetbalbond een officiële klacht ingediend tegen FC Barcelona. De Catalaanse club stelde in de wedstrijd van donderdag verdediger Iñigo Martínez op en die was volgens de club uit Pamplona niet speelgerechtigd.
Sportredactie 28-03-25, 17:07 Laatste update: 17:22
Osasuna verloor de inhaalwedstrijd met 3-0, waardoor Barcelona nu drie punten meer heeft dan Real Madrid met nog tien speelrondes te gaan in La Liga.
De club uit Pamplona verwees naar reglementen van de mondiale voetbalbond FIFA, die bepalen dat een speler die om medische redenen de nationale ploeg verlaat, de eerstkomende vijf kalenderdagen na afloop van de interlandperiode niet voor zijn club mag uitkomen. Dat is volgens Osasuna het geval met Martínez, die de Spaanse selectie voortijdig verliet met een knieblessure, maar donderdagavond wel de volle negentig minuten meespeelde bij Barcelona.
,,Osasuna beweert dat Martínez niet mocht spelen. De club heeft daarom beroep aangetekend, want we zien het als onze plicht op te komen voor onze rechten en te ijveren voor eerlijke competitie en gelijke voorwaarden voor alle deelnemers”, aldus de club uit Pamplona in een verklaring.
Verdoriequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het kan nog
https://www.ad.nl/voetbal(...)o-martinez~addcbaab/
quote:
Mooi, ik zeg -10 punten aftrek voor die fraudeursquote:
Ja ik had het gelezen ... Zal wel weer niet ...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het kan nog
https://www.ad.nl/voetbal(...)o-martinez~addcbaab/
Graag een link naar die regel.quote:
Teleurstellend feit: Nee Zaragoza speelde niet voor Osasuna tegen Barcelona gisteren.quote:On 17 March, Iñigo Martínez, Marc Casadó and Bryan Zaragoza withdrew from the squad due to injury, and were replaced by Dean Huijsen and Aleix García.
Daar hoop ik dan wel weer op een negatieve uitkomt voor Barcelona. Trek ook maar alle resultaten in waar hij in meespeelde.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:25 schreef chufi het volgende:
komende week uitsluitsel over Olmo en die andere ...
Ja om eerlijk te zijn wel ... zeker omdat ze de verkochte VIP-seats dit jaar niet eens kunnen gaan gebruiken en er dus effectief geen opbrengsten aan hebben .. verder zijn er nog wat andere bedragen die "geclaimd" zijn maar nooit volledig zijn geincasseerd ..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan wel weer op een negatieve uitkomt voor Barcelona. Trek ook maar alle resultaten in waar hij in meespeelde.
Krachten sparen voor de kraker Atléti - Barça morgenavond?quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:17 schreef hhh38 het volgende:
Sierd is zo slecht geworden. Kondigt de goals in een fantastische wedstrijd aan alsof ie de krant voorleest.
Nu, dit trucje van Barca is wel erg doorzichtig. Eerst een omzet van 100m in de boeken zetten, die later nergens meer terugkomenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:35 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/sport/6(...)d-met-financien.html
Zoeken zoeken zoeken zoeken
Afgunst.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nu, dit trucje van Barca is wel erg doorzichtig. Eerst een omzet van 100m in de boeken zetten, die later nergens meer terugkomenwanne kutclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |