Verder niet zoveel aan, of ik ben met teveel andere dingen bezig tijdens het kijken.quote:
zoals watquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verder niet zoveel aan, of ik ben met teveel andere dingen bezig tijdens het kijken.
Dom lullen op Whatsapp, dom dingen lezen op Facebook.quote:
toch anders dan op tinder en grindr zitten zoals @Mortaxxquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dom lullen op Whatsapp, dom dingen lezen op Facebook.
Dat durf ik allemaal niet joh, straks komt er iets serieus van.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toch anders dan op tinder en grindr zitten zoals @:mortaxx
Jawel, de kaart, de gele kaart voor Vini vanwege klagen op de scheids!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:50 schreef Evangelion het volgende:
Vini (de mentaal minst volwassen speler) captain. Soms moet je tradities breken.
Heftig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef chufi het volgende:
Yeah Valencia heeft weer eens gewonnen 2-1 van Valladolid ...
Barcelona - Osasuna gaat niet door ivm met een sterfgeval in de medische staff..
Sinds die Lim het in handen heeft is het bergafwaarts gegaan... Er was ff een moment dat men di jaar hoopte dat ie het van de hand zou doen, maar he is naar zn zoon gegaan.. Misschien dat die andere ideeen geeft .. is nog e kort dag om verder te kunnen oordelen..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heftig.
Mooi dat Valencia won, toch wel een heel mooie club. Was 'vroeger' toch een beetje wat Atletico nu is; de derde club van Spanje. Hoop echt dat ze er weer bovenop gaan komen.
Hoe schat jij de kansen van Sevilla in? Kan toch ook haast niet anders dat die keihard af gaan glijden, gezien het feit dat ze straks nauwelijks nog spelers kunnen betalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds die Lim het in handen heeft is het bergafwaarts gegaan... Er was ff een moment dat men di jaar hoopte dat ie het van de hand zou doen, maar he is naar zn zoon gegaan.. Misschien dat die andere ideeen geeft .. is nog e kort dag om verder te kunnen oordelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |