als het goed is er een onderzoek gestart richting die scheids want hij schijnt aan belangenverstrengeling hebben gedaan? iets met Atleti?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:07 schreef chufi het volgende:
Ik zou ook zeggen Vete a la Mierda tegen de scheids + VAR
Wat the fuck is daar aan de hand joh?quote:
Ik vond hem als studiogast en in "Tussen de palen" prima te pruimen. Was het nu niks ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:59 schreef chufi het volgende:
Royston Drenthe als analyst .. hmmm ik vond hem leuker die paar keer dat ie aanschoof bij het Spaanse "El Chiringuito" het doordeweekse dagelijkse discussie programma over voetbal dat pas om middernacht begint ....
Alles gemist.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:49 schreef KingRoland het volgende:
je zal maar naar de wc zijn gegaan
VBL / Saudi-Arabië wil transferrecord breken bij Real Madrid.........quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:50 schreef Evangelion het volgende:
Vini (de mentaal minst volwassen speler) captain. Soms moet je tradities breken.
Real Madrid is als club mentaal niet volwassen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:50 schreef Evangelion het volgende:
Vini (de mentaal minst volwassen speler) captain. Soms moet je tradities breken.
quote:'Dit is ongelooflijk. In hun gretigheid om Real Madrid aan te vallen, negeren ze zelfs de regels', aldus een anonieme bron binnen Real Madrid tegenover AS. 'Ze houden zich niet in en doen dat met het doel om ons te schaden. Ze hebben ons de oorlog verklaard en zullen alle mogelijke middelen gebruiken, zelfs als dat betekent dat ze de scheidsrechters die ze beweren te verdedigen, ondermijnen.'
'In slechts 24 uur zijn we getuige geweest van wat alleen kan worden omschreven als een campagne tegen alles wat met Real Madrid te maken heeft. Ten eerste plannen ze onze wedstrijd tegen Villarreal op een belachelijk tijdstip, waardoor we minder rust krijgen dan Barcelona en Atletico Madrid, in de hoop op een slecht resultaat. Vervolgens toont Javier Tebas (voorzitter Spaanse bond die zei dat Real Madrid ‘een huilclub was', red.) geen respect voor onze coach. En nu de Antony-situatie. Ze vallen ons aan over land, zee en lucht, maar we zullen tot het einde vechten met trots. We zullen niet buigen voor deze onzin.'
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:54 schreef hhh38 het volgende:
En nu de Antony-situatie. Ze vallen ons aan over land, zee en lucht, maar we zullen tot het einde vechten met trots. We zullen niet buigen voor deze onzin.'
Een assist telt alleen als er gescoord wordtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:53 schreef Evangelion het volgende:
Antony laat Mendy een assist geven (lol)
Verder niet zoveel aan, of ik ben met teveel andere dingen bezig tijdens het kijken.quote:
zoals watquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verder niet zoveel aan, of ik ben met teveel andere dingen bezig tijdens het kijken.
Dom lullen op Whatsapp, dom dingen lezen op Facebook.quote:
toch anders dan op tinder en grindr zitten zoals @Mortaxxquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dom lullen op Whatsapp, dom dingen lezen op Facebook.
Dat durf ik allemaal niet joh, straks komt er iets serieus van.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toch anders dan op tinder en grindr zitten zoals @:mortaxx
Jawel, de kaart, de gele kaart voor Vini vanwege klagen op de scheids!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:50 schreef Evangelion het volgende:
Heftig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:46 schreef chufi het volgende:
Yeah Valencia heeft weer eens gewonnen 2-1 van Valladolid ...
Barcelona - Osasuna gaat niet door ivm met een sterfgeval in de medische staff..
Sinds die Lim het in handen heeft is het bergafwaarts gegaan... Er was ff een moment dat men di jaar hoopte dat ie het van de hand zou doen, maar he is naar zn zoon gegaan.. Misschien dat die andere ideeen geeft .. is nog e kort dag om verder te kunnen oordelen..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heftig.
Mooi dat Valencia won, toch wel een heel mooie club. Was 'vroeger' toch een beetje wat Atletico nu is; de derde club van Spanje. Hoop echt dat ze er weer bovenop gaan komen.
Hoe schat jij de kansen van Sevilla in? Kan toch ook haast niet anders dat die keihard af gaan glijden, gezien het feit dat ze straks nauwelijks nog spelers kunnen betalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds die Lim het in handen heeft is het bergafwaarts gegaan... Er was ff een moment dat men di jaar hoopte dat ie het van de hand zou doen, maar he is naar zn zoon gegaan.. Misschien dat die andere ideeen geeft .. is nog e kort dag om verder te kunnen oordelen..
De scheids fluit alvast nergens voor dus er is potentie.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op een klassieke schoppartij, net als vroegâh.
Jaja, en dan wel blij zijn met de beelden zeker.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is dat irritant zeg, die camera aan een touwtje.
Natuurlijk maar ik ben er wel tegen!quote:Op zondag 16 maart 2025 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, en dan wel blij zijn met de beelden zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |