Een Real legend van 2007-2022 15 jaar is best langquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:58 schreef KingRoland het volgende:
Tegenwoordig krijgt iedereen het label “legende”. Marcelo zou alleen niet mijn top 25 beste spelers aller tijden halen en ik denk ook niet in het lijstje van anderen
Alles hangt af van hoeveel Perez heeft uitgegeven.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef KingRoland het volgende:
Morgen de Madrileense derby Real Madrid - Atletico Madrid. Zeg het maar jongens
@:mitt @:chufi @:D_A @:origami94 @:alaphilippe_ @:powerloungen @:-xor- @:nober @:de_boswachter en de rest
2-3quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef KingRoland het volgende:
@:mitt @:chufi @:D_A @:origami94 @:alaphilippe_ @:powerloungen @:-xor- @:nober @:de_boswachter en de rest
Ook de Overijsselse, Brabantse (zaterdag en zondag), Rotterdamse en zondag de Limburgse derby.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef KingRoland het volgende:
Leuk dat ik hier wel aan mee mag doen. Vanaf nu ben jij een goede vriend.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef KingRoland het volgende:
1-0 Real 90+8quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik dacht ik zet m op Engels ... Blijkt die ook Sierd te hebbemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde het kijken maar ik trek de verslaggever niet.
Klote idd. Ik ken Andy Houtkamp privé. Niemand mag hem in het wereldje en hij al helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht ik zet m op Engels ... Blijkt die ook Sierd te hebbem
Geen idee wie die Andy is ... normaal kijk ik de Spaanse .. maar lui vandaagquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klote idd. Ik ken Andy Houtkamp privé. Niemand mag hem in het wereldje en hij al helemaal niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Andy_Houtkampquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wie die Andy is ... normaal kijk ik de Spaanse .. maar lui vandaag
eerste of tweede zullen ze inderdaad niet gaan worden ...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Barca de lachende derde als ze winnen morge
Wowquote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef Origami94 het volgende:
Lamine Yamal gaat een hele grote worden als hij fit blijft en Barca gaat ver komen in de Champions League
Hang me er niet aan op.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef KingRadler het volgende:
Opschudding in Spanje: Barcelona-speelster raakt tegenstander aan in kruis
Na de Catalaanse vrouwenderby tussen FC Barcelona en Espanyol is maandag ophef ontstaan rondom Barcelona-speelster Mapi Léon. De verdediger zou het kruis van haar tegenstander Daniela Caracas hebben aangeraakt. Espanyol en de Spaanse spelersvakbond veroordelen de actie.
https://www.nu.nl/sport/6(...)er-aan-in-kruis.html
Als mannen dit doen dan lachen ze erom...
"Fuck off"quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:06 schreef chufi het volgende:
We willen weten wat er gezegd is ,, en die pingel was ook wat overdreven .. de bal lag al bijna naast het doel toen er op de voet werd getoucheerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |