SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zei ik niet, en bedoelde ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een oom van me.. Niks aan de hand voor jaren. Nu op zijn 55e autisme gediagnosticeerd, en INEENS kan hij helemaal niks meer.En dat is best een dooddoener.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iedereen heeft een vorm van autisme. Dat is mijn mening, en daar zullen jullie het mee moeten doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik had "Neurospice up your life"Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
NVWA: toestand van uit donkere kelder geredde puppy's 'erbarmelijk'
https://www.rtl.nl/nieuws(...)s-uit-donkere-kelder"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zijn de momenten waarop je eigen brein jou gewoon overprikkeld maaktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja niets zo leuk als tegelijktijd een liedje in je hoofd hebben (maar dan ook dat ene kleine stukje constant on loop), een to-do lijstje, een zeurende stem dat je iets moet doen, tegelijktijdig soort van vage filmpje en ga zo maar door.
Had laatst zo iets om 4 uur in de nacht toen ik wakker werd. Kon dat slapen wel vergeten.
Ik krijg dat meestal vlak voordat ik moe word of als ik net in bed lig. Leuk joh
Well, life can be a riot
Ik heb best moeite gehad met opgroeien omdat niemand erkende dat ik moeite had, maarja halve familie zit vol met neurospicy mensen denk ik. Dus tja.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik gebruik ook best wel vaak de uitdrukking: ik word gewoon moe van mezelf
Trotste mama van Ambar
Okquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, en bedoelde ik ook niet.
[..]
En dat is best een dooddoener.![]()
Same.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik ook best wel vaak de uitdrukking: ik word gewoon moe van mezelf
Of dat ik uit 't niets gewoon "klaar" ben met een dag.
Heb je de hele dag leuke dingen gedaan met mensen. Dan kom je thuis en denk je "nu nog ff tijd voor mezelf" en een half uur later is't lampje uit
Well, life can be a riot
Heck, ik kreeg het pas makkelijk vanaf eind 2023quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat niemand het makkelijk heeft met opgroeien, puberteit, bewustwording, onzekerheid.
Praktisch m'n hele jeugd heeft bestaan uit gepest worden, tegen geschreeuwd worden, klein gehouden worden.
Toen kwamen m'n tienerjaren met veel pesterijen, veel onzekerheden. Scheiding van ouders.
Toen m'n twintiger jaren waarin het allemaal wel oke ging maar ik mezelf compleet wegcijferde con-stant en echt een einzelganger was.
En eigenlijk pas vanaf eind 20 kreeg ik m'n leven een beetje op de ritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk pas vanaf Eind 2023 begon ik steeds meer van mezelf te ontdekken, en te leren kennen waardoor ik nu een veel beter beeld heb van mezelf en beter "met mezelf kan omgaan" wat het leven vééééél dragelijker maakt.
Ben mede door een break-up mezelf echt goed tegen gekomen en dat heeft mij veel mooie positieve inzichten gegeven.Well, life can be a riot
Klopt. Maar de mensen die het niet laten blijken, die krijgen de grootste shitzooi over zich heen, iedere dag weer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat niemand het makkelijk heeft met opgroeien, puberteit, bewustwording, onzekerheid.![]()
Ik twijfel alleen wel soms aan adhd omdat ik dus een best wel goed slaapschema heb en dat ik mezelf daar echt kan houden. Maarja als je de hele avond "wacht" op bedtijd is dat ook niet zo heel raarTrotste mama van Ambar
Totdat zulke mensen wel eens zeggen van 'hee, ik red het niet meer'. Maar dan moeten die mensen gewoon hun bek houden, want dat zou beteken dat andere mensen een stapje harder moeten lopen.![]()
Dank voor deze dooddoenerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat niemand het makkelijk heeft met opgroeien, puberteit, bewustwording, onzekerheid.![]()
Ik mag niets zeggen, want iedereen heeft het niet makkelijk gehad.Trotste mama van Ambar
Welkom in mijn leven.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank voor deze dooddoener![]()
Ik mag niets zeggen, want iedereen heeft het niet makkelijk gehad.![]()
Niet altijd, maar vaak welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar gelukkig is Liev altijd liev
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wil niet ook niet bagatelliseren wat iemand kan hebben en dat ik wel snap dat het fijn kan zijn dat er dan een diagnose is waar iemand iets mee kan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt. Maar de mensen die het niet laten blijken, die krijgen de grootste shitzooi over zich heen, iedere dag weer.
Maar als je niet in een bepaald hokje zit, kan het ook allemaal flink kut zijn en tegen zitten en dat je met dingen te dealen hebt.![]()
Als je de hele avond bezig bent met hoe laat je gaat slapen dan heb je inderdaad zo een goed schema.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel alleen wel soms aan adhd omdat ik dus een best wel goed slaapschema heb en dat ik mezelf daar echt kan houden. Maarja als je de hele avond "wacht" op bedtijd is dat ook niet zo heel raarWell, life can be a riot
Ik weet er alles van, ik los mijn eigen shit al op sinds 1987.quote:Trotste mama van Ambar
Als ik dingen ga doen, dan vergeet ik de tijd. Dus ga ik geen dingen doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je de hele avond bezig bent met hoe laat je gaat slapen dan heb je inderdaad zo een goed schema.
Trotste mama van Ambar
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank voor deze dooddoener![]()
Ik mag niets zeggen, want iedereen heeft het niet makkelijk gehad.![]()
Oh stopquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik dingen ga doen, dan vergeet ik de tijd. Dus ga ik geen dingen doen.Zo ben ik ook.
Als ik een afspraak heb staan dan ga ik al van te voren berekenen hoe laat ik uiterlijk weg moet als ik een kwartier van te voren aanwezig wil zijn. En dan doe ik alleen nog het broodnodige tot ik weg moet en ga vooral wachten en op m'n telefoon kijken
Well, life can be a riot
Welkom in Europa
Blijf hier tot dood ga
Europapa
Trotste mama van Ambar
Heck, ik kreeg het pas makkelijk vanaf eind 2023
Praktisch m'n hele jeugd heeft bestaan uit gepest worden, tegen geschreeuwd worden, klein gehouden worden.
Toen kwamen m'n tienerjaren met veel pesterijen, veel onzekerheden. Scheiding van ouders.
Toen m'n twintiger jaren waarin het allemaal wel oke ging maar ik mezelf compleet wegcijferde con-stant en echt een einzelganger was.
En eigenlijk pas vanaf eind 20 kreeg ik m'n leven een beetje op de ritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk pas vanaf Eind 2023 begon ik steeds meer van mezelf te ontdekken, en te leren kennen waardoor ik nu een veel beter beeld heb van mezelf en beter "met mezelf kan omgaan" wat het leven vééééél dragelijker maakt.
Ben mede door een break-up mezelf echt goed tegen gekomen en dat heeft mij veel mooie positieve inzichten gegeven.
Iedereen gaat anders met zijn/haar leven om. Maar denk dat het vooral belangrijk is om jezelf een keer goed tegen te komenWell, life can be a riot
Die heb ik net vorig weekend gekochtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:47 schreef Lovely het volgende:
Dit lijkt mij wel een mooi boek
https://www.chicklit.nl/b(...)ishida/kat-op-receptTrotste mama van Ambar
Als je hem gaat lezen of hebt gelezen, laat even weten hoe die was/isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heb ik net vorig weekend gekocht"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hoop dat je geduld hebquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je hem gaat lezen of hebt gelezen, laat even weten hoe die was/isTrotste mama van Ambar
Maar ik plof weer op de bank onder een dekentje want heb het koud"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het is ook echt goed koud.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
Maar ik plof weer op de bank onder een dekentje want heb het koud
Vanmiddag even naar de Kringloop geweest met moeders en alles bevroor bijna joh
Well, life can be a riot
Welcome to the clubquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waarom pest iedereen mij altijd?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Daar ben ik het niet mee eens. Kan natuurlijk, maar is zeker niet altijd zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die zeggen dat ze gepest worden, zijn vaak zelf de grootste pesters
Op de school van mijn dochter werd er veel aandacht aan besteed met allerlei rolmodellen en toneelstukjes. De grootste pester deed braaf mee maar eenmaal buiten op het schoolplein ging het pesten gewoon weer door zoals vanouds.![]()
Maar even ter uwer informatie, de vazen passen in de dozenquote:Van de week in een grotere doos eromheen en komend weekend op de post
Lach met een schone bips![]()
Weinig buikspek dan weer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, 50 tinten kip
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Ik mocht willen dat ik gepest werd, ik werd genegeerd. Nog erger.Trotste mama van Ambar
Buikspek beste spek
Well, life can be a riot
Hier was overdag-2 en mistigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook echt goed koud.
Vanmiddag even naar de Kringloop geweest met moeders en alles bevroor bijna joh"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Woeiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar even ter uwer informatie, de vazen passen in de dozenVan de week in een grotere doos eromheen en komend weekend op de post
![]()
Hopelijk heb je ze niet in stukjes hoeven te slaan om in de doos te passen
Soms is genegeerd worden echt beter dan gepest worden. Trust me.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mocht willen dat ik gepest werd, ik werd genegeerd. Nog erger.
Al kan ik mij voorstellen dat genegeerd worden óók een vorm van pesten is.
Ik ben mijn hele leven lang gepestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geloof mij maar. Dan heb je liever dat mensen je negerenWell, life can be a riot
And I'm like hey, hello beautiful
You know today is gonna be your dayTrotste mama van Ambar
Er is een groot verschil tussen zeggen dat je gepest wordt, en daadwerkelijk gepest worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Kan natuurlijk, maar is zeker niet altijd zo.
Op de school van mijn dochter werd er veel aandacht aan besteed met allerlei rolmodellen en toneelstukjes. De grootste pester deed braaf mee maar eenmaal buiten op het schoolplein ging het pesten gewoon weer door zoals vanouds.
Sowieso is pesten gewoon kansloos, jammer dat het nog steeds gedaan wordt, ook hier op FOK!![]()
Nee, heb 3 dozen waar ze perfect inpassen. Die in een grote doos stoppen opgevuld met oude lakens en shit. Dan moet het heel aankomen bij jequote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Woei![]()
Hopelijk heb je ze niet in stukjes hoeven te slaan om in de doos te passen
Dat heb ik al genoeg van mezelfquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weinig buikspek dan weer.
* Homijn gaat Radio 49 luisteren
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik bolk, dus ik pestquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen zeggen dat je gepest wordt, en daadwerkelijk gepest worden.
Sowieso is pesten gewoon kansloos, jammer dat het nog steeds gedaan wordt, ook hier op FOK!![]()
Er is echt niks mis met een laag(je)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat heb ik al genoeg van mezelfWell, life can be a riot
Ahw, maar hier wordt je niet genegeerd! Meestal danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mocht willen dat ik gepest werd, ik werd genegeerd. Nog erger.
Is wel lekker zacht en fijn om armen omheen te slaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat heb ik al genoeg van mezelf
Had de diagnose enkele jaartjes geleden op mijn 30e, dat gaf mij juist rust en alles op zijn plek valt en dat ik juist meer kan doordat ik weet waar mijn grenzen liggen en waaromquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een oom van me.. Niks aan de hand voor jaren. Nu op zijn 55e autisme gediagnosticeerd, en INEENS kan hij helemaal niks meer.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen zeggen dat je gepest wordt, en daadwerkelijk gepest worden.
![]()
En dan deel je ze niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
Deze koekjes zijn lekker
[ afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
Wasda? en waar?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
Deze koekjes zijn lekker
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Maar als je iets ervaart als dat je gepest wordt, is dat dan niet voldoende? Ook als de pesters het helemaal niet zo bedoelen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso is pesten gewoon kansloos, jammer dat het nog steeds gedaan wordt, ook hier op FOK!
Mja, dan zou het natuurlijk wel zo moeten zijn dat als je dat 1 keer uitspreekt, het ook gelijk stopt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oeh, ik krijg er ook nog gratis beddengoed bij?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, heb 3 dozen waar ze perfect inpassen. Die in een grote doos stoppen opgevuld met oude lakens en shit. Dan moet het heel aankomen bij je
Er zit ook wel enige nuance in een sneer en structureel pesten. Dat dan ook wel weer. Gewoon een kut opmerking soms lijkt me niet echt iets mee mis. Maar het structureel iemand afzeiken wat vaak in groepsverband ook nog gaat is wel echt eenquote:
Hmm, ik zal "zoekt man met lange armen" toevoegen aan mn contactadvertentiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel lekker zacht en fijn om armen omheen te slaan
Oude meuk jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik krijg er ook nog gratis beddengoed bij?
Gelukkig ben ik heel leuk met alcohol op
Trotste mama van Ambar
Ik krijg vandaag voldoende fruit binnen, want ik doe bevroren zomerfruit in mijn cocktailTrotste mama van Ambar
Dan stel ik voor dat je regelmatig het glas heftquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig ben ik heel leuk met alcohol opUw ADH vitamine Worst
Geen blauwe bessen hequote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg vandaag voldoende fruit binnen, want ik doe bevroren zomerfruit in mijn cocktail
Overigens vind ik cocktail maar een rare naamTrotste mama van Ambar
Very well, en u?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hay! Hoe maakt u het buurman?Lach met een schone bips![]()
Zitten wel in de zak, maar die zak is al maanden oudquote:Trotste mama van Ambar
quote:
Well, life can be a riot
Nee, die heb je nog nodigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
*voegt treksokken toe aan lijstje opvulmateriaal*
Lulstaartquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens vind ik cocktail maar een rare naamWell, life can be a riot
Dan zit het wel goedquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zitten wel in de zak, maar die zak is al maanden oud
Een kutopmerking maken we allemaal weleens, maar structureel lullig doen, ben daar ook niet van.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zit ook wel enige nuance in een sneer en structureel pesten. Dat dan ook wel weer. Gewoon een kut opmerking soms lijkt me niet echt iets mee mis. Maar het structureel iemand afzeiken wat vaak in groepsverband ook nog gaat is wel echt een![]()
Wordt het weer feest vanavond?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig ben ik heel leuk met alcohol op
You're driving me too hard
You pushed it way too far
Every time I give a little bit
You muscle in and take it all
Rolling StonesBeste Stones
Well, life can be a riot
Gaat lekker bij PSVThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vond vroeger een Bob Marley wel lekker...quote:
Maar drink sowieso heel weinig alcohol tenzij speciale gelegenheid of een moment dat ik denk "ja, nu heb ik zin in x"Well, life can be a riot
Knulquote:
Well, life can be a riot
Beter welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker deze week geloof ik
Ik bedoelde het letterlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vond vroeger een Bob Marley wel lekker...
Maar drink sowieso heel weinig alcohol tenzij speciale gelegenheid of een moment dat ik denk "ja, nu heb ik zin in x"wie drinkt er nou een lul? Staat ook best raar in een glas
Trotste mama van Ambar
NadjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Staan achter met 2-1 toch of heeft Zwolle al weer gescoord?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nadje3-1quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staan achter met 2-1 toch of heeft Zwolle al weer gescoord?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
3-1 eindjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staan achter met 2-1 toch of heeft Zwolle al weer gescoord?Lach met een schone bips![]()
Oh hahaha zoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde het letterlijkwie drinkt er nou een lul? Staat ook best raar in een glas
Ik dacht nog "niet letterlijk op in gaan"
Een lul moet je niet drinken nee...
Well, life can be a riot
AI wil geen afbeelding maken van een penis in een cocktailTrotste mama van Ambar
Nouja we slurpen er wel eens aan alsof het een rietje isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde het letterlijkwie drinkt er nou een lul? Staat ook best raar in een glas
![]()
![]()
Ziedend hierquote:
Maar eerlijk gezegd vind ik het mooi voor de competitie.Lach met een schone bips![]()
Ja nu ben ik juist nieuwsgierigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
AI wil geen afbeelding maken van een penis in een cocktail
Well, life can be a riot
Wait whut????quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja we slurpen er wel eens aan alsof het een rietje isLach met een schone bips![]()
AI wil geen expliciete afbeeldingen makenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja nu ben ik juist nieuwsgierigTrotste mama van Ambar
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja we slurpen er wel eens aan alsof het een rietje isTrotste mama van Ambar
Zou een wonder zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh als PSV verliest wint Grunn
Dit is ook wel typisch verhouding tussen iemand die neurospicy is en iemand die dat niet is en waarbij je het gevoel krijgt dat ze je niet begrijpen @ieniminimuis
Ben altijd wel een intense apper, en hou er wel van om uitgebreid te doen. Maar dan heb je mensen waarvan je weet dat ze er niet op zitten te wachten of toch alleen maar iets naar je sturen om zichzelf te horen. Dus dan stuur je maar dat.Well, life can be a riot
Yesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar even ter uwer informatie, de vazen passen in de dozenVan de week in een grotere doos eromheen en komend weekend op de post
YES
YES![]()
Hoeft van mij (zeg ik als man) ook niet altijdquote:ik vind het fijner om het bij een vrouw te doen dan dat ik het ervaar als een vrouw het bij mij doet, meestal.
Well, life can be a riot
Waar zijn ze heen? Wel een lekker warm land toch?quote:Well, life can be a riot
Ik zeg ook nergens dat dat altijd moet he :pquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoeft van mij (zeg ik als man) ook niet altijdik vind het fijner om het bij een vrouw te doen dan dat ik het ervaar als een vrouw het bij mij doet, meestal.
![]()
Of dat je iets heel uitgebreids in je hoofd hebt, logisch ook, helemaal gestructureerd en dat er alleen maar onbegrijpelijk lulkoek uit komt in ogen van de persoon waar je mee praat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:11 schreef Grotetijd het volgende:
Dit is ook wel typisch verhouding tussen iemand die neurospicy is en iemand die dat niet is en waarbij je het gevoel krijgt dat ze je niet begrijpen @:ieniminimuis [ afbeelding ]
Ben altijd wel een intense apper, en hou er wel van om uitgebreid te doen. Maar dan heb je mensen waarvan je weet dat ze er niet op zitten te wachten of toch alleen maar iets naar je sturen om zichzelf te horen. Dus dan stuur je maar dat.Trotste mama van Ambar
Ja weet t nog nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan lekker slapen
Of niet en wakker blijven♡♡♡♡![]()
In een espresso verdwenen als ik Sabrina Carperter mag gelovenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waar zijn ze heen? Wel een lekker warm land toch?Trotste mama van Ambar
Nou precies dat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of dat je iets heel uitgebreids in je hoofd hebt, logisch ook, helemaal gestructureerd en dat er alleen maar onbegrijpelijk lulkoek uit komt in ogen van de persoon waar je mee praat.
Dat je jezelf echt afvraagt, waarom heb ik dit gestuurd naar diegene?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom is't zo belangrijk om met mensen op 1 lijn te zitten. En dat kan niet al-tijd, maar 95% is beter dan 10%Well, life can be a riot
Ah, worden je give a fucks stuiterballenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In een espresso verdwenen als ik Sabrina Carperter mag gelovenWell, life can be a riot
Als jij nog een leuke actie en comedy wil zienquote:
Is back in action een aanrader
Maar jij bent een baas die er niet van probeert te profiterenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had de diagnose enkele jaartjes geleden op mijn 30e, dat gaf mij juist rust en alles op zijn plek valt en dat ik juist meer kan doordat ik weet waar mijn grenzen liggen en waarom![]()
Al aan het kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als jij nog een leuke actie en comedy wil zien
Is back in action een aanrader![]()
![]()
Wat is dit lekkerBekijk deze YouTube-video
Zit de laatste tijd albums van goede bands op chronologische volgorde te luisteren. Kom echt dingen tegen dat ik denk "hebben ze dit ook gemaakt!?"Well, life can be a riot
Dan zet je de verwarming aan ofzo. Denk in oplossingen ipv ipv in problemenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wasda?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als jij nog een leuke actie en comedy wil zien
Is back in action een aanraderLach met een schone bips![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Twee turken in een Mazdaquote:Well, life can be a riot
Je moet de albums van Deftones eens op chronologische volgorde luisteren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:16 schreef Grotetijd het volgende:
Wat is dit lekkerBekijk deze YouTube-video
Zit de laatste tijd albums van goede bands op chronologische volgorde te luisteren. Kom echt dingen tegen dat ik denk "hebben ze dit ook gemaakt!?"Yea, she's on crack.![]()
Gatverdamme gebakken champignonquote:
Well, life can be a riot
Is de foe knop stuk?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zet je de verwarming aan ofzo. Denk in oplossingen ipv ipv in problemen
♡♡♡♡![]()
....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die zeggen dat ze gepest worden, zijn vaak zelf de grootste pesters
Ik wilde wat zeggen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ga 'm in m'n lijstje gooien!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je moet de albums van Deftones eens op chronologische volgorde luisteren.Well, life can be a riot
Gooi het er uit. Niet op eierschalen lopenquote:Well, life can be a riot
Vond tBuiten koud maar nu vinnen heb ik t veel kouderquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Buiten wel ja inderdaad... En ook echt waterkoud.
♡♡♡♡![]()
Nope. Niet doen iddquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gooi het er uit. Niet op eierschalen lopen
maar ik ga gezellig een nieuwjaarsbijeenkomst bijwonen!![]()
Andere dingen in het leven
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En dat om kwart over 7.quote:Well, life can be a riot
Lekker bij de kachel/verwarming/open haard gaan zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
Vond t
[..]
Buiten koud maar nu vinnen heb ik t veel kouderLach met een schone bips![]()
Meestal negeer ik je gewoon, maar een hele enkele keer, zoals nu, dan kan ik het niet laten om te reageren op dat eeuwigdurende geklaag en zelfbeklag van je. Get a life.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zet je de verwarming aan ofzo. Denk in oplossingen ipv ipv in problemen![]()
![]()
Negeren kun je lerenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meestal negeer ik je gewoon, maar een hele enkele keer, zoals nu, dan kan ik het niet laten om te reageren op dat eeuwigdurende geklaag en zelfbeklag van je. Get a life.
♡♡♡♡![]()
Jouw opmerking over dat iedereen een vorm van autisme heeft ben ik het niet mee eens en zorgt voor bagatelliseren van mensen met autisme die er wel lastig mee hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar jij bent een baas die er niet van probeert te profiterenUw ADH vitamine Worst
Ach.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meestal negeer ik je gewoon, maar een hele enkele keer, zoals nu, dan kan ik het niet laten om te reageren op dat eeuwigdurende geklaag en zelfbeklag van je. Get a life.
Sommige mensen klagen. Andere mensen vinden zich zelf weer heel erg belangrijk en interessant
Dan liever iemand die klaagt.Well, life can be a riot
Kijkt iemand hier ook Langs de Schelde met Huub Stapel?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja heb verwarming al hoger en warme trui aanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker bij de kachel/verwarming/open haard gaan zitten.
Maar gewoonen koud
♡♡♡♡![]()
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
Kijkt iemand hier ook Langs de Schelde met Huub Stapel?Lach met een schone bips![]()
Je kan je ook prima kleden op kou.quote:Well, life can be a riot
Nee. Laatste van Huub Stapel wat ik actief keek was Stapel Op Auto'squote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
Kijkt iemand hier ook Langs de Schelde met Huub Stapel?
Well, life can be a riot
Ik zou graag willen kijken, maar moet ook een splinter uit m'n rug trekken weldra. En die nakende bevalling doet mijn concentratie wegebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
Kijkt iemand hier ook Langs de Schelde met Huub Stapel?Yea, she's on crack.![]()
Het is ook gewoon een kutweer momenteel, en constant donker dat helpt ook niet echt mee. Daarom stook ik de kachel juist hoger op. Beetje zomer in huis.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja heb verwarming al hoger en warme trui aan
Maar gewoonen koud
Nee ....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
Gebroeders de Witt met hem vond ik heel leuk![]()
![]()
Gelukkig ben jij het zonnetje hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meestal negeer ik je gewoon, maar een hele enkele keer, zoals nu, dan kan ik het niet laten om te reageren op dat eeuwigdurende geklaag en zelfbeklag van je. Get a life.![]()
![]()
Dat ken ik nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
Klinlt beetje zoals dat wabdelprogramna met die Belgen?♡♡♡♡![]()
Ik Flodderquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee. Laatste van Huub Stapel wat ik actief keek was Stapel Op Auto's
En precies dit bedoel ik. Ik ben hier zo vaak aangepakt terwijl ik letterlijk nooit de aanstichter ben en ik alleen maar reageer op zulke 'pesters'.quote:
Pas geleden werd er nog een heel topic over geopend, maar diegene vergat even te vermelden dat hij me wel bedreigd had. Maar schijnbaar moet ik dat gewoon laten gebeuren.
Maar ja, moet kunnen, want AS moet gewoon alles over zich heen laten gaan en gewoon zijn bek houden.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2025 19:24:52 ]![]()
Ik zit onder een dekentje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja heb verwarming al hoger en warme trui aan
Maar gewoonen koud
![]()
Oh ik nog nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb ook deel 1 gekeken van die film waar we naartoe gaan in de bios![]()
Binnenkort maar ff kijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh buurmanquote:
Well, life can be a riot
Dat was ook leukquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ken ik niet
Klinlt beetje zoals dat wabdelprogramna met die Belgen?![]()
![]()
Zegt mij zo 123 even niksquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee. Laatste van Huub Stapel wat ik actief keek was Stapel Op Auto's
Echt gemeend advies is liefquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zoek eens op de luisterlijn of 113 ofzo
Dit is gewoon gemeen♡♡♡♡![]()
Kou is een emotiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan je ook prima kleden op kou.![]()
![]()
INJECTIE!?quote:Well, life can be a riot
Er is een significante reden dat ik hier steeds minder te vinden ben.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat doet ie splinter in je rug ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen kijken, maar moet ook een splinter uit m'n rug trekken weldra. En die nakende bevalling doet mijn concentratie wegebben.etc
Well, life can be a riot
Ontzettend leukquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die Belgen doen dat altijd wel leuk
Zo ontwapenend en geïnteresseerd♡♡♡♡![]()
Mensen mogen hier gewoon meerdere malen moedwillig persoonlijke informatie posten over me, krijgen daar niet eens een note voor.
Maar als ik 'mooie top 6' zeg, BAM, 2 weken vakantie
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2025 19:26:26 ]![]()
Maar even serieus. Aan kou kan je wennen door warm te kleden en je omgevingstemperatuur steeds iets naar beneden te zetten.
Ik heb het max 17-18 graden in huis. En als ik het koud heb, dan zorg ik voor dekentjes etc.Trotste mama van Ambar
Kruik ofzo? Kop thee?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Due heb ik ook nog ja
Maar blijfen koud
Trotste mama van Ambar
Dezequote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ....
Gebroeders de Witt met hem vond ik heel leuk
https://npo.nl/start/seri(...)gebroeders-de-witt_3"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hij gaat zo kiekeboe zeggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat doet ie splinter in je rug ?etc
Yea, she's on crack.![]()
Met een vleugje humorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ontzettend leuk
Zo ontwapenend en geïnteresseerd![]()
![]()
Nee. Ik meen het serieus. Ben zelf bekend met (zware) depressie, en als je hulp nodig hebt is DTS niet het platform wat je kan helpen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt gemeend advies is lief
Dit is gewoon gemeenIk heb er één en ik ben er trots op
Yesssquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze
https://npo.nl/start/seri(...)gebroeders-de-witt_3![]()
Mijn verwarming staat hier wel standaard op 19.5-20. Maar als ik het koud krijg gooi ik er ook gewoon een dekentje overheen hoor. Niet zo moeilijk doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar even serieus. Aan kou kan je wennen door warm te kleden en je omgevingstemperatuur steeds iets naar beneden te zetten.
Ik heb het max 17-18 graden in huis. En als ik het koud heb, dan zorg ik voor dekentjes etc.
Enige wat ik vervelend vind is naar buiten gaan als het gevroren heeft, maar dat heeft niet veel te maken met kou maar vooral met gladheid
Well, life can be a riot
Apart idd, want ik heb dat laatste ook weleens gezegdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen mogen hier gewoon meerdere malen moedwillig persoonlijke informatie posten over me, krijgen daar niet eens een note voor.
Maar als ik 'mooie top 6' zeg, BAM, 2 weken vakantie![]()
Nee is wel wat anders check maar eens op de npo sitequote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ken ik niet
Klinlt beetje zoals dat wabdelprogramna met die Belgen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vraag me wel af of je irl ook dit soort zeer ongepaste opmerkingen zou maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zoek eens op de luisterlijn of 113 ofzo![]()
BAM 2 weken vakantie?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Apart idd, want ik heb dat laatste ook weleens gezegdCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zal onthoudenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee is wel wat anders check maar eens op de npo site
♡♡♡♡![]()
Gaat het goed schatje?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar als ik 'mooie top 6' zeg, BAM, 2 weken vakantie![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat ze dat niet zo boeit. Ze komt hier in DTS iig over alsof ze vrij complex is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vraag me wel af of je irl ook dit soort zeer ongepaste opmerkingen zou maken.
Ze post hier dan ook vooral om even interessant te doen over d'r wandelingen en niet om serieus mee te chatten heb ik het idee.
Vond die opmerking echt ontzettend onnodig van haar net. Post dan niks.Well, life can be a riot
Daar heb ik geen problemen mee. Maar het is niet alsof jij hier nooit eens je ongenoegen hebt geuit over iets. Maar de een mag klagen en de ander niet. Ik zie het vaker.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er is een significante reden dat ik hier steeds minder te vinden ben.![]()
Tja, je hebt werkpaarden en luxe paarden. Geen vakantie voor onsquote:
Man³quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:29 schreef maily het volgende:
Albert Heijn roept ook andijvie terug.
Teveel gewasbeschermingsmiddel."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Whut echt?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:29 schreef maily het volgende:
Albert Heijn roept ook andijvie terug.
Teveel gewasbeschermingsmiddel.♡♡♡♡![]()
Sinds wanneer is eerlijk zijn ongepast?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vraag me wel af of je irl ook dit soort zeer ongepaste opmerkingen zou maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Sja dat blijkt.. helaas pindakaasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, je hebt werkpaarden en luxe paarden. Geen vakantie voor ons![]()
![]()
Het feit dat jij blijkbaar geen problemen ziet in het feit dat je zegt joh "bel ff 113" zegt genoeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eerlijk zijn ongepast?
Gatverdamme Mo
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij mag mij ei wel bevr oh wacht![]()
![]()
Ik zou vergaan van de hitte jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Is 23 graden in huis te warm? Ik vind het lekker welTrotste mama van Ambar
Hihi ik deed een grinnikje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij mag mij ei wel bevr oh wachtLach met een schone bips![]()
Dat is een saunaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Is 23 graden in huis te warm? Ik vind het lekker wel![]()
Lekker sfeertje weer hier![]()
En dat op zaterdagavond man o man
Met dat verschil dat ik niet klaag om medelijden te krijgen, maar om m'n frustratie te uiten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee. Maar het is niet alsof jij hier nooit eens je ongenoegen hebt geuit over iets. Maar de een mag klagen en de ander niet. Ik zie het vaker.
Als ik (geestelijke) hulp nodig heb dan jank ik wel bij de huisarts of psych.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het 113 deel is zwaar ongepast wat mij betreft.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eerlijk zijn ongepast?![]()
Msn is er niets bij!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
En dat op zaterdagavond msn o manCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Minimaalquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zal wel weer 3 weken worden.![]()
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het 113 deel is zwaar ongepast wat mij betreft.![]()
Gappie, laat gaan.. Je bent te tof om weer te missenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zal wel weer 3 weken worden.
Nee zo werkt het niet mevrouwquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik maakte het niet af dus het telt niet, toch?![]()
Wandel maar weer dit topic uit alsjeblieft.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik niet klaag om medelijden te krijgen, maar om m'n frustratie te uiten.
Als ik (geestelijke) hulp nodig heb dan jank ik wel bij de huisarts of psych.Well, life can be a riot
Oh, ik dacht juist dat jij een goede wind wel kan waarderenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gooi het eruit meidquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:33 schreef Lovely het volgende:
Een FOK! vakantie klinkt niet verkeerd![]()
![]()
Ik ben al weer weg. Ik voel wel dat de aanwezige personen mij niet moeten en het liefst zien verdwijnen, dus dat doe ik ook maarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
En dat op zaterdagavond man o man
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: