SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zei ik niet, en bedoelde ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een oom van me.. Niks aan de hand voor jaren. Nu op zijn 55e autisme gediagnosticeerd, en INEENS kan hij helemaal niks meer.En dat is best een dooddoener.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iedereen heeft een vorm van autisme. Dat is mijn mening, en daar zullen jullie het mee moeten doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik had "Neurospice up your life"Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
NVWA: toestand van uit donkere kelder geredde puppy's 'erbarmelijk'
https://www.rtl.nl/nieuws(...)s-uit-donkere-kelder"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zijn de momenten waarop je eigen brein jou gewoon overprikkeld maaktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja niets zo leuk als tegelijktijd een liedje in je hoofd hebben (maar dan ook dat ene kleine stukje constant on loop), een to-do lijstje, een zeurende stem dat je iets moet doen, tegelijktijdig soort van vage filmpje en ga zo maar door.
Had laatst zo iets om 4 uur in de nacht toen ik wakker werd. Kon dat slapen wel vergeten.
Ik krijg dat meestal vlak voordat ik moe word of als ik net in bed lig. Leuk joh
Well, life can be a riot
Ik heb best moeite gehad met opgroeien omdat niemand erkende dat ik moeite had, maarja halve familie zit vol met neurospicy mensen denk ik. Dus tja.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik gebruik ook best wel vaak de uitdrukking: ik word gewoon moe van mezelf
Trotste mama van Ambar
Okquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, en bedoelde ik ook niet.
[..]
En dat is best een dooddoener.![]()
Same.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik ook best wel vaak de uitdrukking: ik word gewoon moe van mezelf
Of dat ik uit 't niets gewoon "klaar" ben met een dag.
Heb je de hele dag leuke dingen gedaan met mensen. Dan kom je thuis en denk je "nu nog ff tijd voor mezelf" en een half uur later is't lampje uit
Well, life can be a riot
Heck, ik kreeg het pas makkelijk vanaf eind 2023quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat niemand het makkelijk heeft met opgroeien, puberteit, bewustwording, onzekerheid.
Praktisch m'n hele jeugd heeft bestaan uit gepest worden, tegen geschreeuwd worden, klein gehouden worden.
Toen kwamen m'n tienerjaren met veel pesterijen, veel onzekerheden. Scheiding van ouders.
Toen m'n twintiger jaren waarin het allemaal wel oke ging maar ik mezelf compleet wegcijferde con-stant en echt een einzelganger was.
En eigenlijk pas vanaf eind 20 kreeg ik m'n leven een beetje op de ritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk pas vanaf Eind 2023 begon ik steeds meer van mezelf te ontdekken, en te leren kennen waardoor ik nu een veel beter beeld heb van mezelf en beter "met mezelf kan omgaan" wat het leven vééééél dragelijker maakt.
Ben mede door een break-up mezelf echt goed tegen gekomen en dat heeft mij veel mooie positieve inzichten gegeven.Well, life can be a riot
Klopt. Maar de mensen die het niet laten blijken, die krijgen de grootste shitzooi over zich heen, iedere dag weer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat niemand het makkelijk heeft met opgroeien, puberteit, bewustwording, onzekerheid.![]()
Ik twijfel alleen wel soms aan adhd omdat ik dus een best wel goed slaapschema heb en dat ik mezelf daar echt kan houden. Maarja als je de hele avond "wacht" op bedtijd is dat ook niet zo heel raarTrotste mama van Ambar
Totdat zulke mensen wel eens zeggen van 'hee, ik red het niet meer'. Maar dan moeten die mensen gewoon hun bek houden, want dat zou beteken dat andere mensen een stapje harder moeten lopen.![]()
Dank voor deze dooddoenerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat niemand het makkelijk heeft met opgroeien, puberteit, bewustwording, onzekerheid.![]()
Ik mag niets zeggen, want iedereen heeft het niet makkelijk gehad.Trotste mama van Ambar
Welkom in mijn leven.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank voor deze dooddoener![]()
Ik mag niets zeggen, want iedereen heeft het niet makkelijk gehad.![]()
Niet altijd, maar vaak welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar gelukkig is Liev altijd liev
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wil niet ook niet bagatelliseren wat iemand kan hebben en dat ik wel snap dat het fijn kan zijn dat er dan een diagnose is waar iemand iets mee kan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt. Maar de mensen die het niet laten blijken, die krijgen de grootste shitzooi over zich heen, iedere dag weer.
Maar als je niet in een bepaald hokje zit, kan het ook allemaal flink kut zijn en tegen zitten en dat je met dingen te dealen hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: