Altijd een hekel aan die hypocriete Limburgers gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:06 schreef golfer het volgende:
Bushcrafter spreekt zichzelf nogal tegen wanneer het over pronounce gaat.
"Dat soort mensen."
dat gun je inderdaad niemand. dat is echt naar, wat hem nu overkomt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En toen viel de hamer! Supergezond leven met ijsbaden en zichzelf een viriele godheid vinden en dan. BAM
Best triest allemaal, hopelijk overleeft ie de uitzendingen.
boeh!quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Altijd een hekel aan die hypocriete Limburgers gehad.
nou ja, als ik dat zou doen dan ben ik een beetje hypocriet bezig, want ik ben natuurlijk toch een klein beetje hypocrietquote:
Het stomme is dat hij denk ik een uitstekende match was. Maar zijn buitensluitende houding gooide meteen de deur dicht bij Judith. Zonde.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:06 schreef golfer het volgende:
Bushcrafter spreekt zichzelf nogal tegen wanneer het over pronounce gaat.
"Dat soort mensen."
Hij is gewoon een opgevoede farizeer met ontieglijk veel domme vooroordelen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het stomme is dat hij denk ik een uitstekende match was. Maar zijn buitensluitende houding gooide meteen de deur dicht bij Judith. Zonde.
Hallo, dat is juist het format. Alle deelnemers moeten inmiddels dat wel begrijpen. Niet van dat mieterige gedoe, ze zitten er voor ons als kijkers, ja!quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:20 schreef JOHANK88 het volgende:
judith moet zich niet zo schuldig voelen dat ze zo'n klik heeft met bart, ook als dat andere kandidaten afschrikt.
als het klikt, dan klikt het. is toch juist hartstikke mooi.
het enige dat ik wel hoop is dat productie haar en bart nu ook de kans geeft om een dag of 2 alleen te zijn, om
ook te kijken of ze echt zo dol op elkaar zijn en zo goed bij elkaar passen.
door er nu continu nieuwe mensen bij te gooien stook je het vuurtje alleen maar aan, maak je het voor nieuwe
mensen onmogelijk en drijf je judith en bart nog meer in elkaars armen, terwijl ze wel niet de tijd hebben om ook
echt samen alleen te zijn.
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar weet iemand of Judith in het filmpje duidelijk aan heeft gegeven dat zowel mannen als vrouwen mogen reageren?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het stomme is dat hij denk ik een uitstekende match was. Maar zijn buitensluitende houding gooide meteen de deur dicht bij Judith. Zonde.
Omdat ie een domme Limburger is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar weet iemand of Judith in het filmpje duidelijk aan heeft gegeven dat zowel mannen als vrouwen mogen reageren?
Hoe kan zo’n bekrompen sukkel dan denken dat dit past?
Ze zullen wel een dik contract getekend hebben of zo, maar ik zou het mooi vinden als iemand eens watquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hallo, dat is juist het format. Alle deelnemers moeten inmiddels dat wel begrijpen. Niet van dat mieterige gedoe, ze zitten er voor ons als kijkers, ja!
Misschien hoopte hij dat er biseksuelen zijn die ook een hekel hebben aan mensen met een onduidelijke genderidentiteit?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar weet iemand of Judith in het filmpje duidelijk aan heeft gegeven dat zowel mannen als vrouwen mogen reageren?
Hoe kan zo’n bekrompen sukkel dan denken dat dit past?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ie een domme Limburger is.
Opzich wel positief gedacht, hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien hoopte hij dat er biseksuelen zijn die ook een hekel hebben aan mensen met een onduidelijke genderidentiteit?
Of hij was helemaal verliefd op de locatie dat hij Judith haar geaardheid desnoods op de koop toe wilde nemen?
Ja je hoopt toch dat er ergens een onderbouwd verhaal onder zit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Opzich wel positief gedacht, hoor.
En ze is duidelijk verliefd aan het worden op een typische hetero Rotterdammer met een grote bek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja je hoopt toch dat er ergens een onderbouwd verhaal onder zit.
Wel benieuwd of Bart niet te beklemmend voor haar is. En ik zie Bart ook niet echt daar gaan wonen in die omgeving, vind hem toch meer een stadse jongen. Maar ze lijken tenminste wel verliefd ja.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ze is duidelijk verliefd aan het worden op een typische hetero Rotterdammer met een grote bek.
Dat was wel een leuke scene. Mike die zelf de navelstreng toch een beetje doorknipt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:37 schreef JOHANK88 het volgende:
moeder heeft zichzelf in haar voet geschoten met haar opmerking over antine de seksbom die hem elke dag in de boom wil hangen. daardoor heeft mike nu zijn vizier nu nog strakker op antine gericht dan eerst
Ja. Dus is het duidelijk dat die blonde naar huis moet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:31 schreef JOHANK88 het volgende:
Mike doet het bijvoorbeeld wel, nu bij die nieuwe, hij gooit
het gewoon op tafel tijdens het etentje.
Zal tijd worden, maar goed, het jong woont al tien jaar vanaf zijn 23ste daar bij zijn ouders in, zal er nooit een meisje langs gekomen zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat was wel een leuke scene. Mike die zelf de navelstreng toch een beetje doorknipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |