Wel eerlijk. En hij doet het idd keurig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tara wordt subtiel afgewezen door Mike.
Idd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel eerlijk. En hij doet het idd keurig.
Yan is sowieso wat apart, je stapt toch gelijk op als Jan even tussen neus en lippen mededeelt dat hij niet voor hem had gekozen maar die vriend van hem. Lekker sneren naar die nieuwe kerel, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
jan vindt willem knap, hij biedt meteen aan de koffers te dragenwat een vuile schijnheil is het toch.
yan heeft ondertussen een plank voor zijn kop. hij denkt dat jan heeft geleerd dat hij mensen dichterbij
moet laten, door het contact met hem
Die Yan heeft een schroefje los hoor als hij echt niet ziet dat Jan zero interesse heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Yan is sowieso wat apart, je stapt toch gelijk op als Jan even tussen neus en lippen mededeelt dat hij niet voor hem had gekozen maar die vriend van hem. Lekker sneren naar die nieuwe kerel, dat dan weer wel.
Maarten zit nog in de vorige eeuw en wil een dame met het lichaam van een 20 jarige. En het liefst er geen moeite voor doen, ze klopten vanzelf bij hem aan immers ooit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:04 schreef JOHANK88 het volgende:
maarten vraagt zijn zus om advies. ik zou zeggen:
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
misschien is dat inderdaad wel zo, dat ze heel, heel, heel lang geleden op zijn stoep stonden en metquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Maarten zit nog in de vorige eeuw en wil een dame met het lichaam van een 20 jarige. En het liefst er geen moeite voor doen, ze klopten vanzelf bij hem aan immers ooit.
En ook vroeger was hij geen knappe man. Wat een geval.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Maarten zit nog in de vorige eeuw en wil een dame met het lichaam van een 20 jarige. En het liefst er geen moeite voor doen, ze klopten vanzelf bij hem aan immers ooit.
Het is ook een boel opschepperij en ik geloof hem ook wel, maar daar zitten de dames terecht niet op te wachten. Al vind ik die laatste dame ook soms wat hard.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:11 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
misschien is dat inderdaad wel zo, dat ze heel, heel, heel lang geleden op zijn stoep stonden en met
hem naar bed wilden. maar dan is het daar dus duidelijk wel altijd bij gebleven want ik maak uit niets
op dat hij ooit langere tijd met een vrouw heeft samengeleefd of vrouwen ook maar een klein beetje
snapt.
Die Barbara is toch een voormalig fotomodel? Ook zij teert daar nog op. Ik vind het trouwens foeilelijk, lang losse geverfde blonde haren op zo'n leeftijd, kun je elke dag stofzuigen wat er bij bosjes uitvalt. Had als kind een hekel aan mijn oudtante die af en toe kwam logeren, had lange grijze haren die we overal konden oprapen van de vloer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook een boel opschepperij en ik geloof hem ook wel, maar daar zitten de dames terecht niet op te wachten. Al vind ik die laatste dame ook soms wat hard.
Lol echt, ik zie dat liever dan zo'n bejaarde permanentje. Barbara heeft mooi haar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die Barbara is toch een voormalig fotomodel? Ook zij teert daar nog op. Ik vind het trouwens foeilelijk, lang losse geverfde blonde haren op zo'n leeftijd, kun je elke dag stofzuigen wat er bij bosjes uitvalt.
Permanentje is weer het andere uiterste, hahaquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol echt, ik zie dat liever dan zo'n bejaarde permanentje. Barbara heeft mooi haar.
En we mogen in dit topic toch juist lekker alles afzeiken wat we zelf lelijk of stom vinden. Sommigen nemen het wel erg serieus allemaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:44 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ja precies, het zou ook wel weer erg saai zijn als iedereen dezelfde tattoos had of helemaal geen,
dan had ik ook weer niks te grommen
Mike speelt de onnozele maagd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:42 schreef JOHANK88 het volgende:
de moeder van mike gaat te ver met haar opmerking over de sexbommike doet of hij het niet snapt
Heb ik mij ook al een paar keer over verbaasd, misschien doet ie de schoonmaak van een aangrenzende B&B ofso.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef golfer het volgende:
Kijken nu terug.
Waarom is Jorik steeds handdoeken aan het vouwen?
En toen viel de hamer! Supergezond leven met ijsbaden en zichzelf een viriele godheid vinden en dan. BAMquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:59 schreef golfer het volgende:
Maarten valt niet op oude vrouwen.
Zei hij op z'n 77ste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |