Nah ik denk wel dat je als ski leraar daar wel wat meiden mee kan scoren hoor in zijn rode pakkie en zijn coole ski moves. Lekker populair doen met een bierrrrrrtjequote:Op woensdag 29 januari 2025 18:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij dat hij er een keer mee van de berg af heeft geskied? Ik kan mij er verder ook niet zo veel bij voorstellen.
Met zijn soepele sociale skills? Volgens mij weet ie niet wat ie met die meiden aanmoet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik denk wel dat je als ski leraar daar wel wat meiden mee kan scoren hoor in zijn rode pakkie en zijn coole ski moves. Lekker populair doen met een bierrrrrrtje
We kijken het nu terug.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:42 schreef JOHANK88 het volgende:
wat een geregisseerd serieus moment tussen mike en antine, daar op het bankje in de sneeuw![]()
de inhoud van het gesprek was wel prima verder.
Ja ze was kansloos.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:18 schreef golfer het volgende:
Jammer voor Amber. Dat vond ik een hele leuke en lieve meid voor Mike.
Antine trekt dat allemaal niet, ze heeft wel gewonnen ik denk dat dat haar doel was.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:02 schreef Blues het volgende:
En ik geef Antine en Mikie hooguit 6 mnd.
'Hij is wel slordig hoor'
Dat gevoel heb ik ook bij haar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Antine trekt dat allemaal niet, ze heeft wel gewonnen ik denk dat dat haar doel was.
Ja jammer dat laatste meisje was wel een leuke.quote:
Nou als zijn broer zelfs kinderen heeft dan zal het hem ook wel lukken om 'iets' te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vast. Maar ik bedoel meer van zijn kant uit. Hij zal dan toch iets moeten doen, zelfs als hij besprongen wordt.
Nee hoor. Hoewel ik veel ouder ben vind ik hem best wel aantrekkelijk en zou ik het best met hem kunnen. Ben gek op snorren. Maar ik bedoelde niet dat hij niet kan scoren, maar meer dat ik hem als een beetje asexueel zie. Van hem zelf uit dus. Ik zie hem niet lekker op iemand duiken of zo. Zeg maar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijken jullie niet iets te veel vanuit je eigen leeftijd / generatie naar een jongen als Jorik? Onder een bepaalde subgroep is hij gewoon een gewild type hoor, inclusief nerdy gedrag. Zijn social skills zijn wellicht ook wat onderhevig aan het ongemak van camera's op je snufferd. Maar als skileraar en tijdens de après ski zal hij best wat meiden scoren, gok ik. Wij zijn gewoon de doelgroep niet, en kijken te veel vanuit onze eigen bubbel.
Ik snap op mijn beurt ook niet dat er mannen over types als Denise heen willen, bijvoorbeeld. Maar ook dat komt voor. Op ieder potje en op elke subcultuur past een hedendaags dekseltje, kennelijk. Gelukkig maar.
Het is niet alleen het zeg maar ze klinkt ook alsof ze altijd bezopen isquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:34 schreef Perrin het volgende:
Zegmaar is wel blij met Esther. Het aantal zegmaars per zin neemt ook toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |